Stran 1 od 1
ainlaser (zaganjač) vprašanje
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 6:22 pm
Napisal/-a red_mamba
Oj
zanima me zakaj če potolčem zaganjač mi avto vžge, prej je pa čisto mrtev? ve kdo kaj se zgodi da noče zaganjač zalaufat? in kaj se potem nardi ko ga potolčeš?
se bi dalo to kako porihtat brez menjave, recimo razdreti in spucati?
čedalje pogosteje se mi namreč dogaja da mi avto ne vžge ko ga ugasnem in morm pol udarit parkrat po zaganjaču. ma to kej veze z mrazom? ker prej ni blo teh problemov?
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:11 pm
Napisal/-a din
Če ga sploh ne zasuče, so običajno krtačke obrabljene, če pa suče v prazno pa zezajo kontakti od magneta ali pa sam magnet. Seveda pa je lahko tudi navitje od statorja ali rotorja v slabem kontaktu (manj verjetno). V večini primerov se da porihtat. Štarter razdret in menjat krtačke ter spucat po potrebi postružit kolektor na rotorju. Je pa možnost da je kolektor od rotorja prežgan, potem pa samo nov štarter.
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:29 pm
Napisal/-a red_mamba
ne sploh ga ne zasuče, se dobijo te krtčke v trgovini al je to že neka fency roba? mogoč veš kulk $$ me bo pršlo ?

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:57 pm
Napisal/-a lisko
To ni fora u krtačkah.... Tle je fora u potisnem magnetu ki potisne mali zobnik v večjega in med tem uklopi glavni tok zaganjača.
Kaj se sliši kak klik ko hočeš štartat al je čist mrtvo?
Če se sliš klik potem so ščetke.
Če pa se tega klika ne sliš pol pa je problem u Potisnem sistemu al kakorkkol se že reče.Uglavnem sistem se zaskoč in pol ne porine zobnika ven posledično pa tud uklop glavnega tokokroga zaganjača, da bi lahk le ta pognal motor.Enak problem sem mel sam.
Razdret ga morš u vsakem primeru da vidiš kaj je in da ščistiš cel sistem.Ko pa boš mel narazen pa kupiš še ščetke in jih menjaš (če so slabe). Pa tud tko drage ne morjo bit jaz sem za jugiča dal 800 sit za petko pa 1200sit.
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 11:04 pm
Napisal/-a red_mamba
ok 10x, nič se ne sliši, tudi klik ne, tako da bo potem res tisti mehanizem, mogoče je pa zdele mast u qrcu k je bol mrzlo pa gre bol na trdo če je to kej namazano.
bom se šel mehanika, sam eno vprašanje, kako zaje**** je to dol dobit, pa nazaj gor dat? a je to easy k bi lego kocke sestavlu? k jst bi to kr sam se lotil, vprašanje je samo kako pri puntotu do tega stvora k je čist odzadi. Še potolšem po njem komaj komaj.
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 11:53 pm
Napisal/-a lisko
Mislim da ga držita dva al pa trije vijaki , tko je ponavadi. Drgač pa gre lepo dol. Edin pol sestavljanju samega zaganjača znajo bit včasih problemi (se kaj zatika al pa se kaj ne usede kot bi moglo) sam vse se da če se hoče

Objavljeno: Če dec 18, 2003 12:29 am
Napisal/-a red_mamba
vzameš večjo macolo pol

Objavljeno: Če dec 18, 2003 8:37 am
Napisal/-a nebivedu
Brez veze ti je če boš sam delal. Lahko si nardiš full štalo, pr navadnem avtoelektričarju pa za vse skup daš 3000 sit, pa ti on vse nardi. Jst sm enkrat na petki 1.7i menjal štarter celo noč, pa ga še nisem zamenjal - probleme mi je polosovina delala pa auspuh, ker je štarter ravno nad polosovino in še ena krivina od kolektorja ga zakriva, placa pa ni nič, tko da moraš komplet polosovino dol dat, pa še takrat imaš malo problemov, ker moraš mal obračat če nočeš še kolektorjev dol dat.
LP
Nebivedu
P.S. na servisu so pa mel napisan da je menjava štarterja 3000 sit in jst sm jim peljal tja avto - delal so 3 ure pa čist penasti so bli k so se tok matral in od jeze - ampak cena je cena - tako je blo napisano in tok so samo dobil 3000 sit - če bi pa po urah plačal bi dal pa krepko čez 30k, ker so se tok namučl.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 10:59 am
Napisal/-a red_mamba
ja samo jaz ga bom vseeno najprej probal spucat, če ne bo nič bolje bom pa menjal. Saj od spodaj prit do štarterja ni problem, problem je če hočeš do njega od zgoraj.
Bom že eno malo rampo naredil da dvignem spredni konc za 10cm pa da zlezem spodi.
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:43 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst sm tudi od spodaj delal. Naredil sem si rampo iz hrastovih 5cm plohov in gor zapeljal avto - približno 1,5m višine - se je prov dobr dal šraufat, pa sem vseeno rabil full cajta.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Pe dec 19, 2003 9:06 pm
Napisal/-a kdk
Ker ne slišiš "klik" je lahko tudi samo slab stik na elektomagnetnem stikalu zaganjača.
Preveri če je žica za vklop elektromagneta ( krmilna žica - tanka ) dobro pritrjena.
Lahko je tudi hladen spoj ( slab lot ) na koncih navitja pri elektomagnetnem stikalu .
V najslabšem primeru pa je navitje prekinjeno ( ampak smo tudi to reševali saj se da previti na novo )
Bizarni primer pa je slabo privijačen zaganjač in s tem posledično slaba masa in spet ne deluje , ampak to bi verjetno že opazil , ko si ga božal z macolo.
Objavljeno: To dec 23, 2003 2:36 pm
Napisal/-a pubi2cv
Pelji ga k električarju. S samim čiščenjem ne boš kaj dosti naredil. Mogoče ti bo delal par dni, potem pa bo ista pesem. Naj ti zamenja krtačke in pogleda, če je kaj narobe z zagonskim mehanizmom, pa bo. Za avtoelektrikarja je to najbolj rutinsko delo. Gotovo bo hitro in (relativno) poceni. Pa še ziher boš, da je v redu
