Stran 1 od 1
VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: So nov 12, 2011 8:21 am
Napisal/-a lisko
Zdaj, ko so se temparature po jutrih malo spustile, je ratal hladen zagon (vsaj meni) malo čuden. Ponavadi bi naj motorji (vsi) imeli pod hladnim zagonom malo povečane obrate. A moj otrok ima lih obratno....
Ko vžgem mrzlega sicer on čist normalno lepo vžge a ima obrate okrog 500 oz. občutno manjše kot potem ko se ogreje. Sicer se ne trese in lepo leti ampak obrati so pa zame (mislim da) malo prenizki. Dokaj čudno mi je pa da so nižji kot pa potem pri ogretem. Še starejša zasnova renojevega dizelskega motorja (F8M) je imel v bloku bimetal, ki je preko zajle povečal ročico plina in s tem zagotovil večje obrate pod prostim tekom ( enostavno je dodal malo gasa). Tukaj je ročica plina prosta ima pa pumpa nekaj senzorjev ampak pumpa je obnovljena.....Gas je še vedno na zajlo in tam nima kaj nastavljat. Gre pa se za euro II motor.
Kaka ideja?
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Ne nov 13, 2011 8:34 pm
Napisal/-a trs
Išči napako v smeri " avtomatski čok". Ne spomnem se, je dolgo nazaj blo...

Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Sr nov 16, 2011 2:20 pm
Napisal/-a šrauf
A ima amortizerček na mehanizmu za dodajanje gasa (ko se vrača, da počasi spušča)? Mi je to delal Ford 1.8 td, zamenjal sem ta mortizerček in zdaj je že 3 leta ok. - normalni obrati.
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Sr nov 16, 2011 5:44 pm
Napisal/-a lisko
Nič nima

Klasična bosch črpalka s tremi konektorji.
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Sr nov 16, 2011 9:57 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Moja ljubica ima povišane vrtljaje kakšne dve minuti ( pri hladnem motorju ), nato se sami spustijo. Preverite, na levem koloteku ima priključek za diagnostiko 6 pin - kockast priključek, ponavadi je pokrit s grdim pokrovom - protokol ISO9141
Tu se lahko preveri ali je kaj na senzorjih/elektriki, opravijo se lahko tudi fine nastavitve.
Lep pozdrav
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Pe nov 18, 2011 10:55 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Moja ljubica ima povišane vrtljaje kakšne dve minuti ( pri hladnem motorju ), nato se sami spustijo. Preverite, na levem koloteku ima priključek za diagnostiko 6 pin - kockast priključek, ponavadi je pokrit s grdim pokrovom - protokol ISO9141
Tu se lahko preveri ali je kaj na senzorjih/elektriki, opravijo se lahko tudi fine nastavitve.
Lep pozdrav
Koliko vem ima že OBD konektor pod armaturko. Zdaj ko so se temp. še malo spustile pa je začel ob zagonu malo kašljat....Prvih par obratov mu dobesedno zgine kak delovni takt....malo potrese, nato se obrati ustalijo na nekje 500rpm , dobi klasičen močan dizelski zvok in obrati ostanejo na 500 dokler se ne ogreje(takrat so na 750). Je pa zanimivo , da tudi ob šepajočem zagonu ne skadi popolnoma nič. Ob tem sklepam, da mrzel dobi premalo nafte.....Pumpa ima tri konektorje in kolikor vem je en konektor el. ventil za izklop motorja, drugi je nastavitev predvžiga (katerga dobi od prve šobe) in tretji je očitno avto. čok. O katerih finih nastavitvah pa govorimo?
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Sr nov 23, 2011 1:31 pm
Napisal/-a trs
Menim, da senzor temperature hladilnega sistema nagaja.
Probaj ga izklopit pred hladnim zagonom.
Mislim, da ima dva, eden na računalnik, drugi na števec za prikaz temperature.
Sem pozabil, je dolgo nazaj blo...
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Sr nov 23, 2011 3:15 pm
Napisal/-a joztom
Preveri stanje relejev, dvomim, da tako močno krmilje napaja direktno ECU.
Re: VM 2.5TD in hladni zagon
Objavljeno: Pe nov 25, 2011 8:37 pm
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Preveri stanje relejev, dvomim, da tako močno krmilje napaja direktno ECU.
Releje za pumpo al grelne?
No je pa kot otrok se iz "dans na jutri" odločil, da zjutraj ne bo vžgal....Prejšno jutro normalno....ob treh pred firmo normalno....nasljednje jutro ne duha ne sluha....po nekajkratnem verglanju in

je z muko vžgal....zakadil kot lokomotiva in meni nič tebi nič šel normalno.....
Diagnoza:
Odpovedle so vse 4 svečke hkrati

.
No po menjavi vseh 4rih svečk vžge še predenj uspe štarter vredu obrnit....Igla na obratomeru se v trenutko postavi na vrednost 500 in tako ostane dokler se ne ogreje, ko se dvigne malo pod 1000.