Stran 1 od 2

Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 8:53 pm
Napisal/-a gtr35
Živjo !

Včeraj sem se ob 5 zjutraj peljal v službo. Ko je bila prazna cesta sem pri 60 km/h , za sprobo zabremzal ( dokaj močno ). Ker mi že nekaj časa ABS ne dela ( en senzor ), mi seveda logično zablokira kolesa ( čeprav vem da moraš pumpat bremzo, če nimaš ABS-a ) ampak kokr pravm za sprobo sem to naredil.

No to sem naredil na ravni cesti, in ko sem močno zabremzal ( brez pumpanja ), mi je začelo spodnašat zadnji del avtomobila.
Zanima me ali je to normalno da avto spodnaša ? Ker men se bolj zdi logično, da bi avto moral samo naprej letet ?

Ali so krive gume ( 3 leta stare, vulkanizer rekel da bodo za letos dobre pa tud nasledn let mogoče !

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:05 pm
Napisal/-a lancia hf
To je lahko ogromno dejavnikov, zakaj ti zadnji komec hoče odnašat. Je pa definitivno problem v prednem koncu.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:08 pm
Napisal/-a lisko
Pri zelo močnem zaviranju brez abs je to dokaj normalno. Saj ni možno zagotovit popolnega oprijema vseh 4 koles enako. Ali drugače....Mogoče je v nekem trenutko imela ena od koles večji oprijem kot druga in tako se je avto hotel zavrtet okrog tistega kolesa.....Lahko imaš gume različno napumpane in pride do razlik. Seveda pa je možno tudi, da zavore ne primejo enakomerno. Vsekakor pa prvo porihtaj abs ob enem pa še poglej zavore.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:09 pm
Napisal/-a a4
na kakšni podlagi si bremzal ?

potem je tu razporeditev teže spredaj zadaj in levo desno

tudi zavore ne primejo popolnoma enako, če pogledaš poročilo na tehničnem pregledu imaš na sprednjem levem kolesu drugačno izmerjeno "moč zaviranja" kot na desni strani (vendar ne veliko odstopanje), kot rečeno je to lahko tudi zaradi razporeditve teže


pri takem ekstremnem zaviranju brez abs sigurno zanese, sploh če je voznik sam not na levi strani


upam da nisem napisal kakšnih neresnic

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:11 pm
Napisal/-a lisko
lancia hf je napisal/-a:To je lahko ogromno dejavnikov, zakaj ti zadnji komec hoče odnašat. Je pa definitivno problem v prednem koncu.



Ne boš verjel ampak ni tako "definitivno " :) Če hočeš dokaz pridi do men in ti bom demonstriral :) Prednje primejo popolnoma enakomerno, zadaj pa ena malenkost zaostaja (še v dovoljenih mejah na tehničnem) ampak ob zelo močnem zaviranju hoče avtek postavit povprek.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:17 pm
Napisal/-a lancia hf
Lisko jaz sem se ogromno preigral z avtomobili, in včasih (mlad in n.... =P ) tudi kar nekaj podvozji zamenjal oops Ampak nikoli mi pa ni zadnji konec zaneslo, če je ročna različno prijela na ravnini. Nebom pa trdil da to ni možno, samo meni tega ni ratalo.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:20 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Sicer ne vem v kakšnih pogojih je bil test zaviranja opravljen: cestišče suho/mokro, makedam, naklon cestišča, gume Dobre/slabe...................opisal bom kaj se mora zgoditi, če so pogoji idealni - torej podlaga ne vpliva na izid.

V koliko je vse pravilno, bo vozilo pri močnem zaviranju, zaviralo na črto in drselo naravnost. Nikakor pa ne bo spreminjalo smeri! S pravilnim zaviranjem ima vozilo brez ABSa krajšo pot ustavljanja. ABS ima to prednost, da na drseči podlagi vozilo ne začne drseti in posledično je daljša zavorna pot.

Priporočam pregled zavor:
- spredaj ( preverite moč zavornega učinka )
- zadaj ( ali je prevelik zavorni učinek ali eno kolo prej zavira kot drugo )
Če se izkaže, da je z zavorami tako kot mora biti, preverite še amortizerje in zračnost podvozja. Seveda pa obstaja možnost, da je vozilo brezhibno in je krivec za spremebo smeri cestišče - kar pa bo dobrodošlo v denarnici.

