Stran 1 od 1
Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 11:36 am
Napisal/-a vuc
Mam sledeč problem
Golf 5 gti 150.000 km prvi lastnik,zgodilo se mi je že kako leto nazaj ko sem avto vozil cca 30 min cca 230 km/h mi je napisalo (pritisk v olju),sm ustavil za kako urco in nato šel naprej in je bilo v redu, sem potem dal vseno avto na servis pa so pogledal pa ni bilo kako nič narobe,potem sem sam zamenjal stikalo za olje in izmeril pritisk olja in je bilo točno tok kokr piše v etki.Včeraj se spet pelem na hrvaško pa sem ga spet mal teru in mi napiše isto,sm se ustavil da se mal uhladi avto in nato peljal naprej sam čim sem šel tam okoli 130 km/h je že piskalo pri 100 km/h pa nič,tako sm se vozil domov 200km ker se mi ni dalo čakati asistence,motor nič ne ropota olje meče gor,avto čisto normalno dela.
Seadj me pa zanima kaj bi lahko bilo
hvala
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 12:45 pm
Napisal/-a zlica22
Kakšen je trenutno tlak olja? Je bil merjen pri prostem teku ali obremenjen(višji vrtljaji)? Lahko pade tudi zaradi obrabljenih ležajev...
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 1:17 pm
Napisal/-a vuc
merjen je bil pri prostem teku in obremenitvi
pa je blo tako k piše v etki
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 4:31 pm
Napisal/-a lisko
vuc je napisal/-a:merjen je bil pri prostem teku in obremenitvi
pa je blo tako k piše v etki
Ko je bil ogret ali ko je bil pač topel? Ko se motor ogreje na max. delovno temparaturo se raztezki povečajo, olje postane redkejše....
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 6:05 pm
Napisal/-a vuc
na 90 stopinj tko je pisal v etki
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 7:42 pm
Napisal/-a abbe
to v etki sigurn nc ne pise
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 9:03 pm
Napisal/-a vuc
no nem če je glih v etki je pa kolega prenes ta papir k dela na pooblaščencu
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 11:48 pm
Napisal/-a ESX
avto te opozarja, da 230 ne smeš vozit
sploh pa kaj tu sprašuješ, če imaš kolega, ki dela na pooblaščenem servisu. To more bit za njega piece of cake
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 11:52 pm
Napisal/-a peroRS
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: To nov 01, 2011 11:54 pm
Napisal/-a Fan
vuc je napisal/-a:zgodilo se mi je že kako leto nazaj
Pozdravljeni
Ali je v motorju isto olje, ali je bilo že zamenjano??????????
Lep pozdrav
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 7:40 am
Napisal/-a vuc
lej na pooblaščencu nimajo pojma sam tok
kok pa jest vozm je pa moja stvar
olje je pa blo menjano
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 9:55 am
Napisal/-a abbe
vuc je napisal/-a:lej na pooblaščencu nimajo pojma sam tok
kok pa jest vozm je pa moja stvar
olje je pa blo menjano
1. se strinjam
2. se strinjam
kaj ce bi probal z drugim oljem?mogoce ta rata preredek ko se zelo segreje?a ste glkedal kok je pritiska ko se javi opozorilo?kok je takrat temp.olje.temp olja se da pogledat z testerjem pritisk mislim da ne.mogoce ce bi dal manometer?koliko km si pa ze prevozil od menjave olja?
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 10:05 am
Napisal/-a vuc
smo že probal ene par olj sam k se mi to vedno zgodi k grem kam dalšo pot tko,da ne morm takoj prevert,smo pa preverl pritiske olja pa ostalo pa je blo v redu,sm bil glih zdele na servisu pa ni testr nič pokazal
bom dal dol karter pa bomo preverl sito pa olno pumpo
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 10:12 am
Napisal/-a abbe
zj avto dejansko res ni narjen zato da ga gonis pol ure v tko visokih obratih,takrat se olje zloo segreje pa bl je segreto bol je redko pa manjsi je pritisk olja...pa tut olje se velik hitrej obrabi pri taki voznji.
napak seveda nebo tester zabelezil..ker gre za mehansko zadevo(oljna pumpa),bi blo pa dobr da das dol karter pa pogledas sito kaksno je,sam dvomim da je tm tezava?
stikalo olja ste tut ze menjal,sam glede na to da javlja napako samo ko je avto pod obremenitvijo dalj casa je stikalo ok in verjetno res pride do padca pritiska...
mal naumno vprasanje sam sj olja ams pa dovolj v motorju an?
Re: Pritisk v olju
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 11:12 am
Napisal/-a joztom
Verjetno je dejansko govora o pritisku olja v vodih. Ta pade zaradi neustrezne kvalitete olja, olje pride sklofano in motor kovinsko glasen (po mojih izkušnjah pogost pojav pri Castrol olju). To pomeni izrabo dodatkov ali preredko menjavo. Lahko je tudi namensko olje, tipa 5W50 ali 10W60, ki ima pretirano količino dodatkov in se karakteristike pri 10kkm že zdavnaj godne za menjavo. Voznik 230 na uro lahko vozi samo par praznih km po preglednih odsekih z zelo malo kamioni in 3 pasovi, drugače pa je to nemogoče zaradi okoliškega prometa, kise odvija med 160 in 180km, vse velja za Nemčijo. Dolgotrajno teranje pri gornji meji obratov lahko povzroča pretirano obrabo ojničnih ležajev in pritisk gre mimo, kaže pa tudi na popoln neposluh za tehniko. Ni druge, kot strokovni pregled ene blajerce za oceno, seveda z znanjem in mikrometrom.