Stran 1 od 2
Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 10:02 am
Napisal/-a mišek
viewtopic.php?f=18&t=87651&start=80Naj se tule nadaljuje tema, bol sem spada
Torej sem ga prejle še enkrat klical, vprašal, če danes pridem ali imajo kaj delov, da to zrihtajo, reče ja ploščice bi mogli naročit, pa spet mal sprašuje, da kateri disk je to.....se že ne vedne delajo. Pa rečem, ja da diske bo treba zamenjat ali pa poravnat - stružit. Ne morš na tak disk dat kar nove ploščice gor. Je reko, ja kaj misliš, da zdaj ti bomo pa še diske menjali....bo še sranje tole.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 10:14 am
Napisal/-a ales66
Jih bo še glava bolela, če se ugotovi, da blokirajo cilindri, ki so kombinirani z ročno zavoro. Zadaj ploščic z normalnim zaviranjem ne more tako pobrati.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 10:26 am
Napisal/-a mišek
Sam tak, kolk lahko zdaj jaz zahtevam od B-G avto, ki so mi avto prodali in dali garancijo?
prezračevanje so mi zrihtali, ko je bil sam nek motorček hin, tole je pa mal dražje bodo pa sranje peljali, ne bodo htel priznat diskov na svoje stroške. Če se pokaže, da je kak feler v cilindru bo pa še bol veselo.
Kakšno je drugače pravilo in dolžnosti v tem primeru?
Pa ploščic se ne sme dat na poškodovan disk ne? To po moje ni nobeno delo.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 5:50 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Minimalna debelina zavornega diska je 8mm, nov zavorni disk je 9mm, torej kaj od njega ostane pri struženju?
Sama menjava ploščic ne bo rešila problema, potrebno je ugotoviti zakaj je prišlo do tega - kaj blokira, in to napako odpraviti pred menjavo ploščic.
Lep pozdrav
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 7:51 pm
Napisal/-a mišek
Danes šel na B&G. Poberejo kolesa dol, rečem tale disk (desni zadaj) ni najboljši...kaj mislite, da je rekel? Ja potem pa še nisi videl slabega diska. Ja vežda za njih je vse dobro, če gre na njihove stroške
Mi bluzi, da to bodo ploščice spucale disk. Klinc jih gleda, sem si mislil, daj tiste ploščice, za nekaj časa bo, kolker še bojo diski zdržali.
Bilo je pa tako, da je bila zunanja ploščica postrani, na zunanji strani je bilo še kar nekaj "mesa" na notranji - pri vzmeti pa je bila do konca požrta, se vidi, da je že čohalo po disku.
Zdaj mam nove ploščice, disk se ne uničuje več, mal jih bo res tud spucalo, ko pa ni čist gladek pa....hja, kaj češ, za par tisoč kilometrov še bo.
Drgač pa nad avtom zadovoljen, motorček prav fajn potegne, tam nek pri 2500 zadiha prvi obrok, nad 3500 pa potem pošteno vleče in se zlo rad vrti pa sploh ni glasen. Na 5000 ga pa tak še nisem vrtel, sploh ni potrebe.
Poraba pa, sem jo imel 6,6 potem pa ko so rihtal lopute klime je precej na mestu laufal, je šlo na 7,6, zdaj pa pridno leze nazaj dol, zdaj je na 6,8 po prevoženih mal čez 450km, do konc tanka ga bom še vrjetno spravil na 6,6. Kolk sem ga pogruntal, ko vlečeš kar visoke cifre kaže, ko pa držiš konstantno brzino je pa kamot med 5 in 6. Tak da sam potegneš do neke brzine pol pa lepo konstantno naprej v peti brzini. Če pa tist neki cincaš pa da skoz pomalem pospešuješ ti pa skoz kaže višje cifre, tam 8 do 9. Ko pa potegneš pa pokaže do 15 ( če orng zategneš gre krepko preko 20) za kratek čas, potem pa pade pa se peleš s 5 litri. Pa če mal gledaš, da pospešiš na ravnem delu pred klancem ali pa na spustu predn prideš v ravnino, sam šparaš.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 8:00 pm
Napisal/-a zundapp
tresla se je gora......
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 12:07 am
Napisal/-a mišek
Drug tedn se bom šel naročit pa na servis, seveda ga ne bom delal pri nobenem od teh, ki sem jih do sedaj omenjal.
Ker je ravno kupljen bi naredil, tak pošten servis, olje, vsi filtri, zavorno olje, še v menjalniku bi dal najraj menjat, svečke.
