Stran 1 od 5

Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 11:59 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

No 2.0TDi je spet opozoril sam nase. Dobra dva meseca je od zadnjega izpada, ko mu ni bilo iti za na pot. Kajpak drugače, umislil si je malo daljši zagon, ki sem ga že pred časom uspel posneti s telefonom http://www.youtube.com/watch?v=jVcQqlln_Rg. Posnetek je že kar nekaj časa star, ampak danes ponovno enako. Do sedaj še nobenemu ni uspelo ugotoviti kaj mu manjka (na servisu noče nikol tega ponovit). Drugače se zažene brez problema, običajno pa kakšno jutro pred takšno odločitvijo zažene, malo potrokira, potrese (opazno tudi na obratometru) (kot bi letel po treh celindrih, oz. bi dobil premalo nafte), in gremo dalje. Menjano je bilo: grelne svečke, vsa naftna napeljava, naftni filter, cev z membrano v rezervoarju, črpalka v rezervoarju, inštalacija šob, nepovratni ventil na filtru, pa še bi se kaj našlo. Ima kdo kak predlog kaj bi bil vzrok takšnim občasnim čudnim zagonom?

Razumem da na servisu ne morejo delati čudežev, če napaka ni razvidna, oz. zabeležena, zato se obračam še tule po predloge.

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 12:08 pm
Napisal/-a SIMY001
Hm tak na hitrco,svečke dobijo elektriko ?

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 12:30 pm
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Ja, so bile vse 4 zamenjane (original) in testirane. Tudi temperatura v garaži je konstantno med 18 in 20 stopinj. Problem je, ko to naredi samo občasno včasih 1x na mesec, včasih pa je celo tri mesece mir. Pa še to vedno se zgodi če stoji vsaj 5-6 ur + navzgor. Če je topel ne naredi tega nikoli. Avto gre sicer super, poraba je venomer tu-tu, če je avtoban pa 140km/h okrog 7l, drugače 7.5. Sicer je avto zadnje leto postal precej glasen pa malo bolj len, kot bi mu nekaj konjev štrajkalo, kar se motorja tiče (prej je bil tišji, in bolj uglajen, zdaj ima robat zvok, kot kakšen traktor) - tukaj mislim motor ne izpušnega sistema. Servisi se delajo na 15k kilometrov z LL aralovim oljem 507.00 (5W-30). Dvomim, da sta ta pojava povezana, ampak zbiram še potencialne predloge.

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 12:41 pm
Napisal/-a uros11
Kot da ne dobi nafte noter, je slišat.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 12:50 pm
Napisal/-a Sasqa
Ja, točno tako. Tud včasih ko ga zaženem se zažene, malo potrokira (kot bi dobo premalo nafte), se potrese, in teče normalno naprej. In nimam več ideje, kaj bi ga lahko še matralo. Kadar se mu to zgodi, včasih zažene po 10 sekundah verglanja, včasih, pa mu je potrebno v treh etapah po 10 sekund verglanja dopovedat, da se naj zažene. Več zaporednih dodanih kontaktov (da bi pumpa napumpala nafto, če bi že ta padla) ne pomaga nič. Treba je verglat. Ali je res možno, da ima zaganjač premalo število obratov (to mi ne gre skupaj, ker potem bi venomer nagajl pri hladnem vžigu).

Sicer sem sedaj sprožil regeneracijo in polnjenje akumulatorja s CTEK-om, ki je po diagnostiki kazal napolnjenost akumulatorja na 70%. Ampak na posnetku se vidi da normalno vergla, brez da bi mu zagonska moč pojenjala, venomer konstantno.

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 12:57 pm
Napisal/-a uros11
Lahko tudi, da elektronika ne spusti nafte skozi...

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 1:10 pm
Napisal/-a pskoda
To, da ti toliko časa sveti lučka za akumulator sigurno ni dobro

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 1:21 pm
Napisal/-a Sasqa
Hm, na to sicer nisem polagal posebne pozornosti. Sem pa na youtube-u pregledal par posnetkov z zagonom, pa vsakemu ta lučka gori, dokler ne zažene. Primer je npr. tale: http://www.youtube.com/watch?v=d8Xu9FuWZk0&feature=related (sicer A3). Ne vem če je to normalno. Je pa res, da je akumulator še prvi (prva vgradnja moll), in sicer od 6/2006. Se pravi, da mu teče že šesto leto. Drugače pa je avto leto in zimo čez noč v ogrevani garaži. V službi je v pokritem, sicer neogrevanem prostoru, tako, da avto z hudim mrazom nima izkušenj, razen ko je na poti (včasih tudi na -20).

