Par let nazaj sem imel avto z DPF-jem in je identično delalo... tako, da brez skrbi
V 50000 km (toliko sem naredil z njim) je velikokrat delal ventilator, ko sem ugasnil avto... in tudi ko stojiš recimo na semaforju se ''štandgas'' dvigne z 850 rpm na nekje 1000 rpm.
Kakor sem si jaz razlagal obstajao dve vrsti regeneracije. Ta ''švohnejša'' in bolj ''močna''
nevem kako drugače naj razložim. Vglavnem, tista ''močnejša'' je nekako takole, da avto dobesedno trokira (obratomer) in je najboljše, da si takrat izven mesta (najboljše na AC, če je možnost), daš v 3. in po gasu - držiš nekaj minut nad 3000 rpm, da se vse spuca. No to se mi je v 50000 zgodilo 2×. Ventilator se je pa velikokrat prižigal, ko sem se vozil po mestu in kratke relacije. Pa tak čuden vonj z avspuha je bil in če si dal roko odspodaj je bilo čutit toploto.
Upam, da sem kaj pomagal, lp.