Kolk lahko pričakujem, da bi to prišlo? Delal bom pri privatniku, ne na pooblaščencu.
Kakšno motorno olje je najbolj primerno za tega? Peugeot ima Total. Prejšn lastnik je dajal, oz. so mu dajali 5W-30, ni to mal redka zadeva?
Kaj narobe če daš noter Arala 5W-40?? Isto olje mi je dal tudi v Cliota, pa zgleda da v vse avte daje Aral. Ali bolje da bi kupil Totala pa zraven prinesel?
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 8:47 am
Napisal/-a ales66
Zračni filter, mikrofilter za klimo in morda celo olje, oljni filter in svečke lahko zamenjaš tudi sam, saj ni nič posebnega razen, če nimaš osnovnega orodja (ključ za svečke, natični ključ 27 za ohišje oljnega filtra,...)
O znamki olja bom raje tiho...jaz sem pri Totalu. Gradacija 5W 40 je optimalna. Pri filtrih je treba pazit, ker so z leti spreminjali tip filtra za olje in zračni filter. Filtra za bencin verjetno ni, oziroma je integriran v črpalki v tanku in se ne menja. Svetujem ti, da menjaš olje 1x letno ali pa na 20.000 km, čeprav bi lahko po knjižici menjal na dve leti ali 30.000 km. Menjava olja v menjalniku je pametna, rabiš ga 2 litra, obvezno Total BV 75W 80.
Tole ti bo mogoče prav prišlo:
http://www.peugeot.si/media/deliacms/media/3/350-2c1dc3.pdf
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 12:33 pm
Napisal/-a mišek
Ti to vse ves, sem vceri nekaj gledal navodila, so neke fore, dobro to mal pogledat,he
Sem probal, ko vgasnes pa vklopis brisalce pocakajo na pol sajbe, to dela. Potem ko ga zaklenes in drzis na daljincu se sajbe zaprejo, ko ga odklenes pa drzis pa se sajbe ne odprejo. Ali nima te funkcije ali bi jo blo treba mogoc prek testerja aktivirat? So se mogoce kake druge fore, ki ne vem za nje? Pa studiram, da bi nabavil vmesnik za radio, da lahko potem prek USB bere mp3- je, tist ko zadaj priklopis na radio, prek kabla. Samo ne vem, za kaj za vse druge avte pride okrog 100 eur, za tega pa krepko cez 200. Neki pise da prikazuje potem na orginal prikazovalniku tudi naslove pesmi, ko pri drugih ne, sam more met avto stiri vrsticni prikaz, to pa moj nima, torej bi veljala tudi cenejsa varijanta vmesnika, ali ne?
Olje pa potem najbolje da sam kupim pa nesem seboj. Kolicine, ki pise v knizici so tocne? Za motor pise 3l za menjalnik 2l. Menjaval bom pa na eno leto ja oz 20.000 kar prej pride. Presni lastnik je tudi tako delal. Zadni servis je mel lani novembra pri 84.000km zdaj jih ma pa mal cez 103.000, tak da zdaj me caka.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 1:38 pm
Napisal/-a ales66
Za šipe pri meni deluje samo zapiranje. Fore so še, da lahko vklopiš/izklopiš samodejno zaklepanje pri določeni hitrosti. To delaš s tipko na sredinski konzoli. Dnevne luči verjetno imaš. Če avto odkleneš in ne odpreš vrat, se bo samodejno zaklenil nazaj v roku 2 min. Preko testerja se da vklopit vse 4 žmigavce, ko daš vzvratno. Pri zelo močnem zaviranju se ti samodejno vklopijo 4 žmigavci. Ne testiraj tega dokler imaš nove ploščice in če ni varno. Sam lahko resetiraš servisni interval. Verjetno je še kaj pa se zdaj ne spomnim.
Glede radia ti ne vem kaj dosti povedat, ker meni navaden CD in radio zadostujeta. Glede vmesnikov in drugih stvari poglej na pugi.si forum.
Količine so točne. Motorno olje 3 litre, menjalnik 2 litra.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 3:06 pm
Napisal/-a zuzek
čakaj zdaj a so ti menjali samo ploščice na obeh straneh
pri obeh kolesih nove?
zdaj k maš en disk tak en tak je najbolje čimprej zamenjat še diske, dokler so še nove ploščice!samo pa si nekej se bahal kaj bo in nvem kko kaj oz. zbiral pogum na forumu bil glasen potem si se jim pa pustil, da
so ti naredili 0, ker še zmeraj ni vredu. S kakšnim inšpektorjem, uradom za varstvo potrošnikov bi omenil ker je tu
tudi za varnost, avto ni bil za na cesto ker ga je vleklo v eno smer! mah..

Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 6:37 pm
Napisal/-a mišek
Ploščice so menjal ja, na obeh kolesih ja. Pa ne bom zdaj diskov menjaval. Levi je dober, desn pa ni glih gladek, ima robe. Samo kaj klinc, menjat mi niso htel, tak slabi pa sept niso, da bi moral kar dol vrečt. Ker hudič ni poceni, Sicer še ne vem sploh kaki pridejo v poštev, če je skupaj z ležajem je cena diska 100 eur. Dva diska 200 eur, ploščice pa 25. Tak da bom raje te diske še zvozil pa pozneje menjal, da mi potem zdržijo do konca lastništva avta ( če računam, da bi ga imel okrog 5 let, bi prišel na 200.000 km), če ne se pa lahko zgodi, da bi jih moral še kje celo dvakrat menjavat.
Drugače jaz ne čutim, da bi kaj čudno prijemalo, tak da bremze so vredu, ga ne vleče.
@ales66; a da tine dela odpiranje, potem očitno nima te funkcije. Tist, da se zaklene, če ne odpreš vrat vem ja, dnevne luči ima ja. Zaklene se ko spelješ, recimo ko dosež 20km/h tak po občutku, kar hitro. A to samodejno zaklepanje se da izklopit? No sam sej konec koncev me to ne moti, če se zaklene. Pa tist sem sprobal, da se da nastavljat moč osvetlitve števcev z levo tipko v števcih. Blinkerji, tist ni slabo če se vklopijo pri močnem bremzanju, sam če bi se to dalo brez kombinacije vklopa pri vzratni vožnji? Tist se mi brez veze zdi, da bom rino rikverc v garažo pa mi bojo blinkerji skoz nažigal
Glede radia pa sem imel tole v mislih
http://www.mp3avto.si/category/peugeot/ ... 07-peugeot, tistega čisto na dnu strani.
Je hudič drago tole, bi najraje menjal cel radio za tak denar dobiš že zlo dober mp3 radio z dost bolj kvalitenim izhodom, kot je ta orginalen, samo kaj ko potem izgled čisto pokvariš. Ne vem, zakaj ne morjo v orginalen radio vgradit takih komponent kot imajo navadni. Brez veze.
Meni je pa navadn cd bol ne uporabn, tam lahko daš tistih 20 komadov gor pa konec, najbol uporabno je na USB.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 8:41 pm
Napisal/-a ales66
Samodejno zaklepanje se da izklopit. Daš kontakt (2. stopnja) in držiš tipko na sredinski konzoli 5 sekund.
Vklop varnostnih utripalk pri močnem zaviranju je serijski in ni v povezavi s funkcijo vklopa pri rikvercu.
Pa še eno zadevo sem opazil. Zadnja vrata imajo električno ključavnico, ki se, ko motor teče, ne sprosti dokler ne odpreš voznikov vrat. Npr odložiš sopotnika, ki želi odpreti prtljažnik, pa ga ne more dokler ne odpreš voznikovih vrat. Očitno neka varnostna funkcija.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 8:56 pm
Napisal/-a mišek
He, zanimivo tole z zadnjimi vrati
Dobro so zaščiteni s tem zaklepanjem. Aha, torej lahko rečem, naj mi vklopijo funkcijo vseh štirih blinkerjev samo za primer močnega zaviranja, brez vklopa pri vzratni vožnji. Če že ima to vklopljeno pa niti ne vem, še nisem tako močno bremzal.
Pa še nekaj opažam, za kar ne vem kaj je; ko je avto ugašnjen, pač stoji na mestu in odpreš vrata, ni važno katera, se za par sekund sliši nekakšen šum, kot da bi se vklopla neka črpalka, ravno tako mi deluje, kot da bi neko zračno blazino neki polnilo

.......kaj je to? ni glasno to, če dobro poslušaš pa se sliši.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 9:02 pm
Napisal/-a alesek86
ales66 je napisal/-a:Pa še eno zadevo sem opazil. Zadnja vrata imajo električno ključavnico, ki se, ko motor teče, ne sprosti dokler ne odpreš voznikov vrat. Npr odložiš sopotnika, ki želi odpreti prtljažnik, pa ga ne more dokler ne odpreš voznikovih vrat. Očitno neka varnostna funkcija.