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 1:44 pm
Napisal/-a adis
to je podobno kot, če bi ključ "namenoma" držal nekje do polovice vžiga ( beri: daš ravno toliko kontakta, da se zažene nafta a spet ne toliko, da bi iskra naredila vžig)... nekaj tu vsaj po mojem mnenju ne štima...

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 1:58 pm
Napisal/-a Mate
Poskusi z novim akumulatorjem. Kljub temu, da lepo vergla, ima motor premalo obratov in elektronika prepreči vbrizg goriva.To se da rešiti tudi s preprogramiranjem motorne elektronike.

Če je to ta problem, seveda.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 1:59 pm
Napisal/-a Sasqa
Ja nekaj mu ne paše, samo noče povedati, kaj točno. Ne zabeleži nobene napake. No na tem linku pa sem posnel še, kako izgleda, ko včasih normalno zažene, potem se malo strese, in teče normalno naprej. Kot sem že par postov nazaj napisal: http://www.youtube.com/watch?v=q-g6mz47uA4

Mate, a to limito znajo preprogramirati tudi na pooblaščencu, ali je nujen obisk RSR-a, oz. Avtoelektronike?

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 2:04 pm
Napisal/-a black
Med drugim predolgo zavlačuješ z vžigom...

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 2:08 pm
Napisal/-a uros11
Sem se spomnil. Podoben problem sem imel pri GIII TDI, ko je šel akumulator k vragu. Ni imelo dovolj napetosti, da bi zbudilo računalnik, verglalo pa je.
In spet podoben primer- ko tuljava, ki bere kodo ključa, ni delala, je verglalo, na začetku je še vžigalo, kasneje pa je to počasi nehalo, dokler ni spreglo. Ugotovili pa niso niti na pooblaščenem servisu, dokler ni na srečo krepalo pred njihovimi vrati.

Tako da.... še vedno nič ne veš. Oziroma, boljše ne bo, prej ali slej bo spreglo, karkoli že je.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 2:33 pm
Napisal/-a GT GORAN

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 12, 2011 2:39 pm
Napisal/-a INFINITI
GT GORAN je napisal/-a:http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-zagona-vrocega-motorja-pri-vozilih-vw-golf-v-in-skoda-octavia-ii-1-9-in-2-0-tdi/



Bruka, da pooblaščenci tega ne vedo :)

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Če okt 13, 2011 6:34 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne gledat, kakšne napake tester bere ali ne bere. Treba je pogledat parametre. Sam bi se lotil primerjave injektorjev. Tale stroj ti vžiga po dveh cilindrih in glede na to, da si menjal že boga in pol, so po vsej verjetnosti injektorji zdravi za obnovo.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Če okt 13, 2011 7:16 am
Napisal/-a Sasqa
@Trijo

Hm, za te injektorje sem že enkrat tudi tukaj spraševal. Smo jih spremljali, in je stanje bilo sledeče: ob zagonu je imela ena šoba odstopanje nekaj čez ena, ostale blizu nule, nato se je normalizirala. Imate morda kakšno referenco, predlog, kdo obnavlja tele PD injektorje (Bosch), pa da je zadeva res vredu sanirana? Ter okvirna cena popravila. Takat so mi dejali, da odstopanje med dvema ne sme biti večje kot 2 (tedaj tudi ni bilo, če se prav spomnim je bilo največ 1,5, ker je imela ena blizu 0,5 minusa, druga pa nekaj malega čez 1 plusa) - pa še to je bilo takrat, ko je potresel tako, kot na drugi povezavi, ki sem jo prilepil. Pri naslednjem zagonu pa vse stabilizirano, in so bili parametri tako, kot bi šobe bile nove. Nikdar pa na servisu ni hotel ponoviti extrema, ki je posnet na prvem linku, da bi se takrat lahko preverili parametri.

