Stran 1 od 2

lučka za olje se prižiga

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:03 pm
Napisal/-a italjan
mam Fiat Bravo in kontrolna lučka za olje se mi prižiga,v knjigi mi piše,da se prižiga kadar je s tlakom olja nekaj narobe in ne količino le tega!je pa tak,da se prižge in ugasne samo,sedaj se mi vedno bolj prižiga in dlje časa traja da ugasne!
mam pa olja dovolj v avtu

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:07 pm
Napisal/-a nebivedu
Ta lučka je povezana tudi z oljno pumpo. Lahko da ti oljna pumpa crkuje. Preveri čimprej pri kakem maherju, ker bo drgač lahko šla mašina rakom žvižgat.

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:15 pm
Napisal/-a monster_d
nebivedu je napisal/-a:Ta lučka je povezana tudi z oljno pumpo. Lahko da ti oljna pumpa crkuje. Preveri čimprej pri kakem maherju, ker bo drgač lahko šla mašina rakom žvižgat.


hehe, ojnica ojnicni lezaji!
JAo i zlastnih izkusenj vem kako to zgleda!

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:21 pm
Napisal/-a nebivedu
Pr men recimo če bi srkovala oljna pumpa bi utripala lučka za olje - če je premalo olja potem lučka skos gori in če je napaka kje drugje utripa lučka z daljšimi presledki.

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:22 pm
Napisal/-a italjan
hvala obema za hiter odg.!upam,da ni spet kak velik strošek,ker sem pravkar zamenjal sklopko in sem z denarjem bolj tak

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:28 pm
Napisal/-a italjan
ja men se prižiga ter ugasne,sem pa se včeraj peljal domov in mi je kak km pred domom že kar skoz gorela,in od takrat se še nisem nikamor peljal

Objavljeno: Po dec 22, 2003 3:32 pm
Napisal/-a peters
Če imaš olja v motorju dovolj, potem je skoraj gotovo oljna pumpa in sicer regulator pritiska na njej ti zaskakuje in ne dela konstantno (to je neke vrste batič na fedri, ki ves čas delovanja niha gor in dol, odvisno od obratov motorja). Pritisk olja mora namreč v motorju biti skoraj vedno enak.
To se zgdi, če vanj pride kak trdi delec in zašteka.
Odsvetujem, da se voziš če se ti prižiga ta lučka, ker je lahko pritisk olja premajhen in trajno poškoduješ motor.
Možno da je tudi stikalo za lučko, vendar manj verjetno.
Vsekakor takoj preveri ali daj preverit, pa ne na originalen servis, ker ti bodo pol motorja zamenjali.

Objavljeno: Po dec 22, 2003 6:43 pm
Napisal/-a monster_d
Se strinjam z ostalimi ja!
Vem kak grejo ojnicni lezaji na suho ce pumpa zasteka!
V olji pa je blo polno delcev ker so se lezaji drgnali na suho!
Zvok pa je avto mel taki ko da bi ventili pa bati skupaj tukli!
Cimprej porihtaj!

Objavljeno: Po dec 22, 2003 8:07 pm
Napisal/-a din
Najbojše je da se pritisk olja preveri z mehanskim merilcem. Tako izključiš krivdo oljnega stikala. Če pa je premalo pritiska, pa bo pač treba otpreti motor, žal :(

Objavljeno: To dec 23, 2003 4:25 pm
Napisal/-a italjan
hvala vsem,danes sem vžgal in se peljal na servis in mi je vmes zaribal in sedaj morem poiskat novo mašino!naj gre vse u pm


naj bi mi šla glavna gred,sam naj bi bilo ceneje,če bom iskal drugo mašino!ker je z samo menjavo gredi baje zelo veliko dela,ter lahko se zgodi,da je šla še ojnica ali kaj drugega in imam potem še večje stroške!

Objavljeno: To dec 23, 2003 5:56 pm
Napisal/-a peters
Ma daj fant, meni je žal, kaj šele tebi...
Pa sem ti rekel, da se ne vozi s prižgano lučko za olje, jooooooooj

Dobro, je, kar je
Vzami v roke salomonca, v zadnji ali predzadnji številki sem videl, da se prodaja tako 1.4 in 1.6. Ne vem kakšen je tvoj...
Če pa tukaj ne dobiš, vzami v roke tel. imenik in kliči slovenske odpade. Gotovo boš našel kakšen motor, ker se popravilo res ne splača.

