Stran 1 od 2

Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 7:28 pm
Napisal/-a lojzek3211
Zdravo!

Imam audi a3 letnik 2007

Imam pa sledeč problem,crknila je pozicijska luč spredaj desno,nato dam notri novo in ne dela,sprobam če je slučajno crknila nova žarnica in jo priklopim na levo luč,in spet ne dela..niti z staro žarnico ne dela več:S Pregledal varovalke pri motorju vse ok,nato sem pregledal še v vozilu,ker se mi je zdelo da je ena varovalka fuč,sem jo vzel ven..in se je izkazalo da je cela...torej varovalke cele luči ne delajo,nato dam kontakt in mi gori lučka za esp in volan:S In piska...kaj naj sedaj naredim,izgleda da sem nekaj z varovalko zamrdal ko sem jo dal ven??

Prosim za pomoč,lp

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 8:01 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko je možnost, najprej vozilo priklopite na tester in pobrišite napake.

Lep pozdrav

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 8:06 pm
Napisal/-a lojzek3211
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

V koliko je možnost, najprej vozilo priklopite na tester in pobrišite napake.

Lep pozdrav



Zaradi tega ker sem vzel varovalko ven naj peljam avto na tester?

Prej je delalo vse BP!

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 8:16 pm
Napisal/-a Fan
lojzek3211 je napisal/-a:
Prej je delalo vse BP!


Pozdravljeni

Pri odstranjeni varovalki se prekine tokokrog, računalnik je to zaznal in zabeležil napako. V koliko se to izvaja pri prižganem kontaktu...............pa lahko nastane še škoda. Priklop je potreben, da se ECU postavi v prvotni položaj, v nasprotnem primeru vas bo ta napaka spremljala in sam sistem ne deluje 100%.

Ja, če vse deluje BP, potem se ne vleče varovalke ven..................no ja, bo vsaj šola za naslednjič.

Lep pozdrav

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 8:20 pm
Napisal/-a lojzek3211
Fan je napisal/-a:
lojzek3211 je napisal/-a:
Prej je delalo vse BP!


Pozdravljeni

Pri odstranjeni varovalki se prekine tokokrog, računalnik je to zaznal in zabeležil napako. V koliko se to izvaja pri prižganem kontaktu...............pa lahko nastane še škoda. Priklop je potreben, da se ECU postavi v prvotni položaj, v nasprotnem primeru vas bo ta napaka spremljala in sam sistem ne deluje 100%.

Ja, če vse deluje BP, potem se ne vleče varovalke ven..................no ja, bo vsaj šola za naslednjič.

Lep pozdrav



Sem napisal da je varovalka čudno izgledala,in je bila med varovalkami da se ni dobro videlo! Če si prebral prvi post vidiš da sem jo vzel ven ker ne delajo pozdicijske luči spredaj!

No sedaj sem se šel peljat par km in so po parih M. lučke ugasnile tako da je vse ok! Sedaj je še samo problem pri pozicijah:S se komu sanja kaj bi bilo?

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 10:36 pm
Napisal/-a tiguan
lojzek3211:

Fan je avtomehanik pa še kaj več.

Re: Audi a3

Objavljeno: Pe okt 28, 2011 10:44 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
sicer malo off-topic, prižigajo se lučke za zavore, abs in še kaj, če ti pregori kakšna druga luč... preveri če ti zadej sveti vse,

imaš V-meter ? preveri če je voltaža v konektorju za pozicijko luč

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 8:19 am
Napisal/-a lojzek3211
tiguan je napisal/-a:lojzek3211:

Fan je avtomehanik pa še kaj več.



Super da je in da pomaga,sem ga z čem užalil? prosil sem le za pomoč.

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 9:23 am
Napisal/-a lojzek3211
Evo,danes grem še malo pregledat avto ni dam luči,in pozicije delajo:O Sem pa zamenjal pozicijske z malo svetlečemi,ker originalne so kot sveče,in ne izgleda lepo.
Sedaj pa dam led diode not,vklopim luči,zagorita za 4-5sekund in obe ugasneta:S In izklopim in vklopim in spet isto:S Dam v eno ta staro žarnico,led ugasne stara pa gori...kaj je zdaj to los?

