Stran 1 od 1

menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 1:49 pm
Napisal/-a bridgestone
Zanima me (ker nikjer ne piše v servisnih navodilih), ali je potrebno katero od tesnil iz kompleta (tesnilo sesalnega, izpušnega kolketorja, tefloni, semering, tesnilo pokrova, kovinsko tesnilo glave...) pred montažo namazati z motornim oljem. Za teflone in semering bi skor ziher reku da ja, izpušni kolektro verjetno ne (zaradi temperature), ne vem pa kako je z kovinskim tesnilo glave. A se to na suho montira?

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 1:52 pm
Napisal/-a abbe
suho se montira na očiščeno površino bloka in glave motorja

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 3:06 pm
Napisal/-a ven0m
abbe je napisal/-a:suho se montira na očiščeno površino bloka in glave motorja


Meni pa je glih obratno priporočal Lisko, ko sem delal generalko na 80ki. Sem kovinsko tesnilo glave malenkost namazal z navadnim motornim oljem.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 4:40 pm
Napisal/-a lisko
Venom preberi podpis od abbe :D

Jaz jih ali namažem z oljem ali pa na tanko namažem z grafitno mastjo. Ampak res tanko.....Kak je sicer po "šolsko" ne vem, a zdi se mi , da se malo podmazana tesnila lepše in lažje vsedejo skupaj. Poleg tega iz izkušenj lahko povem, da do sedaj še nisem mel težav. Tud recimo cevi za vodo namažem po stikih z grafitno mastjo. Gre lažje skupaj in po nekaj časa kr lepo zapeče skupaj. Z nekaj sile gre lepo narazen, da bi pa kar tako spustlo pa ni strahu.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 9:04 pm
Napisal/-a abbe
nevem zakaj te je moj podpis zmotu niti nevem kaj ma kle veze.ti delas po svoje jaz po svoje.to se ne pomen da je tvoje pravilno.tako kot ti nisi mel problemou jh tut jaz se nism mel ko sm skp dajal pa nism se nkol mazal z mastjo ali oljem niti nisem od nikogar slisal da bi to delal niti pa ne vidm poante v tem.
kar se pa cevi za vodo tice bi se pa strinjal vendar le delno...

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Sr dec 21, 2011 9:11 pm
Napisal/-a lancia hf
To, da se tesnilo maže tudi jaz prvič slišim res pa, da škoditi nemore.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Če dec 22, 2011 10:07 pm
Napisal/-a lisko
abbe je napisal/-a:nevem zakaj te je moj podpis zmotu niti nevem kaj ma kle veze.ti delas po svoje jaz po svoje.to se ne pomen da je tvoje pravilno.tako kot ti nisi mel problemou jh tut jaz se nism mel ko sm skp dajal pa nism se nkol mazal z mastjo ali oljem niti nisem od nikogar slisal da bi to delal niti pa ne vidm poante v tem.
kar se pa cevi za vodo tice bi se pa strinjal vendar le delno...



Ej si dober dečko sam politika ti je pa tuja :D Veš kaj piše v tvojem podpisu ? :) Ni vse res kar napišem.....in jaz bi lahko rekel podobno. Zato sem tudi napisal , da ne vem kako je "šolsko", bi bilo pa dobro slišat kakega izkušenega mehanika. Razlaga zakaj bi to delal je pa iz moje strani recimo , da se prepojena tesila lažje stisnejo.....olje se tako ali tako iztisne, ko zategneš. Kaj druga je seveda za kovinska tesnila.....ampak ko zateguješ se tesnilo malo "deformira" , ker pa je malo navlaženo pa se lažje poda obliki.
Recimo tudi po zunanji strani semeringov jaz potegnem z grafitno mastjo iz samega vzroka prahu. Prah se prime na mast in je tako manjša možnost , da bo pristal na osovini....Ampak kot pravim to je moja teorija, ki me do sedaj še ni pustila na cedilu.

Lepo bi bilo pa slišat tudi druge teorije in seveda tudi razlage zakaj je temu tako.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Če dec 22, 2011 10:28 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pred tridesetimi leti so se vsa tesnila mazala z mastjo, že v šoli so to naučili. Res pa je, da so bila tesnila iz drugih materialov ( azbest ), na vozilih višjega razreda pa baker. Tesnila smo mazali iz istega vzroka kakor je napisal uporabnik @ lisko.
Načeloma se kovinskih tesnil ne maže, če pa že, pa za ta namen obstaja sprej ( nehumano drag ), vsekakor pa mazanje ne škoduje.