Lp
Saša

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Če okt 13, 2011 7:40 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Na testerju bi morali biti tudi referenčni podatki napisani poleg tistih dejanskih. In kulk se spomnim, je 1.5 že dokaj veliko. Za obnovo pa preveri pri tem modelu:
http://www.avtomehanika-arcon.si

v naših koncih pravijo, da je kvaliteten.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Če okt 13, 2011 9:24 am
Napisal/-a SašoP
Uf če šoba kaže +1 odstopanja je to že kr, možno da te to j**e in da usake tok časa ne spusti nafte čez (ugibam) zato se ti tut zdi da k pržiga k da po 2h al pa 3h cilindrih dela in ruka. Sicer sm pa un tvoj posnetk pogledu, to res neki ni uredu da tok cajta vergla. Za začetek bi si sposodu en akumulator (da ne kupuješ brezveze) pa pol vidš kašna je situacija. Naslednja stvar, če menjava akkuja ne pomaga, nekje dobit eno dobro šobo pač obnovljeno pa zamenjaš, sam zdj uprašanje kaj se zdj splača nardit, al ugotovit kera te j**e, al pa zamenjat use 4. Obnavlja jih Bosch servis Jelen na Vranskem, js sm plaču 160€ za eno, kar se mi zdi zlo uredu cena, glede na ceno novih 600€ :shock: Edin če avto direkt tja pelješ pa daš njim da ugotovijo, mislm da bi v enem dnevu meu diagnozo postavljeno. Če rabš kontaktno številko pa sporoč.

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Objavljeno: Sr okt 26, 2011 6:23 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Ja, to odstopanje je pokazal samo enkrat, po tistem nikoli več. Včeraj dobil avtomobil iz pooblaščenega servisa, preverili vse še enkrat, sneli so EGR ga popolnoma očistili, očistili vse cevi tam okoli, zmontirali nazaj, ponovno nastavili, zamenjali vse čistilce (komplet servis, je bil čas za to), avto čez noč priklopili na manometre, spremljali tlake, vse OK. Tlak nikjer ne pada, tako da naftni sistem tesni. S testerjem spremljali delovanje šob, pravijo da so vse OK, vse znotraj predpisanih mej. Pravijo, da sumijo tesnilke šob, da bi naj ta tesnila bila krivec za takšno početje (tudi za to, da je motor postal malce glasnejši - bolj traktoski zvok - prej je bil bolj uglajen in tih v kabini, ter da je zaradi tega malenkost bolj len). In še razlaga. Ko je avto topel se bi naj ta tesnila raztegnila in zatesnila, zato tega topel ne naredi nikoli. Ko pa se avto sparkira in stoji 5+ ur (ponavadi čez noč) pa se zadeva ohlaja, tesnilke pa se skrčijo. Ker v tem primeru tesnilka ne opravlja svoje funkcije, nafta skaplja dol. Potem pa mora pumpa spet napumpati nafto, zato bi naj vžig trajal toliko časa. Ker se sam bolj malo spoznam na PD čudo, in njegovo sestavo, me zanima vaše mnenje. Je razlaga upravičena, in odtehta postavljeno diagnozo. Naj poudarim, da mi je uporabnik @Motul, že na začetku predlagal menjavo O-ringov, kar bi naj rešilo moj problem. Kaj menite? Namreč avto je zjutraj ponovno naredil enako, kot na prvem linku.
Preverili so tudi vstrajnik (sneli nek pokrov na menjalniku in preverili), za slednjega pravijo da je kot nov, kljub 200k+ prevoženih, sklopka prav tako (sicer slednja nima neke veze pri vžigu, ampak vseeno).

Aja in še to me zanima. Cena tesnilk (komplet bi naj bila cca. 150€ + delo (bojda kar nekaj dela, da se sname pokrov, odstrani injektorje, ščisti sedala, zamenja tesnilke, in v obratnem vrstnem redu nazaj). Sprašujem zato, ker ne bi rad dal nekaj zamenjati, pa spet ob xxx€, učinka pa nobenega. Je lahko res to krivo?

Lp
Saša