Stran 1 od 1

tipo diesel

Objavljeno: To dec 23, 2003 1:18 pm
Napisal/-a monti
Zivjo!
Ze dllje casa imam problem z motorjem. Imam obcutek da je zamorjen oz da je nekaj narobe. To sem opazil ob mrzlih zimskih jutrih. Ko prizgem avto mi nekaj casa ful trokira
nato pa se sam od sebe umiri. Pozna pa se tudi pri speljevanju. Ob startu se precej pokadi nato pa potegne......pa tud z voznjo v klanec je problem..nekaj casa gre normalno nato ga pa kar zamori!

A ma kdo kaksne izkusnje? :!:

Objavljeno: To dec 23, 2003 2:06 pm
Napisal/-a monster_d
hehe bo vec o tem lisko povedal on se je zacel bavit z dizli!
LP

Objavljeno: To dec 23, 2003 2:14 pm
Napisal/-a peters
Hladen vžig je problem pri zmatranih dizlih zaradi slabe kompresije.
Če se ti je ta problem pojavil samo v zadnjem času, je potem gotovo kriva ena od grelnih svečk (te čakaš pred vžigom).
Da ugotoviš katera je zanič, moraš odklopit vse, potem pa uporabiš 12 V lučko, en konec daš na + na akumulatorju, drugega pa na svečko. Če zasveti, je svečka dobra, če pa ne, pa je zanič. S tem namreč preveriš, ali svečka spusti tok skoz.
Mislim da stanejo cca. 4 ksit (neoriginal).

Kar se pa tiče zamorjenosti zna biti zamašen naftni filter (skoraj gotovo). Pri vožnji v hrib namreč rabi večji pretok nafte, filter pa je pač ne spusti.

Objavljeno: To dec 23, 2003 3:01 pm
Napisal/-a monti
Filter sez zamnejal cca 2 meseca nazaj(servis).....grelne svečke pa so rekli da so OK.
A mislite da je kej narobe z bosh pumpo....a bi jo blo treba nastavit?

Objavljeno: To dec 23, 2003 3:13 pm
Napisal/-a peters
Je 1.9 td ali navaden ali 1.7 d?

Objavljeno: To dec 23, 2003 3:39 pm
Napisal/-a monti
navaden 1.7d!

Objavljeno: To dec 23, 2003 5:56 pm
Napisal/-a peters
Kar se tiče vžiga, če niso svečke, je pa potem slaba kompresija. Sicer se pa zelo enostavno da tudi obračati bosch pumpo, da si prenastaviš predvžig. Ponavadi je tako, da postane bolj glasen, vendar lepše vžiga in lepše gre. Če pa daš v drugo smer, pa je tišji, vendar bolj len. Vendar moraš znati, kako se reči streže....

Obstaja tudi možnost, da je šlo tesnilo na glavi, pa ti voda teče v kompresijski prostor. Ti kaj vode zmanjkuje ali pa slišiš pretakanje vode v gretju?
Verjetno je pa tudi, da ti dize več ne razpršujejo goriva in zgolj lulajo, kar je posledica slabši vžig v hladnem in slabši izpuh (tehnični).

Zakaj pa mu zmanjka moči, pa ne bi vedel na daljavo.
Sicer je pa težko diagnosticirati motor preko interneta....

Objavljeno: To dec 23, 2003 8:01 pm
Napisal/-a lisko
Glede tistega sprobavanja svečk z lučko.....
Sicer je dobra metoda sam ni mus da je svečka čist hin ( u tem primeru lučka zagori) ampak svečka se ogreje dost počasnej kot bi se mogla (verjemi se opazi, razlika je očitna) Tko da jaz osebno ti svetujem da jih ven pobereš pa stestiraš. (priklopiš na aku pa opazuješ če vse enakočasno zažarijo)
Drgač pa ta ist problem sem mel jaz pri vžigu.....trokiranja (sliš se lih tko da gre po treh cilindrih)
Včer sem lih grelne svečke menju pa na bosch pumpi maš verjetn en kabel (kak ma tipo narjen ne vem sam mislim da je to to ) kao avtomatski zauh in tist kablem sem mel jaz prekinjen. Sem to vse porihtu zdej pa vžiga BP.
Drgač pa tist da dokler je mrzel pa slabo vleče..... po moje zarad tega avtomatskega zauga (nisem še tok pri dizlih :wink: )
Men tud mal slabš vleče oz. je popolnoma zamorjen po par KM pa se stvar izbolša.
Mislim pa da to ni panike saj vsak avtooz. motor gre slabše dokler se ne ogreje na delovno temparaturo.