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 10:37 am
Napisal/-a ejsim
Če se ne motim, v VW, Audi in nekih podobnih avtomobilih (vse več), te "aftermarket" LED-ice ne špilajo. Gori pa ugasne ali sploh ne prižge ali pa javlja napako.

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 11:23 am
Napisal/-a lojzek3211
ejsim je napisal/-a:Če se ne motim, v VW, Audi in nekih podobnih avtomobilih (vse več), te "aftermarket" LED-ice ne špilajo. Gori pa ugasne ali sploh ne prižge ali pa javlja napako.


Točno tako kot si napisal dela ja....zgleda ad nebo nič z ledicami:)

Hvala

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 3:36 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

ECU ne prepozna ledico kot delojočo žarnico. Porabi premalo toka. Lahko pa vežete predupor in bo veselo gorelo.

Pred upor za led diode

Vir:
http://team-audi.si/viewtopic.php?t=11313&start=45

To je en šolski primer izračuna. Seveda je sedaj vse odvisno, kakšne LED se
uporabijo. Vzel sem primer pri katerem LED potrebuje 2V napajalne napetosti in pokuri 20mA toka.
Nekatere LED imajo večjo napajalno napetost (do 4V) in tudi več toka pokurijo.
Če se že kupi LED ki imajo nastavek, kot žarnica, imajo upor R1 že vgrajen. Doda se samo R2 vzporedno.
V praksi bi poizkusil še z večjimi vrednostmi upora R2 in sicer z 51ohm ali več, vendar nimam kje poizkusit.

Shema:
Slika


Izračun:

Napajalna napetost prižganega avtomobila je približno 13,8V
Moč pozicijske žarnice je 5W
Napajalna napetost LED je 2V
Normalni tok ki teče skozi LED je 20mA=0,02A
-----------------------------------------------------------
Za lažje razumevanje:

R= upornost izražena v ohm-ih (grška črka omega)
I= tok izražen v amperih (A)
U= napetost izražena v voltih (V)
P= moč izražena v watt-ih (W)
R1= predupor za LED
R2= upor namesto žarnice
Ua= napetost avtomobila
Uled= napetost LED
Is= skupni tok
Ir= tok skozi upor R2
Iled= tok skozi Upor R1
-----------------------------------------------------------
Izračun toka ki teče skozi žarnico:

I=P/U = 5W / 13,8V = 0,36A


Izarčun predupora (R1) za LED:

Napajalna napetost - napajalna napetost LED =

Ua-Uled= 13,8V-2V= 11,8V

Uporabimo osnovno enačbo ohm-ovega zakona

R=U/I = 11,8V / 0,02A = 590ohm

Ker so upornosti uporov določene z fiksno vrednostjo in vrednost 590 ohm ne
obstaja, vzamemo prvo višjo vrednost, ki znaša 620 ohm.

Vrednost upora R1=620ohm

Izračun upora (R2), ki bo nadomeščal žarnico:

Is = Ir + Iled --> Ir = Is - Iled

Ir = 0,36A - 0,02A = 0,34A

R=U/I = 13,8 / 0,34A = 40,5ohm

Ker velja podobno kot za prejšni primer vrednosti 40,5ohm ni, vzamemo prvo višjo
vrednost, ki znaša 43ohm, VENDAR moramo tukaj upoštevati še moč, ki pa je približno
tolikšna kot na žarnici.

P=U*I = 13,8V * 0,34ohm = 4,7W

Vrdnost upora R2=43ohm, moč=5W


Spodaj sem napisal da je upornost upora 43ohm in MOČ upora je 5W. Ta upor je precej večji (fizično) od tistega, ki se uporabi pred LED. Sem pa pozabil napisati, da se bo ta upor precej grel. Zato bi bilo fino pri nekomu poizkusit različne vrednosti uporov, da se najde tista meja, pri kateri računalnik še misli, da je žarnica cela. S tem bi se povečal upornost samega upora in zmanjšal moč (kar pomeni manj gretja)

Samo za info glede moči:
moč predupora za LED je 0,25 W
moč upora, ki nadomesti žarnico je pa 5W


LED diode za 12V NE obstajajo. Če obstajajo, so to že modificirane LED lučke, imajo pa običajno vgrajen navaden predupor za določeno napetost.