Lep pozdrav

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:35 pm
Napisal/-a lisko
lancia hf:
Ne govorima o ročni....Ko zategneš ročno se zgodi čist nekaj drugega kot pa če zaviraš z nožno. Tega ne gre enačit. Če ti je vsaj malo jasno o hidravliki in silah boš to hitro doumel. Kajti ko ti zaviraš samo z ročno prednjih koles ne ovira nič. Sila se prenese na prednja kolesa zadnja pa začnejo zavirat in je sila na prednja dosti manjša kot pri klasičnem zaviranju. Ko pa ti zaviraš z nožno pa se pritisk povečuje do trenutka zdrsa "najšibkejšega" člena. Ker pa je že celi avto "na meji" pa mu že zelo mala nekontrolirana sila spremeni smer. Lahko bi sicer rekel da prednje primejo premalo oz. "prepozno" ampak žal tehničnega s štirimi valji še nisem srečal, da bi uspel to preverit. Glede na to da pa so vse zavore (vključno s cilindri in novim oljem) nove pa verjamem da primejo dovolj samo sila ni pravilno razporejena.....Edina opcija, ki mi še ostaja je to , da me zeza glavni cilinder....


Fan:
Avto ki so tako "porihtani" kot jih opisujete se po moje , da preštet na prste ene roke. Kajti 90% avtov na cesti ima že tako ABS in njih izločimo iz tega testa. Ostali pa so stari in že toliko "zmatrani" , da jih ne moremo "porinit" v ta test. Kajti, da vozilo zavira kot ste opisali je potrebno marsikaj več kot pa dobre nove zavore in dobri novi amortizerji....XY dejavnikov vpliva na to. Da pa se ampak potrebno je menjat vrednost , ki takoj preseže vrednost takega vozila (eno budalo izmed njih sem jaz oops oops )

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:48 pm
Napisal/-a lancia hf
lisko: Zastopim jaz to, ker ga ni lepšega kot čez ovink jit z bremzo, da zadnji konec lepo odnese. Žal se z novejšimi avti to neda, ker odvzame "gas"
Za uporabnika gtr35, je pa verjetno problem v tem kar je Fan napisal.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:50 pm
Napisal/-a Fan
lisko je napisal/-a: zadaj pa ena malenkost zaostaja (še v dovoljenih mejah na tehničnem) ampak ob zelo močnem zaviranju hoče avtek postavit povprek.


Pozdravljeni

To je dovolj, da pri močnejšem zaviranju vozilo hoče spreminjati smer vožnje.
Napaka je lahko:
- neenakomeren tlak v pnematikah
- neenakomerno nastavljene zavorne obloge ( spodaj na vijaku )
- smeti v zavornih ceveh ( v kovinskih ceveh se lahko notranjost odlušči in posledično zmanjša pretok )
- kapljica olja iz difrenciala
Lahko je tudi veliko drugih faktorjev, ki pa sem jih pri uporabniku @ lisko izključil, je preveč "pedanten", da bi bili možni. Nikakor pa na to ne more vplivati glavni zavorni cilinder. Zadnja stopnja v glavnem zavornem cilindru krmili oba zadnja kolesa enakomerno - torej iz tega naslova ne more biti razlike v moči zaviranja, niti o hitrosti zaviranja levega in desnega kolesa.

Lep pozdrav

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:51 pm
Napisal/-a gtr35
Ah oprostite, čist sem pozabil napisat. " Test " sem opravil na zaledeneli cesti ( bila je belacesta, se mi zdi da je bilo ivje na cesti pa še megla je bla, pa -5 stopinj )

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:54 pm
Napisal/-a lancia hf
To bi znal biti vzrok zakaj je hotelo avto zavrtet, probaj čez dan, ko nebo pomrznjeno, bo dosti bolj točno pokazalo.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:56 pm
Napisal/-a Fan
lisko je napisal/-a: (eno budalo izmed njih sem jaz oops oops )


Jaz tudi :D

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 9:57 pm
Napisal/-a Mgajvr
moja octavija 99 je zadni konec zanašalo, ker je bil zanič ABS senzor na zadnjem levem kolesu in so zavore grabile

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 10:01 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: zadaj pa ena malenkost zaostaja (še v dovoljenih mejah na tehničnem) ampak ob zelo močnem zaviranju hoče avtek postavit povprek.


