Stran 1 od 1

Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Če nov 10, 2011 7:59 pm
Napisal/-a Clio_16V
Sem prvi lastnik, 218000km, redno servisiran. Težava je v tem, da vozilo občasno izgubi gas, oz potrokira, kot bi delal po 3 cilindrig, v parih sekundah se pobere nazaj. Težava je neodvisna od vremena, vrtljajev motorja, prestave, temperature. Nazadnje se je prižgala napaka za lambdo sondo P0130, zato se je ta lambda zamenjala, avto je po menjavi deloval 2-3 000km ok, nato ista težava vendar brez lučke. Čez čas se je ponovno prižgala lučka, avto pa deloval normalno, nato se je lučka ugasnila sama. Problem je da se to ne dogaja konstantno. Se zgodi, potem je cca 3000km ok nato spet ista pesem. Vseeno se je menjala lambda, prav tako tudi druga, očistila se je loputa, zamenjali so se kabli, tuljava, svečke, filter goriva, olje + filter, filter zraka. To se dogaja zdaj že 30 000km, in napake se nismo odkrili.

Če je imel kdo podoben problem oz zna kaj svetovat bom zelo hvaležen, saj ne želim narediti pol menjave avta, preden bo napaka odpravljena. Vozilo je bilo tudi že na par različnih servisih. Vsi bi samo priklapljali na tester, čeprav ne pokaže nič, edino do sedaj tisto lambdo.

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Če nov 10, 2011 11:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

In vsi naprej ga bodo tudi priklapljali.
V koliko se ne da ugotoviti napake s priklopom in vožnjo...........................naj vam vaš mehanik priklopi čitalec, vi se lahko vozite naprej in ko se napaka pojavi - jo bo čitalec zabeležil...............na vašem mehaniku je, da po posnetih podatkih postavi pravilno diagnozo.
Kateri letnik je vozilo, tip motorja, ima elektronski plin ali na žico????

Lep pozdrav

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Če nov 10, 2011 11:56 pm
Napisal/-a Clio_16V
Fan imaš morda kakšno ceno glede stroška tega čitalca?

Clio je letnik 2004, 1.2 16V D4F tip motorja. Gas je elektronski.

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Pe nov 11, 2011 12:09 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja vsak servis uporabo obračuna po svojem ceniku, preverite pri svojem mehaniku.
Lahko vam nagaja:
- konektor/stik elektronskega plina - pri pedalih
- vmesna povezava med stopalko plina in loputo
To sta dve pogosti napaki, ki pa jih tester/čitalec zabeleži - potrebno je znati brati protokole. Univerzalni tester tu ne pomaga - bo pokazal bank1 senzor1, kar pa je napačno - to drugače pomeni prva kisikova sonda pred katalizatorjem. Veliko mehanikov/mojstrov/popldancev menja sondo...........napaka pa ostane - nerodno za mehanika in vašo denarnico.

Lep pozdrav

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Pe nov 11, 2011 8:20 am
Napisal/-a Renault_user
No točno o tem sem jaz govoril zadnjič...
To, da ti nekdo reče, da priklopi avto na tester je enako, kot da ti nekdo reče pojdi k zdravniku, če si bolan. To je samoumevno in s takim odgovorom, ti ni pomagal nič... In to počnejo (tu je še en dokaz)...

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Pe nov 11, 2011 9:23 am
Napisal/-a trasher
Podobne simptome sem imel na svojem Cliotu, problem je bil v računalniku vbrizgavanja, nekaj majavih in oksidiranih pinov na kontaktih.

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Pe nov 11, 2011 9:27 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

@ Renault_user
Tester je samo orodje in v koliko se ga uporablja pravilno ( seveda mora uporabnik znati uporabljati svoje orodje ) nam pokaže pot do napake ali pa zakaj je do napake prišlo. Velikokrat se zgodi, da se priklopi tester na vozilo in pričakuje čudež....................... seveda se ne zgodi in tudi pokaže nič. Zakaj ne???? Ker ga uporabnik ne zna uporabljati!! Vsekakor se strinjam z vami, da se lahko vse skupaj preveri tudi brez testerja ( Ohm/V meter, osciloskop ................. ), vendar je ta postopek daljši in za stranko dražji.

Lep pozdrav

Re: Clio D4F 1.2 16V

Objavljeno: Pe nov 11, 2011 12:30 pm
Napisal/-a Renault_user
No, s tem se pa globoko strinjam in ravno na ta problem skoraj vsesplošnega neznanja rokovanja s temi napravami sem želel opozoriti.. Lp! :)