Predvidevam, da bi rad uporabil bele LED pri katerih je padec napetosti na eni nekje okoli 3,5V, pri rdečih pa manj kot 2V

V avtu lahko vežeš zaporedno do 3 bele LED in ne 4, kot so trdili nekateri na avtomobilizem forumu, ampak pustimo to, vrnimo se k preverjenim zadevam.

Pri zaporedni vezavi 3 belih LED bo padec na njih nekje do 10,5V, lahko tudi manj, odvisno od tipa LED, zato vzameš 10 - 10,5 V za 3 bele LED. Do 13,5V ti ostane 3V, ki se bodo "izgubljali" na preduporu.

Za tok 20mA in napetost 3V na uporu naj bo upor (3V / 0,02A = 150ohm) 150ohm, moč bo dovolj 1/4W
Za tok 25mA pa naj bo upor nekoliko manjši, torej 120ohm.

Za drugačne tokove pa upore izračunaš po enaki formuli.

Če bi želel priključiti eno samo LED na 13,5V, bi od 13,5V najprej odštel napetost recimo bele LED 3,5V in tako dobil 10V na uporu. Za 20mA in padcu 10V bi bil upor (10V / 0,02A = 500ohm) 500ohm, najbližji je 510 ohm iz E24 lestvice ali 470ohm iz E12 lestvice, slednja lestvica je tudi bolj dostopna. Upor 500ohm lahko tudi narediš z vzporedno vezavo dveh uporov 1Kohm.


Res je, nihanje se manj opazi, če je vsaka LED priključena s svojim preduporom, saj je tako padec na uporu večji, zato se tudi nihanje manj opazi. Če je napetost na uporu nekje okoli 10V se nihanje napetosti 1V veliko manj pozna, kot če bil padec le 4V... prej 10%, slednje pa 25%

Upam, da si pri vzporedni vezavi uporabil za vsako LED svoj predupor, ker če ne bodo precej hitro pocrkale

Modul 09 (Central Electronics) ima možnost prekodiranja notranje osvetlitve, ker so nekatere novejše A8 imele LED osvetlitev kot dodatno opremo.
Na tvojem mestu bi najprej poskusil to, v kolikor poznaš koga z VAG-COM.

Najprej si zabeleži točno kodiranje, ki ga imaš, da ga lahko kasneje če pride do težav povrneš.

Potem greš pa tkole. Drugi bit kodiranja modula 09 moraš iz 0 nastavit na 1.

Bolj podrobno na primeru:
0011021 -> 0111021
oz.
X0XXXXX -> X1XXXXX
(pri čemer se x-i ne spremenijo od prvotnega kodiranja, zamenjaš samo drugi bit, se pravi številko na drugem mestu iz 0 v 1)

Dodatne informacije kodiranja kontrolerja 09 so tukaj:
http://www.audi-portal.com/en/diagnosti ... 118.html#1


Pozicijske luči - 0 X X X X X : Footwell light fitted as lamp
1 X X X X X : Footwell light fitted as LED

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 6:25 pm
Napisal/-a lojzek3211
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

ECU ne prepozna ledico kot delojočo žarnico. Porabi premalo toka. Lahko pa vežete predupor in bo veselo gorelo.

Pred upor za led diode

Vir:
http://team-audi.si/viewtopic.php?t=11313&start=45

To je en šolski primer izračuna. Seveda je sedaj vse odvisno, kakšne LED se
uporabijo. Vzel sem primer pri katerem LED potrebuje 2V napajalne napetosti in pokuri 20mA toka.
Nekatere LED imajo večjo napajalno napetost (do 4V) in tudi več toka pokurijo.
Če se že kupi LED ki imajo nastavek, kot žarnica, imajo upor R1 že vgrajen. Doda se samo R2 vzporedno.
V praksi bi poizkusil še z večjimi vrednostmi upora R2 in sicer z 51ohm ali več, vendar nimam kje poizkusit.

