lancia hf je napisal/-a:Nisem ravno veliko novih zadnjih klešč raskopavou, samo če je ročna na zajlo kaj ima tukaj veze zavorni celinder in zavorno olje.
Lahko pa, da imajo pa nivejši avtomobili kako drugače to narejeno.
Pozdravljeni
Ker je neumno narejeno, kopirali so sistem iz Fiata 124 in Poljski Fiat 125PZ, že na Cromah se ni obneslo................pa vendar je za tovarno to ceneje, kot pa v zavornem disku vgraditi še obloge parkirne zavore ( Mercedes, Volvo........................ ).
Prenos od vzvoda do zavornega batka je sestavljen iz 13 do 20 delčkov, seveda miniaturnih ( nekateri deli se merijo v desetinkah ) in ko pride zraven še vlaga/voda oksidi naredijo svoje.
Ponavadi se začne z:
- vožnja z zategnjeno parkirno zavoro
- pozimi žica zmrzne, voznik spusti ročico v kabini, opozorilna lučka ugasne, vendar v kolesih še zmeraj grabi
Zaradi temperature se uniči semering na vzvodu in vlaga/voda imata prosto pot v zavorni cilinder. Ker pa v tovarnah "šparajo" na masteh, so v večini zavorni cilindri sestavljeni suhi ................... torej ni zaščite pred vlago ali vodo in rezultat je tukaj. Potrebno je vedeti, da se pri mazivih lahko prihrani težke številke v evrih. V vsako vozilo 10dkg masti krat xxxxx narejenih vozil ............................. končna cena vozila pa je enaka.
V koliko se okvaro ugotovi na začetku, se menja semering in vse skupaj namaže.......................strošek par evrov......................če pa je bil vdor vode že omogočen in oksidi na delu.................menjava delov, tesnil ..............strošek obnove od 50 do 80 evrov ( garancija ). Rezervni deli za te vrste zavornih cilindrov pa niso v prosti prodaji ( ležaji, vzmetne podložke, osovine, vodila osovin, varovalke, zaskočke, vzmeti - dobijo se pri proizvajalcu, pakirani po 100 kos ), seveda razen tesnil in zavornih batkov - trenutna ponuba. In ja, kakor sem že napisal, je pametno namazati tudi nov ( v naših trgovinah obnovljen ) zavorni cilinder, ker so suhi ko poper.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.