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 8:14 am
Napisal/-a peters
:?:

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 8:15 am
Napisal/-a peters
lisko1 je napisal/-a:Glede tistega sprobavanja svečk z lučko.....
Sicer je dobra metoda sam ni mus da je svečka čist hin ( u tem primeru lučka zagori) ampak svečka se ogreje dost počasnej kot bi se mogla (verjemi se opazi, razlika je očitna) Tko da jaz osebno ti svetujem da jih ven pobereš pa stestiraš. (priklopiš na aku pa opazuješ če vse enakočasno zažarijo).


se strinjam

Tipo 1.7d ima ročni zaug (spremeni se predvžig) in na bosch pumpi ni nobenega kabla (razn elektromagneta)

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 11:59 am
Napisal/-a din
Jaz bi ti priporočal najprej pregled grelnih svečk in diz. Trdiš da si menjal filter, vendar simptom "pa tud z voznjo v klanec je problem..nekaj casa gre normalno nato ga pa kar zamori!" kaže ravno na to, pa "Ob startu se precej pokadi nato pa potegne" to kaže na problem diz - v prostem teku "lula" ko daš gas lepo razprši, vendar je preveč neizgorelega goriva in motor zaduši "črno zakadi" pol pa potegne in nazadnje "avto mi nekaj casa ful trokira, nato pa se sam od sebe umiri" pa skoraj sigurno grelne svečke. Spet je odvisno kdaj se pojavljajo simptomi, al ob ogreti al hladni mašini, lahko tudi D-tačilka kaj zeza. Stvari je skratka lahko dosti vendar se vse da rešit sistematično, začneš pač pri najbolj verjetnih in najlažje rešljivih vzrokih.

Ok zaj sem pa že ful zabluzo :oops:

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 12:48 pm
Napisal/-a monti
Hvala fantje za vse koristne nasvete.
Grelne svečke mi je tud kolega pogledal Kar s kabli za vžig . Prklopu na akomulator
pa na svečka. Stvar, ce je OK zažari.
Bomo mal cez praznike pogledal!

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 3:56 pm
Napisal/-a lisko
Emmmm sam tok če sam zažari ni mus da je OK. Verjem sem mel sam ist problem.
Sicer so res vse zažarele sam je ena izmed svečk rabla 2x dlje da je prav zažarela.Tko da zmer al pa nekak preglej če vse enakočasno zažarijo.

Objavljeno: To jan 13, 2004 12:06 pm
Napisal/-a PUMA
Mene pa zanima, kje bi lahko dobil avtomatski čok za OPEL KADETT-a 1.4 LS? Že sem vpračal v trgovinah, tam pa stane 30.000 SIT! pa me zanima če bi lahko dobil kje cenejšega!!

LP :D

Objavljeno: To jan 13, 2004 2:06 pm
Napisal/-a lisko
Monti in kak je s tipotom?
Oki zdej pa še en pameten pa resničen nasvet za vse ostale(jaz pa mack sma že zgruntala tipično napako pri dizih in jo tud odpravla)
Prvo preglej dovodne lajtunge za nafto. morjo popolnoma tesnit in nikjer ne sme niti malenkost lufta vleč poleg.Pol ko to pregledaš preglej če deluje povratno zaporni ventil na dovodu goriva (nafte,cvička al kakorkol že). nafta ne sme u nobenem primeru tečt nazaj v dovodni cevi.En mal pametnih nasvetov :wink:
Ker sem mel jaz iste probleme na mojem. Pa sem laufal pr enih 10tih mehanikih okol pa je blo od slabe kompresije do slabih grelnih svečk,komplet motor naj bi buil sam za odpad še pa take odgovore sem dobival....... pol pa sem sam na dovod nafte nardil povratno zaporni ventil pa spravu luft iz dovodni cevi.
Zdej pa sam čakam da pregretje ugasne pa prej ko ključ zavrtim do konca motor že zalaufa, eni dve sekundi če štarter obrača pa stoji avtek včasih zunaj pri-12 stopinj.
No sam tok o raznih mehanikih ki se majo za ne vem kok oh in sploh.