Stran 1 od 2
Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:05 pm
Napisal/-a domzikales
Lep pozdrav!
Zanima me koliko se morata zategnet vijaka za izpust olja pri menjalniku in motorju?
Hvala.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:07 pm
Napisal/-a lancia hf
Če tega neveš raje pusti vse primeru in daj vse skupaj narediti mehaniku.

Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:34 pm
Napisal/-a domzikales
lancia hf je napisal/-a:Če tega neveš raje pusti vse primeru in daj vse skupaj narediti mehaniku.

Lej bom spregledal tvoje mnenje. Sem lepo vprašal in pričakujem tudi odgovor. Tukaj se ne gre zdej kdo kaj zna in kdo ne. Če se preveč zategne ni vredu ni pa vredu če se premalo. Zato sprašujem kolko se zategne.
Hvala.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:42 pm
Napisal/-a mihaing
Toliko, da boš lahko naslednjič normalno odšraufal. Saj ni notri nobenih pritiskov, hude vročine ipd. Ne kompliciraj in zategni toliko kolikor misliš, da je prav.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:45 pm
Napisal/-a ales66
Primer za P307, P206:
čep za izpust olja 30 Nm
čep za izpust in kontrolo pri menjalniku 25 Nm
Se pa da po občutku brez moment ključa. V glavnem ne preveč, ker ni potrebno.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 7:46 pm
Napisal/-a lancia hf
Pa ne pozabi zamenjati podloške, čeprav ponavadi zdrži nekje dve menjavi, če zategneš z občutkom.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:03 pm
Napisal/-a peroRS
lancia hf je napisal/-a:Pa ne pozabi zamenjati podloške, čeprav ponavadi zdrži nekje dve menjavi, če zategneš z občutkom.
Kot, da je to nek strošek. Vedno daj novo podložko

Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:11 pm
Napisal/-a domzikales
ales66 je napisal/-a:Primer za P307, P206:
čep za izpust olja 30 Nm
čep za izpust in kontrolo pri menjalniku 25 Nm
Se pa da po občutku brez moment ključa. V glavnem ne preveč, ker ni potrebno.
To sem mislil ja. Ali imaš primer za clio 2004 (1.2 in 1.4 16v) letnik in megane 2006 letnik (1.6 16v)?
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:14 pm
Napisal/-a im nobody
pa dejte no mir...zategnte tak ko treba pa mir...a štoflc na flaši z moment ključi zategujete?zategnete tolk da ne spušča...
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:33 pm
Napisal/-a a4
tisto tesnilo sigurno menjaj
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:47 pm
Napisal/-a lancia hf
im nobody je napisal/-a:pa dejte no mir...zategnte tak ko treba pa mir...a štoflc na flaši z moment ključi zategujete?zategnete tolk da ne spušča...
Nekateri bi ga najraje, samo za take je k sreči proizvajalec naredil pokrovčke na principu moment ključa, da začne preskakovati, ko je dovolj privit.

Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 8:55 pm
Napisal/-a ales66
domzikales je napisal/-a:ales66 je napisal/-a:Primer za P307, P206:
čep za izpust olja 30 Nm
čep za izpust in kontrolo pri menjalniku 25 Nm
Se pa da po občutku brez moment ključa. V glavnem ne preveč, ker ni potrebno.
To sem mislil ja. Ali imaš primer za clio 2004 (1.2 in 1.4 16v) letnik in megane 2006 letnik (1.6 16v)?
Žal nimam. Po moje je v okviru vrednosti zgoraj, če te že vrednost zanima.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:07 pm
Napisal/-a lancia hf
ales66 je napisal/-a:domzikales je napisal/-a:ales66 je napisal/-a:Primer za P307, P206:
čep za izpust olja 30 Nm
čep za izpust in kontrolo pri menjalniku 25 Nm
Se pa da po občutku brez moment ključa. V glavnem ne preveč, ker ni potrebno.
To sem mislil ja. Ali imaš primer za clio 2004 (1.2 in 1.4 16v) letnik in megane 2006 letnik (1.6 16v)?
Žal nimam. Po moje je v okviru vrednosti zgoraj, če te že vrednost zanima.
Pa daj nehajta že no

Ma kaj se pri Peugeot-u tudi drugače kolo zategnje kot recimo na Clio-tu

Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:10 pm
Napisal/-a im nobody
lancia hf je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:pa dejte no mir...zategnte tak ko treba pa mir...a štoflc na flaši z moment ključi zategujete?zategnete tolk da ne spušča...
Nekateri bi ga najraje, samo za take je k sreči proizvajalec naredil pokrovčke na principu moment ključa, da začne preskakovati, ko je dovolj privit.

vse razumem sam to ni neka fina "občutljiva" stvar ko bi jo mogu na momente zategvat..čudno da pol kolesa vsi ne zategujemo na moment ključ...kaj če odpade?

pač zategneš in je to to...
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:19 pm
Napisal/-a crxdelsol
a4 je napisal/-a:tisto tesnilo sigurno menjaj
Za tole tesnilo me zanima...na vseh računih od Lovšeta za nazaj je tesnilo vijaka karterja, ko sem jaz na toyoti hotel kupit na ŠAD to "tesnilo"...mimogrede sem že 4x olje menjal in ga nikoli ni bilo tam in nikoli težav. No v glavnem na ŠAD so mi rekli da tega tesnila ni da je vijak in čao.
Nimam problemov, ne teče ven samo vseeno me zanima a se dobi kako univerzalno al kaj da je bilo vedno na računu ali pa se samo prodajalec ni hotel ubadat še z eno dihtungo ker sem mu že dosti živcev nesel na melgenkah in raznih kosih plastike?
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:26 pm
Napisal/-a a4
to je taka bakrena stvar in ko jo stisneš se lepo uleže... ko jo enkrat odšraufaš in nazaj zašraufaš ni več isto
gre se za mikro strošek. ko jaz kupujem olje pa oljni filter mi prodajalec sam ponudi zraven
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:30 pm
Napisal/-a crxdelsol
Torej je to univerzalno in lahko kupim kjerkoli ne ravno na toyoti ?
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 9:34 pm
Napisal/-a zlica22
Glede tesnila... Ponavadi je to bakrena "sendvič" podložka, včasih tudi gumica- O-ring. Odvisno kakšen je čep. Konusni čepi naprimer so brez tesnila.
Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 10:08 pm
Napisal/-a peroRS
a4 je napisal/-a:to je taka bakrena stvar in ko jo stisneš se lepo uleže
gre se za mikro strošek. ko jaz kupujem olje pa oljni filter mi prodajalec sam ponudi zraven
x2
Cena je pa euro ali dva

Re: Vijak za izpust olja
Objavljeno: To dec 20, 2011 11:13 pm
Napisal/-a domzikales
ales66 je napisal/-a:domzikales je napisal/-a:ales66 je napisal/-a:Primer za P307, P206:
čep za izpust olja 30 Nm
čep za izpust in kontrolo pri menjalniku 25 Nm
Se pa da po občutku brez moment ključa. V glavnem ne preveč, ker ni potrebno.
To sem mislil ja. Ali imaš primer za clio 2004 (1.2 in 1.4 16v) letnik in megane 2006 letnik (1.6 16v)?
Žal nimam. Po moje je v okviru vrednosti zgoraj, če te že vrednost zanima.
Lp.
Hvala ti za podatke, sem si potem naložil avtodata in pogledal (za clio isti podatki kot si jih ti podal), kar pa vidim, da bi moral narediti že takoj in se drugič izognil spraševanju na forumu.