Pozdravljeni

To je dovolj, da pri močnejšem zaviranju vozilo hoče spreminjati smer vožnje.
Napaka je lahko:
- neenakomeren tlak v pnematikah
- neenakomerno nastavljene zavorne obloge ( spodaj na vijaku )
- smeti v zavornih ceveh ( v kovinskih ceveh se lahko notranjost odlušči in posledično zmanjša pretok )
- kapljica olja iz difrenciala
Lahko je tudi veliko drugih faktorjev, ki pa sem jih pri uporabniku @ lisko izključil, je preveč "pedanten", da bi bili možni. Nikakor pa na to ne more vplivati glavni zavorni cilinder. Zadnja stopnja v glavnem zavornem cilindru krmili oba zadnja kolesa enakomerno - torej iz tega naslova ne more biti razlike v moči zaviranja, niti o hitrosti zaviranja levega in desnega kolesa.

Lep pozdrav



gtr35: Potem je jasno.

Tlak pnevmatik (so ganc nove in preverjene) , smeti v ceveh ( so prepucane v posodi pa je lepo čisto olje) in kapljico olja izključima( ker so semeringi suhi) .
Dalo bi se reč kaj okrog vijaka....ampak to po moje ni ključen problem ker primeta dokaj enakomerno ampak preveč. Enostavno zadnje obstojijo ob močnem zaviranju prej ko sprednje. In razlika zadaj/spredaj pa se še kako lahko pojavi zaradi glavnega zav. cilindra. Sprednje pa so na tehničnem prijele "220" (po tistih števcih in to obe popolnoma enakomerno).

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 10:56 pm
Napisal/-a sašo5
gtr35 je napisal/-a:Živjo !

Včeraj sem se ob 5 zjutraj peljal v službo. Ko je bila prazna cesta sem pri 60 km/h , za sprobo zabremzal ( dokaj močno ). Ker mi že nekaj časa ABS ne dela ( en senzor ), mi seveda logično zablokira kolesa ( čeprav vem da moraš pumpat bremzo, če nimaš ABS-a )


ma o čem ti govoriš :?: kako "pumpanje" človek........"pumpa" se, če je zrak v sistemu, ti govoriš, da samo ABS ne dela.....

lancia hf je napisal/-a: Ampak nikoli mi pa ni zadnji konec zaneslo........

očitno si še premlad, oz. nisi še nikoli vozil "stoenke" z zaroštanim omejevalnikom zavorne moči :D

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: Pe dec 02, 2011 11:59 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Na takšni podlagi ni to brez ABS-a nič nenavadnega po mojem mnenju, če te glih ne obrne takoj, ker je malo verjetno, da bi vsa 4 kolesa imela zelo podoben oprijem.

Glede "pumpanja" ipd. Tudi ABS na poledici deluje obupno in je bolje bremzat z občutkom, toliko da kolesa ne začnejo "blokirat", kot stisnit bremzo do konca, ker pri izredno slabem oprijemu vse skupaj ropota na polno, učinka pa ni.

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: So dec 03, 2011 12:09 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

@lisko

Lahko da je prevelik zavorni učinek, to se rado dogaja, če so mehkejše zavorne obloge - Amerikanci imajo original zelo trde zavorne obloge in sem to izključil pri vas. Na zavorno cev, ki vodi do zadnjih zavor, vgradite omejevalec ( Fiat, Opel VW................. )

Lep pozdrav

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: So dec 03, 2011 11:37 am
Napisal/-a gtr35
Sašo5: Ja men ABS ne dela, zato sem ven vzel varovalko ABS. Kokr sem jst slišal moraš pri močnem bremzanju stopalko pritisnit, mal popustit, spet pritisnit itd... zato da ti ne zablokira koles ( s tem dejanjem se tako rekoč simulira človeški ABS :roll: ). ABS deluje tako da ti popušča kolesa ( prepreči blokiranje koles ). Glej ne vem no tko sem bral in slišal od ljudi, mogoče naj kaj o tem pove Fan ?

Bom pa probal to narediti še na suhi cesti !

Re: Zanašanje avtomobila ?

Objavljeno: So dec 03, 2011 11:43 am
Napisal/-a lancia hf
Daj zbriši ta post, da se ti nebo cel forum smejal. :lol: ;)