Stran 1 od 2

Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 6:55 pm
Napisal/-a maniaxxx
Pozdravljeni.

Moj focus zjutri, če je mrzlo ful nemirno laufa ko ga vžgem, kot, da bi laufal po treh cilindrih obenem pa ful kadi....to traja par sekund, potem je normalno, pojavlja se pa tudi samo ko je zelo mrzlo ( okoli -10 ), okoli 0 se to NE dogaja.

Kdo ve kaj bi lahko bilo?

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 6:58 pm
Napisal/-a Kegl
vrjetno je samo PREmrzlo...pr mojmu je blo isto, ko sm mel dizlaša. a ti kadi belo-modro? ker meni je, ampak to je blo par sekund ko ga zalaufaš, pa baje nej nebi blo nič

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:04 pm
Napisal/-a maniaxxx
Ja, tak ko star tovornjak kadi :mrgreen: , sam tvoj je mel 240kkm moj jih nima še niti 90kkm :mrgreen: .

Pa na astri, ki je bila tudi dizel, se to ni nikoli dogajalo.

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:07 pm
Napisal/-a Kegl
maniaxxx je napisal/-a:Ja, tak ko star tovornjak kadi :mrgreen: , sam tvoj je mel 240kkm moj jih nima še niti 90kkm :mrgreen: .

Pa na astri, ki je bila tudi dizel, se to ni nikoli dogajalo.


pozanimi se še enkrat :mrgreen:


je pa res, da so mi rekli da je tut zarad kilometrine to normalno.

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:09 pm
Napisal/-a maniaxxx
Kegl je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Ja, tak ko star tovornjak kadi :mrgreen: , sam tvoj je mel 240kkm moj jih nima še niti 90kkm :mrgreen: .

Pa na astri, ki je bila tudi dizel, se to ni nikoli dogajalo.


pozanimi se še enkrat :mrgreen:


je pa res, da so mi rekli da je tut zarad kilometrine to normalno.



kilometri so 100% realni, avto je bil prej od znanca, tako, da tu ni dileme. Ma še kdo kako idejo ali celo podoben primer?

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:14 pm
Napisal/-a noj
Pozdravljen!

Jaz bi prvo preveril grelne svečke. Težko ti bo začel vžigat šele, ko ti bodo nehale delovati vsaj tri ali pa celo vse štiri. Kadi pa nihajo obrati pa že, ko je ena ali dve zanič. Govorim iz lastnih izkušenj. Aja pa original so Beru svečke, če bo potreba menjati. So pa ene izmed dražjih, jaz sem dal slabih 70 evrov za vse štiri. ;)

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:16 pm
Napisal/-a maniaxxx
noj je napisal/-a:Pozdravljen!

Jaz bi prvo preveril grelne svečke. Težko ti bo začel vžigat šele, ko ti bodo nehale delovati vsaj tri ali pa celo vse štiri. Kadi pa nihajo obrati pa že, ko je ena ali dve zanič. Govorim iz lastnih izkušenj. Aja pa original so Beru svečke, če bo potreba menjati. So pa ene izmed dražjih, jaz sem dal slabih 70 evrov za vse štiri. ;)


Hvala za odgovor. Kako naj preverim grelne svečke? Bo tester pokazal to?

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:21 pm
Napisal/-a noj
Evo je glih v sosednji temi kolega @sebaveh lepo opisal: viewtopic.php?f=6&t=89572&p=1501053, drugače pa bo tudi tester to pokazal, vendar je to dražja varijanta.

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:22 pm
Napisal/-a lisko
maniaxxx je napisal/-a:
noj je napisal/-a:Pozdravljen!

Jaz bi prvo preveril grelne svečke. Težko ti bo začel vžigat šele, ko ti bodo nehale delovati vsaj tri ali pa celo vse štiri. Kadi pa nihajo obrati pa že, ko je ena ali dve zanič. Govorim iz lastnih izkušenj. Aja pa original so Beru svečke, če bo potreba menjati. So pa ene izmed dražjih, jaz sem dal slabih 70 evrov za vse štiri. ;)


Hvala za odgovor. Kako naj preverim grelne svečke? Bo tester pokazal to?