Ta zadeva se uporablja zato, da ti npr na križišču, ko stojiš pred semaforjem, nek mimoidoči ne more odpreti prtljažnih vrat in kaj vzeti ven. Se pa ključavnica deaktivira ob odprtju katerikolih vrat, ne samo voznikovih.
Lp
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 9:17 pm
Napisal/-a čare
Sem zdaj na brzino pogledal za ceno diskov pri OLEF-u in je en 30€ se pravi ni z ležajem.Bolj kot z diski samimi kateri so pri precej peugeotih zadaj precej črni,grdo obrabljeni...bi se jaz obremenjeval če so čeljusti ok (ne štekajo).Ko se bojo ploščice unesle dvigni zadaj avto in poglej če se kolesa vrtijo brez napora,če se potem te diske če ne tresejo ali tulijo zvozi do konca ploščic če ne bo vmes kakih problemov.Glede servisa pa definitivno vse filtre ,olja in obvezno poglej stanje zobatega jermena,ker bolje sedaj 300€ za menjavo le teh kot kasneje 1000€ za menjavo ventilov in ostalega kar bo treba ob lomu jermena pomenjat.Olje pa jaz v Francoze ponavadi dajem kar Total 7000 ali 9000 saj ni neki extra drago.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 9:26 pm
Napisal/-a ales66
alesek86 je napisal/-a:ales66 je napisal/-a:Pa še eno zadevo sem opazil. Zadnja vrata imajo električno ključavnico, ki se, ko motor teče, ne sprosti dokler ne odpreš voznikov vrat. Npr odložiš sopotnika, ki želi odpreti prtljažnik, pa ga ne more dokler ne odpreš voznikovih vrat. Očitno neka varnostna funkcija.
Ta zadeva se uporablja zato, da ti npr na križišču, ko stojiš pred semaforjem, nek mimoidoči ne more odpreti prtljažnih vrat in kaj vzeti ven. Se pa ključavnica deaktivira ob odprtju katerikolih vrat, ne samo voznikovih.
Lp
Mislim, da tole pri meni ne dela. Večkrat se mi je že zgodilo, da sopotniki po izstopu iz prižganega avta niso mogli odpreti prtljažnika, ko sem sam izstopil in šel do vrat sem jih pa normalno odprl. Po tem sklepam, da se ključavnica sprosti šele, ko se odprejo voznikova vrata. Je pa možno, da se zadeva razlikuje po letnikih. Jaz npr nimam samodejnega zaklepanja, ko speljem.
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: So okt 29, 2011 9:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zadnja leta je načeloma pri vseh vozilih konfortna elektronika več ali manj enaka. Razlika je samo v opremi, nekateri tipi vozil imajo že aktivirano nekaj opreme, drugi pa to naročijo kot dodatno opremo in temu primeren je tudi strošek ( v servisu pa diagnostik samo aktivira opremo ).
Lahko pa se preveri tudi s priklopom na tester, kaj je vse že mišljeno v vozilu.
Lep pozdrav
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Ne okt 30, 2011 1:06 am
Napisal/-a zuzek
mišek je napisal/-a:Ploščice so menjal ja, na obeh kolesih ja. Pa ne bom zdaj diskov menjaval. Levi je dober, desn pa ni glih gladek, ima robe. Samo kaj klinc, menjat mi niso htel, tak slabi pa sept niso, da bi moral kar dol vrečt. Ker hudič ni poceni, Sicer še ne vem sploh kaki pridejo v poštev, če je skupaj z ležajem je cena diska 100 eur. Dva diska 200 eur, ploščice pa 25. Tak da bom raje te diske še zvozil pa pozneje menjal, da mi potem zdržijo do konca lastništva avta ( če računam, da bi ga imel okrog 5 let, bi prišel na 200.000 km), če ne se pa lahko zgodi, da bi jih moral še kje celo dvakrat menjavat.
Drugače jaz ne čutim, da bi kaj čudno prijemalo, tak da bremze so vredu, ga ne vleče.
ena je če ti gledaš na uradnem servisu k majo zasoljene cene in normalno da je disk nvekolk € ti je čare npisu disk je 30€.
zdej če je en disk bl obrabljen drugi pa manj nvem kko pol to prime, al oba na enx al enga prej - ti bojo drugi povedali
Re: Peugeot 307 1.6 16V
Objavljeno: Ne okt 30, 2011 8:30 am
Napisal/-a ales66
Dva tipa diskov so vgrajevali. Navadni so res ca 30 eur, tisti, ki imajo integriran ležaj, so pa kot je napisal bistveno dražji (100 eur), tudi neoriginalni. Večji problem zna bit, če blokirajo cilindri.