Stran 1 od 1

Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Sr dec 14, 2011 5:45 pm
Napisal/-a MaRko81
Lep pozdrav...

Zanima me kako pri Renaultu megane II 1,5dci letnik 2008 stisneš zadnji zavorni cilinder. Baje da se mora vrtet pa stiskat hkrati, v katero smer pa je prav (v smeri urinega kazalca ali kontra) oops :?:

Hvala za odgovore

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Sr dec 14, 2011 6:02 pm
Napisal/-a čare
Vrtiš v desno (zašravfuješ) redki so primeri ko gre ena v levo ena pa v desno (ponavadi ford)

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Sr dec 14, 2011 6:12 pm
Napisal/-a pskoda
Pri fijatu (vsaj pri novem bravotu) je isto en levo drugi desno.

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Sr dec 14, 2011 6:22 pm
Napisal/-a MaRko81
...kak veš v katero stran je prau, je kje na cilindru označeno?

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 1:30 pm
Napisal/-a ven0m
Vzami mizarsko spono in jo močno zatagni čez čeljust na potisni cilinder. Nato vzami papagajke in zategni potisni cilinder (v smeri urinega kazalca), če bo smer napačna se nebo nič zgodilo, zato ker spona drži cilinder. Če je smer pravilna bo šel cilinder nežno navznoter. Spono boš moral sproti zategovat, ker ko bo šel cilinder navznoter bo spona popuščala, brez spone pa neboš mogel zavrtet cilindra, zato jo vedno močno zategneš. Moraš pa ga potisnit do KONCA, ker drugače neboš dobil čeljusti čez popolnoma nove ploščice.

Tak sistem ima veliko avtov, npr. ves VAG koncern. Še dober nasvet, prvih 200km ne divjaj in zmerno zaviraj!

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 2:01 pm
Napisal/-a MaRko81
...ok hvala za odgovor, neki sm tud po tujih forumih brskal, tko da bom probal dans to zrihtat :D

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 3:39 pm
Napisal/-a MMNeo
Lahko še jaz pristavim eno vprašanje, ko smo že pri renaultih?

Če je vozilo pod garancijo, a mora zavorne ploščice menjati uradni serviser in dati gor renaulteve ali lahko tudi drug/druge? Se lahko sklicujejo na nepooblaščeno menjavo, v primeru težav, čeprav mislim, da tega ne bi smelo biti?

P.s.: ne morem verjeti, da sem pri laguni III moral menjati ploščice pri 40k km, zdaj ko imam g.scenica, pa bo enako.
Sem pa marsikje zasledil, da so prav renaultove ploščice zelo slabe kvalitete.

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 4:06 pm
Napisal/-a joshy
jas pa sem pri mojmu menjal komplet vse 4 diske + zavorne ploščice že pri novem in to pri cca 15k (material uščil z diskov oops ) ...In gledam da zavore se obrabljano nenormalno in vse je gor original deli Renault megane 2 l 2007

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 5:06 pm
Napisal/-a MaRko81
....evo posu narjen. Treba je stiskat in pa vrtet v smeri urinega kazalca (pomagal sem si z to primernim orodjem sam da me je prodajalc nategnu in prodau "left handed" namesto "right handed" ključ) ampk je šlo vseen z malo improvizacije. Najprj sm fotrovga megana II L2006 126000km (prva menjava) cca. 4h...nmal bla jeba...pol pa še mojga megana II L2008 120000km (tud prva menjava) pa cca. 3h. Ploščice so pa mele tam še cca. 1 - 2mm "mesa". Ko sm kupoval ploščice pa baje obstajajo dve različne debeline ploščic in sicer 17mm (kar je pravilna debelina) in pa 14,2 kot vrže po dveh različnih katalogih sam so te ploščice pretanke saj je ogromno placa med čeljustjo in ploščicam, tko da mi je za enga dau 17mm za druzga pa 14,2 :roll: ampk sm šou zamenat za 17mm.

Tako...posu narjen, vsem hvala za pomoč.

PS: kaku pa to vi bremzate... :?: :roll:

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 5:38 pm
Napisal/-a ~toMmy~
To sem ravno gledal, če eni menjajo hkrati olje in zavorne ploščice! :D Golf ma dobrih 140k km prevoženih in razen sprednjih ploščic še vse orginal, pa se hitro z njim vozi + še večinoma več potnikov.

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Če dec 15, 2011 8:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

@MMNeo
- Zavore se obrabljajo glede na stil vožnje, ne glede kakšne kvalitete so!! V primeru, da je vozilo v garanciji in se menjajo: zavore, redni servis............torej redni servis ali potrošni material..................je potrebno vpisati v knjigo ( datum, prevoženi km, podpis in žig servisa ) in račun mora biti v knjigi. V tem primeru se ne izgubi garancije....................ja, če pa si boste sam menjal ploščice ali motorno olje................potem pa se lahko obesijo in prekinejo garancijo na vozilo.

@ MaRko81
- Nekateri tipi vozil imajo zadaj prisilno hlajene zavorne diske - disk je debelejši (od 14 do 18,50mm, spredaj pa do 38mm ) in posledično morajo biti ploščice tanjše. Zaradi tega so v prodaji dve debeline. Seveda to velja za spredaj in zadaj.

Lep pozdrav

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Pe dec 16, 2011 11:25 am
Napisal/-a hippo
MMNeo je napisal/-a:Lahko še jaz pristavim eno vprašanje, ko smo že pri renaultih?

Če je vozilo pod garancijo, a mora zavorne ploščice menjati uradni serviser in dati gor renaulteve ali lahko tudi drug/druge? Se lahko sklicujejo na nepooblaščeno menjavo, v primeru težav, čeprav mislim, da tega ne bi smelo biti?

P.s.: ne morem verjeti, da sem pri laguni III moral menjati ploščice pri 40k km, zdaj ko imam g.scenica, pa bo enako.
Sem pa marsikje zasledil, da so prav renaultove ploščice zelo slabe kvalitete.

Lahko daš tudi druge diske in ploščice gor, ampak potem servis garantira samo vgradnjo, ne pa materiala.
Pri VW-ju je garancija na diske in ploščice reci in piši 8kkm ali 6 mesecev, potem pa adijo. Za renoja pa ne vem.
40 kkm za ploščice je lahko malo ali veliko. Odvisno od načina vožnje, tako kot pravi Fan. Sploh pa zna biti problem pri starejših avtih, če začne štekat bat ali pa vodila klešč, potem jih lahko pobere zelo hitro.

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Pe dec 16, 2011 3:20 pm
Napisal/-a MaRko81
...še eno vprašanje. Čemu služi tist "lim od 3Ma" na kovinski strani zavornih oblog, saj da bi se le te nalimale na prašne zavorne čeljusti je mal bosa oz. ali mogoče to služi kot "lubrikant" da prepreči cviljenje :?:

Re: Menjava zavornih oblog ?

Objavljeno: Pe dec 16, 2011 5:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

To se pri temperaturi ( pri zaviranju ) zapeče na zavorni batek in zavorni cilinder. Nikakor pa ne na ščitno/protiprašno tesnilo. V koliko je tesnilo pred zavornim batkom, je:
- pod tesnilom zrak / nežno dvignite tesnilo, da se stisne na svoje mesto
- tesnilo je napihnjeno / menjava



Lep pozdrav