Stran 1 od 1
Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 2:29 pm
Napisal/-a /////ALPINE
LP Vsem: Danes sem se peljal z avtom in od enkrat mi začne cukat ko rahlo pospešim, to se dogaja največ v drugi in četrti prestavi.
Avto mi na mestu tudi vsake tolko časa mal obrate dol potegne... Kot da zmanjka mal štroma mam opčutek. Kabli so vsi celi, svečke tud mislim da niso.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko še bilo ? Najlepša hvala v narej.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:24 pm
Napisal/-a esem
Vemo natančno, kaj je - kot vemo tudi, kateri avto, kateri letnik, kateri motor ipd
Za začetek sčisti loputo prostega teka oz motorček in preglej bobino.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:33 pm
Napisal/-a /////ALPINE
Se opravičujem.. Renault Megane coupe letnik 96 1.6 90km. Motorček sem že spucal, lopute pa ne morem vzeti dol, ker je vse na zvezdico ključ, tega ključa pa trenutno nimam. Pa je možno da zaradi lopute in motorčka cuka avto?? Ali ni to samo za prosti tek ? No vseeno pa hvala za odgovor.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:38 pm
Napisal/-a esem
/////ALPINE je napisal/-a:...
Avto mi na mestu tudi vsake tolko časa mal obrate dol potegne....
Zaradi tega, cukanje verjetno ni povezano.
Naslednje je tuljava (bobina) in boljši pregled kablov. Sicer pa kabli in sveče niso dragi in jih lahko zamenjaš, ker "vizualni" pregled ni ravno zanesljiv. Si gledal kable ponoči, če kje prebija?
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:44 pm
Napisal/-a /////ALPINE
se opravičujem mi mogoče lahko bolj natančno poveš kaj je to bobina ali opišeš kako to pogledat.. Veliko stvari sem že razšaraufal samo tega še nisem nikoli. Hvala
Am kable sem gledal samo vem da na oči ne vidiš če so ravno OK. Ponoči nisem še bom danes pregledal še to. Kable in svečke imam namen zamenjati.
Mogoče veš je možno da so slabe CINŠPULE? Ker imam 2 še za rezervo in jih lahko zmontiram če bi vedel da je tudi to lahko narobe.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:58 pm
Napisal/-a esem
Tuljava pošilja elektriko v sveče in se je ne šraufa. Najdi mehanika, da ti jo začasno zamenja (ali kupi novo, mislim, da je dovolj poceni) in če bo potem OK, si rešil problem. Še prej pa preveri kontakte (in vlago okoli tuljave), morda je samo to problem. Žal ne vem, kako je pri tebi (kje je itd), sledi kablom.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 3:59 pm
Napisal/-a a4
komad pride 50€, jaz sem na mojem menjal enega od dveh. to je taka škatlica od koder gredo kabli do svečk. nimaš kaj veliko popravljat, kupiš drugo pač
to pride v poštev če ni nič narobe z dovodom goriva in zraka...
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 4:07 pm
Napisal/-a /////ALPINE
Aha no točno to stvar js mam sem enkrat dobiu od enega razbitega megana. Bom probal to zamenjati in bomo vidili kaj bo. Filter goriva je menjan tako da dvomim da je to. Najlepša hvala za odgovore.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 4:08 pm
Napisal/-a esem
vžigalna tuljava = bobina = cinšpula.
Najprej zamenjaj to in preglej ponoči kable oz zamenjaj kable in sveče, če je to itak bilo v planu. Ne vse naenkrat, ker ne boš mogel določit krivca, najprej eno, nato test itd.
Lahko je tudi benc. črpalka.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: So nov 26, 2011 4:20 pm
Napisal/-a /////ALPINE
Zdaj ponoči bom preveril kable če bo kej vidt, jutri pa se lotim cinšpul. Če še vedno nebo vredu gremo naprej

Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: Ne nov 27, 2011 3:53 pm
Napisal/-a /////ALPINE
Danes sem opazil kaj je bilo narobe. Tisti konektorji pri sondi so začeli zezat, to sem opazil tako da ko sem malo premaknil konektor je začel avto trokerat ko spustim spet laufa normalno, tako da sem pol snel dol očistil kontakte in sedaj dela kot je treba. Če bo kdo imel isti problem naj poskusi to.
Re: Avto Cuka pri pospeševanju
Objavljeno: Po maj 21, 2012 2:33 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo
Svečke s časom začnejo prebijati na izolatorju zaradi usedlin, ki se nalagajo ob nepopolnem izgorevanju. Potem pa kdaj pa kdaj ni iskre na pravem mestu in cuka.
Najbolj je za vžigalne tuljave nevaren oksid, ki se s časom pojavi na kontaktu kabla pri svečkah. Kabl zgubi stik s svečko - potrebna prebojna napetost v tuljavi se zaradi tega močno poveča in je izolacija navitja v tuljavi bolj obremenjena.
******************
Ko se napetostni impulz za iskro (napetostna špica) generira v vžigalni tuljavi le ta nima kam prebiti in načne (pokuri) izolacijo navitja vžigalne tuljave.
Kablov se zato nikoli ne snema s sveč in se jih ne pušča v zraku med delovanjem, ker bo izolacijo navitja poškodovala previsoka inducirana napetost - ker nima kam prebiti.
Jaz priporočam redno čiščenje kontaktov na kablih ki pridejo na svečke, da bo manj okvar in stroškov z vžigalnimi tuljavami.
Lp.
Darko