Shema:
Slika


Izračun:

Napajalna napetost prižganega avtomobila je približno 13,8V
Moč pozicijske žarnice je 5W
Napajalna napetost LED je 2V
Normalni tok ki teče skozi LED je 20mA=0,02A
-----------------------------------------------------------
Za lažje razumevanje:

R= upornost izražena v ohm-ih (grška črka omega)
I= tok izražen v amperih (A)
U= napetost izražena v voltih (V)
P= moč izražena v watt-ih (W)
R1= predupor za LED
R2= upor namesto žarnice
Ua= napetost avtomobila
Uled= napetost LED
Is= skupni tok
Ir= tok skozi upor R2
Iled= tok skozi Upor R1
-----------------------------------------------------------
Izračun toka ki teče skozi žarnico:

I=P/U = 5W / 13,8V = 0,36A


Izarčun predupora (R1) za LED:

Napajalna napetost - napajalna napetost LED =

Ua-Uled= 13,8V-2V= 11,8V

Uporabimo osnovno enačbo ohm-ovega zakona

R=U/I = 11,8V / 0,02A = 590ohm

Ker so upornosti uporov določene z fiksno vrednostjo in vrednost 590 ohm ne
obstaja, vzamemo prvo višjo vrednost, ki znaša 620 ohm.

Vrednost upora R1=620ohm

Izračun upora (R2), ki bo nadomeščal žarnico:

Is = Ir + Iled --> Ir = Is - Iled

Ir = 0,36A - 0,02A = 0,34A

R=U/I = 13,8 / 0,34A = 40,5ohm

Ker velja podobno kot za prejšni primer vrednosti 40,5ohm ni, vzamemo prvo višjo
vrednost, ki znaša 43ohm, VENDAR moramo tukaj upoštevati še moč, ki pa je približno
tolikšna kot na žarnici.

P=U*I = 13,8V * 0,34ohm = 4,7W

Vrdnost upora R2=43ohm, moč=5W


Spodaj sem napisal da je upornost upora 43ohm in MOČ upora je 5W. Ta upor je precej večji (fizično) od tistega, ki se uporabi pred LED. Sem pa pozabil napisati, da se bo ta upor precej grel. Zato bi bilo fino pri nekomu poizkusit različne vrednosti uporov, da se najde tista meja, pri kateri računalnik še misli, da je žarnica cela. S tem bi se povečal upornost samega upora in zmanjšal moč (kar pomeni manj gretja)

Samo za info glede moči:
moč predupora za LED je 0,25 W
moč upora, ki nadomesti žarnico je pa 5W


LED diode za 12V NE obstajajo. Če obstajajo, so to že modificirane LED lučke, imajo pa običajno vgrajen navaden predupor za določeno napetost.

Predvidevam, da bi rad uporabil bele LED pri katerih je padec napetosti na eni nekje okoli 3,5V, pri rdečih pa manj kot 2V

V avtu lahko vežeš zaporedno do 3 bele LED in ne 4, kot so trdili nekateri na avtomobilizem forumu, ampak pustimo to, vrnimo se k preverjenim zadevam.

Pri zaporedni vezavi 3 belih LED bo padec na njih nekje do 10,5V, lahko tudi manj, odvisno od tipa LED, zato vzameš 10 - 10,5 V za 3 bele LED. Do 13,5V ti ostane 3V, ki se bodo "izgubljali" na preduporu.

Za tok 20mA in napetost 3V na uporu naj bo upor (3V / 0,02A = 150ohm) 150ohm, moč bo dovolj 1/4W
Za tok 25mA pa naj bo upor nekoliko manjši, torej 120ohm.

Za drugačne tokove pa upore izračunaš po enaki formuli.

Če bi želel priključiti eno samo LED na 13,5V, bi od 13,5V najprej odštel napetost recimo bele LED 3,5V in tako dobil 10V na uporu. Za 20mA in padcu 10V bi bil upor (10V / 0,02A = 500ohm) 500ohm, najbližji je 510 ohm iz E24 lestvice ali 470ohm iz E12 lestvice, slednja lestvica je tudi bolj dostopna. Upor 500ohm lahko tudi narediš z vzporedno vezavo dveh uporov 1Kohm.


