Problem s hladilnim tokokrogom
Objavljeno: So nov 12, 2011 2:53 pm
Peugeot 206 2.0 HDI
Danes ponoči, ko so se temperature spustile pod ničlo, sem zagnal hladen motor in po 2 kilometrih se prikaže opozorilo za nizki nivo hladilne tekočine (TOP UP ENGINE COOLANT LEVEL) in seveda je utripala lučka STOP. Ustavim se, odprem pokrov motorja in vidim znake da je nekaj razneslo, tekočina je bila razlita po desni strani motorja. Ker sem imel le 1 km do doma, sem previdno peljal naprej in bil pozoren na temperaturo motorja.
Danes sem si podrobneje ogledal situacijo in opazil da je verjetno razneslo neko cevko ki je izpeljana iz nekakšnega kolena v hladilnem tokokrogu:

Prej sem dolil antifriz do primernega nivoja, opozorila ne kaže več, vendar ob prižganem motorju še vedno brizga voda iz te luknjice.
Zdej ne vem, kako je to prej izgledalo, čemu služi cevka, kam je napeljana, in zakaj je prišlo do tega. Oče pravi da so za hladilno tekočino vedno poskrbeli na servisu.
Ali lahko sam zamenjam ta del?
Danes ponoči, ko so se temperature spustile pod ničlo, sem zagnal hladen motor in po 2 kilometrih se prikaže opozorilo za nizki nivo hladilne tekočine (TOP UP ENGINE COOLANT LEVEL) in seveda je utripala lučka STOP. Ustavim se, odprem pokrov motorja in vidim znake da je nekaj razneslo, tekočina je bila razlita po desni strani motorja. Ker sem imel le 1 km do doma, sem previdno peljal naprej in bil pozoren na temperaturo motorja.
Danes sem si podrobneje ogledal situacijo in opazil da je verjetno razneslo neko cevko ki je izpeljana iz nekakšnega kolena v hladilnem tokokrogu:

Prej sem dolil antifriz do primernega nivoja, opozorila ne kaže več, vendar ob prižganem motorju še vedno brizga voda iz te luknjice.
Zdej ne vem, kako je to prej izgledalo, čemu služi cevka, kam je napeljana, in zakaj je prišlo do tega. Oče pravi da so za hladilno tekočino vedno poskrbeli na servisu.
Ali lahko sam zamenjam ta del?