Koliko stanejo res ne vem...Če pa ne boš našel nikjer, pa mi javi, bova poskušala iz Italije zrihtat.

Srečno

Objavljeno: To dec 23, 2003 6:26 pm
Napisal/-a Serđo™
mašina (1.6 16V) te pride cca. 120-150 tisoč tolarjev.
vozit se okoli s prižgano lučko res ni bilo pametno, ga nisi mogel dotočit en mal?

bad no :?

Objavljeno: To dec 23, 2003 7:42 pm
Napisal/-a italjan
mam 1.4 12V,res upam da bom kaj našel v Salomoncu,mi pa začasno stoji na Fiatovem servisu in je lahko čez novo leto še tam!je drugače kaj ceneje v ITA kot pri nas?
peters hvala,se bom res obrnil nate če ne bom nič našel!
ve kdo koliko pa pride potem še menjava tega shita?ker me je prišla že menjava sklopke 18k pa so mi skozi prste pogledal!
sicer pa vseeno hvala vseeno vsem za odg.,jezen sem pa tko al tko najbolj nase

Objavljeno: To dec 23, 2003 8:12 pm
Napisal/-a lisko
Sam tok za info..... Jaz sem se z jugičem 45 vozu s prižgano lučko za olje 5 kkm :wink:

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 9:52 am
Napisal/-a peters
Lisko1, verjamem, da si se vozil s prižgano lučko toliko časa, če ti je šlo samo stikalo.
Italijanu pa je verjetno imel napako na odmični gredi (ko sem zvedel,da je 1.4). Na teh motorjih je ta napaka zelo pogosta. Mi je en na odpadu rekel, da bi 5 teh motorjev prodal, če bi jih imel. 1.6 so veliko bolj vzdržljivi in tudi sicer odlični motorji.

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 10:51 am
Napisal/-a din
Bad to :( moje sožalje.

da ima 1.4 mašina take probleme nisem vedo. Kaj pa menjava kar na 1.6 je velik problem? Mogoče bi bilo pametneje kar 1.6 motor not dat, se vsaj napaka ne more ponovit :?

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 9:40 pm
Napisal/-a italjan
Din:za 1.4 masine vem jst tud šele sedaj,da so baje zaendrek!sem mel par let nazaj tipota in so mi tud takrat govoril sam ne 1.4,za bravota pa nisem,ko sem ga kupoval nič slišal o tem,šele potem na servisu!

sedaj bom verjetn,dal drugo masino not potem ga bom pa prodal,pokril pufe in si kupil cenejši avto,kakega Punteka!
zanimam me tud,če bom moral kake dokumente spreminjat al sam zamenjam in gremo naši!

Objavljeno: Pe dec 26, 2003 11:14 pm
Napisal/-a din
meni je tip na tehničnih povedal, če je motor enak - samo menjaš. No verjetno moraš imet kakšen račun od motorja, mogoče še kaj :?

Objavljeno: So dec 27, 2003 6:01 am
Napisal/-a lisko
Če daš not enak motor (enake karakteristike) pol lahk magar sam menjaš... pa te ne bo noben nč uprašu.
Motor je potrošni material :wink:
Sam more pa bit enak........ če maš prej 1.4 morš dat not 1.4

Objavljeno: So dec 27, 2003 11:33 am
Napisal/-a Sedicivalvole
To je pa res SHIT! Pri nas je bilo isto, enkrat se je lucka prizgala, kmal po tistem je bila pa generalka (so sli lezaji, pa zvita ojnica,....), vse skup je bilo 260.000 SIT, avto je bil 3 tedne na servisu. Morm rečt da dela zdej še boljš ko nov (170.000km) - pije 2x manj olja, sam te napake ki jo je fotr naredu pa jest ne bom ponovil... Tud če se ti zdi da lučka laže je boljš 2x preverit.

lp