Res je, nihanje se manj opazi, če je vsaka LED priključena s svojim preduporom, saj je tako padec na uporu večji, zato se tudi nihanje manj opazi. Če je napetost na uporu nekje okoli 10V se nihanje napetosti 1V veliko manj pozna, kot če bil padec le 4V... prej 10%, slednje pa 25%

Upam, da si pri vzporedni vezavi uporabil za vsako LED svoj predupor, ker če ne bodo precej hitro pocrkale

Modul 09 (Central Electronics) ima možnost prekodiranja notranje osvetlitve, ker so nekatere novejše A8 imele LED osvetlitev kot dodatno opremo.
Na tvojem mestu bi najprej poskusil to, v kolikor poznaš koga z VAG-COM.

Najprej si zabeleži točno kodiranje, ki ga imaš, da ga lahko kasneje če pride do težav povrneš.

Potem greš pa tkole. Drugi bit kodiranja modula 09 moraš iz 0 nastavit na 1.

Bolj podrobno na primeru:
0011021 -> 0111021
oz.
X0XXXXX -> X1XXXXX
(pri čemer se x-i ne spremenijo od prvotnega kodiranja, zamenjaš samo drugi bit, se pravi številko na drugem mestu iz 0 v 1)

Dodatne informacije kodiranja kontrolerja 09 so tukaj:
http://www.audi-portal.com/en/diagnosti ... 118.html#1


Pozicijske luči - 0 X X X X X : Footwell light fitted as lamp
1 X X X X X : Footwell light fitted as LED



Hvala mojster!!
Zelo lepo in poučno napisano!
Se jutri lotim dela,potem pa sporočim...hvala še enkrat!

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 6:39 pm
Napisal/-a abbe
@fan po bo pa kj narobe naredu pa bo reku da si ti kriu k je kj skuru,takih nasvetou jaz nebi dajal,sploh zato ker ocitno ne ve kako kaj dela(ni moj namen koga zanicevat).

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 8:08 pm
Napisal/-a joztom
Zraven LED žarnic prodajajo tudi 25W/6.8Ohm upore za vzporedno vezavo, za namen simulacije upornosti za CanBus, da ne detektira napake in izloči porabnika. Fan ima prav, delajo pa tudi LED žarnice z že vgrajeno simulacijo za CanBus, so pa dražje.
http://www.ebay.de/itm/290471345653?ssP ... 1423.l2649

Re: Audi a3

Objavljeno: So okt 29, 2011 8:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Predvidevam da vsak ve, da šari doma sam po svojem vozilu na svojo odgovornost. No, današnja vozila ( nekateri tipi že od 2002 naprej ), ki imajo CanBus povezavo so sicer bolj občutljiva na kakšno iskrenje in napačne vezave. Pa vendar, današnja mladina ( sam nisem starejši od želve :D ) ima veliko znanja računalništva, to pa jim daje veliko prednost pred marsikaterim mehanikom. Dandanes res ni več dovolj, za resno delo imeti samo osnovno znanje motoroznanstva ( kar pa je zelo zaželeno ), danes mora mehanik biti še računalničar, elektronik, diagnostik ...............najbolje da še obvladuje znanje čarovništva. Vsak zase pa ve, kje mu je meja. Marsikateri od vas, je že preveril na svoji koži, da se lahko enostavno popravilo spremeni v nočno moro, ali pa obratno in je bilo komplicirano popravilo urejeno z levo roko.
Jaz vseeno verjamem, da na mladih stoji svet.

Lep pozdrav

Re: Audi a3

Objavljeno: Po okt 31, 2011 3:16 pm
Napisal/-a lojzek3211
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Predvidevam da vsak ve, da šari doma sam po svojem vozilu na svojo odgovornost. No, današnja vozila ( nekateri tipi že od 2002 naprej ), ki imajo CanBus povezavo so sicer bolj občutljiva na kakšno iskrenje in napačne vezave. Pa vendar, današnja mladina ( sam nisem starejši od želve :D ) ima veliko znanja računalništva, to pa jim daje veliko prednost pred marsikaterim mehanikom. Dandanes res ni več dovolj, za resno delo imeti samo osnovno znanje motoroznanstva ( kar pa je zelo zaželeno ), danes mora mehanik biti še računalničar, elektronik, diagnostik ...............najbolje da še obvladuje znanje čarovništva. Vsak zase pa ve, kje mu je meja. Marsikateri od vas, je že preveril na svoji koži, da se lahko enostavno popravilo spremeni v nočno moro, ali pa obratno in je bilo komplicirano popravilo urejeno z levo roko.
Jaz vseeno verjamem, da na mladih stoji svet.