Lep pozdrav

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Če dec 22, 2011 11:50 pm
Napisal/-a bridgestone
a mi lahko še razložite kako vi očistite blok motorja kamor pride tesnilo.
Jaz sem ga poskušal samo z krpico in bencinom in sem lepo odstranil ostanke gume? prejšnjega tesnila, problem pa je kakega pol milimetra okoli kanalov vode. Tam se je tesnilo tako "zapeklo" da bi pomagalo le brušenje ali strganje. Vendar se bojim če zadeva ni spolirana da ne bo tesnilo, skrbi pa me tudi ali bo tesnilo če so še ostanki prejšnjega tesnila.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Pe dec 23, 2011 11:34 am
Napisal/-a ven0m
Jaz sem z vodobrusnim šmirglom 1000/1500 in na koncu 2000 in bencinom očistil do te mere https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/251119_2065310402475_1536225987_32264347_2829637_n.jpg
Kako pa je šolsko pa žal ne vem =P

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Pe dec 23, 2011 12:26 pm
Napisal/-a zlica22
Čisti se s strgalom in brusnim papirjem... Sam tesnil, razen gumijastih nikoli ne mažem.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: So dec 24, 2011 10:07 pm
Napisal/-a bridgestone
ven0m je napisal/-a:Jaz sem z vodobrusnim šmirglom 1000/1500 in na koncu 2000 in bencinom očistil do te mere https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/251119_2065310402475_1536225987_32264347_2829637_n.jpg
Kako pa je šolsko pa žal ne vem =P


Lepo. A ni bojazni da bi zadeva postala neravna ni (ker to ni brušeno na mašini, ampak verjetno z ročnim brusilnikom)?
kako pa poskrbiš za prah (od brušenja). Nekaj ga gre v bate, nekaj v odprtine za olje in vodo. Bate verjetno lahko zaščitiš z cunjo in prepihaš z kompresorjem, une male luknce od olja pa bolj težko + olje in prah se sprime skupaj. Za vodo me ne skrbi, ker se jo lah na začetku navadno not nalije in spusti ven, preden daš not antifiz.

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: So dec 24, 2011 11:02 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Z nobenim brusilnikom, na roke!!. Odprtine se pa zaščiti.

Lep pozdrav

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: Po dec 26, 2011 12:23 am
Napisal/-a ven0m
bridgestone je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:Jaz sem z vodobrusnim šmirglom 1000/1500 in na koncu 2000 in bencinom očistil do te mere https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/251119_2065310402475_1536225987_32264347_2829637_n.jpg
Kako pa je šolsko pa žal ne vem =P


Lepo. A ni bojazni da bi zadeva postala neravna ni (ker to ni brušeno na mašini, ampak verjetno z ročnim brusilnikom)?
kako pa poskrbiš za prah (od brušenja). Nekaj ga gre v bate, nekaj v odprtine za olje in vodo. Bate verjetno lahko zaščitiš z cunjo in prepihaš z kompresorjem, une male luknce od olja pa bolj težko + olje in prah se sprime skupaj. Za vodo me ne skrbi, ker se jo lah na začetku navadno not nalije in spusti ven, preden daš not antifiz.


Točno tako kot je rekel Fan. Brusi se samo ročno (nobene mašine nemoreš ročno tako precizno kontrolirat, da nebi povzročil neravnine na bloku). Tako, da upam, da imaš trde blazinice, ker to ti pobere kar nekaj živcev. Glede smeti, ki padejo v cilindre sam nisem skrbel, ker ko sem z delom opravil, sem bate in cilindre ročno očistil in spihal.

Šmirgl sem vzel vodobrusni in ga ves čas namakal v bencin/nafto, tako tudi ne nastane prah, ki ti bi padel v oljne kanale, če pa ti not pade kak večji kos gume pa ne skrbi, zato imaš filtre :)

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: To dec 27, 2011 2:13 pm
Napisal/-a joztom
Blok se čisti s čistilom za dihtunge od Loctite.
npr:
http://www.aso.si/footer/pravno-obvesti ... e5c2b371a/

Re: menjava tesnila glave

Objavljeno: To dec 27, 2011 3:50 pm
Napisal/-a ven0m
joztom je napisal/-a:Blok se čisti s čistilom za dihtunge od Loctite.
npr:
http://www.aso.si/footer/pravno-obvesti ... e5c2b371a/


Očisti to tudi vodni kamen in zogljenelo mast?