Lep pozdrav



Zdravo,imam spet eno težavo...danes sem nekaj mrdal po radiju,kar ponavadi ne,in ga izklopim..nakar čujem nek zvok in mašine....verjetno je to že kar dolgo ampak tega nisem opazil ker je bilo vedno vklopljeno radijo....no da opišem težavo: Zjutraj avto zaštartam,in vse dela bp,nič ne ruži...po cca 3-4 minute se pa pojavi zvok nekakšno pokanje,ropotanje....stisnem kuplongo zvok izgine,če dam malenkost gasa zvok izgine...med vožnjo se ničesar ne sliši...deluje vse ok,prestavlja se z lahkoto,tudi na mestu! Sedaj pa ko je avto zagret se že takoj na štartu pojavi ta ropot....ko pa je čisto hladen se ga pa ne sliši razen po par minutah:) Je pa zelo moteče če je v leru in ruži iz avta...

Prosim za pomoč

Avo: audi a3 letnik 2007 dizel prevoženik 18000k

Re: Audi a3

Objavljeno: Po okt 31, 2011 3:20 pm
Napisal/-a a_sist
lojzek3211 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Predvidevam da vsak ve, da šari doma sam po svojem vozilu na svojo odgovornost. No, današnja vozila ( nekateri tipi že od 2002 naprej ), ki imajo CanBus povezavo so sicer bolj občutljiva na kakšno iskrenje in napačne vezave. Pa vendar, današnja mladina ( sam nisem starejši od želve :D ) ima veliko znanja računalništva, to pa jim daje veliko prednost pred marsikaterim mehanikom. Dandanes res ni več dovolj, za resno delo imeti samo osnovno znanje motoroznanstva ( kar pa je zelo zaželeno ), danes mora mehanik biti še računalničar, elektronik, diagnostik ...............najbolje da še obvladuje znanje čarovništva. Vsak zase pa ve, kje mu je meja. Marsikateri od vas, je že preveril na svoji koži, da se lahko enostavno popravilo spremeni v nočno moro, ali pa obratno in je bilo komplicirano popravilo urejeno z levo roko.
Jaz vseeno verjamem, da na mladih stoji svet.

Lep pozdrav



Zdravo,imam spet eno težavo...danes sem nekaj mrdal po radiju,kar ponavadi ne,in ga izklopim..nakar čujem nek zvok in mašine....verjetno je to že kar dolgo ampak tega nisem opazil ker je bilo vedno vklopljeno radijo....no da opišem težavo: Zjutraj avto zaštartam,in vse dela bp,nič ne ruži...po cca 3-4 minute se pa pojavi zvok nekakšno pokanje,ropotanje....stisnem kuplongo zvok izgine,če dam malenkost gasa zvok izgine...med vožnjo se ničesar ne sliši...deluje vse ok,prestavlja se z lahkoto,tudi na mestu! Sedaj pa ko je avto zagret se že takoj na štartu pojavi ta ropot....ko pa je čisto hladen se ga pa ne sliši razen po par minutah:) Je pa zelo moteče če je v leru in ruži iz avta...

Prosim za pomoč

Avo: audi a3 letnik 2007 dizel prevoženik 18000k


dvomasni vztrajnik... drago bo :?

Re: Audi a3

Objavljeno: Po okt 31, 2011 4:18 pm
Napisal/-a lojzek3211
sigurno?
Drugače avto ne trese,ne cuka,in ne drsi kuplonga... vse dela v nulo,razen ta ropot....

Re: Audi a3

Objavljeno: Po okt 31, 2011 5:48 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Zapeljite se do mehanika/mojstra/popoldanca, da vam točno locira zvok/napako. Če bo potrebno menjati vstrajnik.....................se vgradi enomasni vstrajnik + sklopko ( lamela, košara in potisni ležaj ) in je popravilo veliko cenejše.
Lahko vam kakšna plastika ropoče, in ni razloga za paniko/strah.

lep pozdrav