Mogoče, mogoče ne....Vsekakor pa bo dober mehanik to znal preverit. So pa to tipični znaki odpovedi ene ali več grelnih svečk...

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:23 pm
Napisal/-a maniaxxx
lisko je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:
noj je napisal/-a:Pozdravljen!

Jaz bi prvo preveril grelne svečke. Težko ti bo začel vžigat šele, ko ti bodo nehale delovati vsaj tri ali pa celo vse štiri. Kadi pa nihajo obrati pa že, ko je ena ali dve zanič. Govorim iz lastnih izkušenj. Aja pa original so Beru svečke, če bo potreba menjati. So pa ene izmed dražjih, jaz sem dal slabih 70 evrov za vse štiri. ;)


Hvala za odgovor. Kako naj preverim grelne svečke? Bo tester pokazal to?


Mogoče, mogoče ne....Vsekakor pa bo dober mehanik to znal preverit. So pa to tipični znaki odpovedi ene ali več grelnih svečk...


Hvala, jutri grem k mehaniku, da zrihtam hudiča :mrgreen:

@noj, hvala tudi tebi za odgovor

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 7:25 pm
Napisal/-a noj
Malenkost. Pa sporoči, kaj si uredil. Upam, da sem ti kaj pomagal.

Lp Jan

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 8:15 pm
Napisal/-a maniaxxx
noj je napisal/-a:Malenkost. Pa sporoči, kaj si uredil. Upam, da sem ti kaj pomagal.

Lp Jan
Bom vidu če bo res to, ne vem kak sam nisem sploh pomislil da bi lahko bile grelne svečke, se vidi, da nisem do zdaj še nikoli nič menjal večjega na nobenem avtu :mrgreen: .

Glede na to, da imaš sam 1.8 tdci-ja, kok maš kaj prevoženih? Si mel kakšne večje težave?

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 9:14 pm
Napisal/-a noj
Sam bom v naslednjih dneh obrnil 180kkm.
Do 100kkm samo olje in filtri, pri 100kkm menjane vse ploščice (70 evrov original), ter termostat (okvara-menjano še v garanciji). Pri 140kkm menjava vztrajnika, ter posledično še sklopke (tu predvsem krivim prejšnjega lastnika in pa tudi dvomasne vztrajnike Luk). Menjal za Sachs-ov komplet (700 evrov), ter napravil še velik servis. Nato pri 175kkm menjava cevi turbine (70 evrov original) in pa amortizerji Sachs advantage (240evrov), ter ogrevalne svečke (original 70 evrov).
Z avtomobilom sem zadovoljen in bo ostal pri hiši še naslednjih 200kkm, potem bomo pa videli... :D =P

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 9:22 pm
Napisal/-a maniaxxx
noj je napisal/-a:Sam bom v naslednjih dneh obrnil 180kkm.
Do 100kkm samo olje in filtri, pri 100kkm menjane vse ploščice (70 evrov original), ter termostat (okvara-menjano še v garanciji). Pri 140kkm menjava vztrajnika, ter posledično še sklopke (tu predvsem krivim prejšnjega lastnika in pa tudi dvomasne vztrajnike Luk). Menjal za Sachs-ov komplet (700 evrov), ter napravil še velik servis. Nato pri 175kkm menjava cevi turbine (70 evrov original) in pa amortizerji Sachs advantage (240evrov), ter ogrevalne svečke (original 70 evrov).
Z avtomobilom sem zadovoljen in bo ostal pri hiši še naslednjih 200kkm, potem bomo pa videli... :D =P



Pol ga boš pa lahk prtisnu k bo ulaufan :lol:

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 11:05 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ga še nisem vidu forda na katerem bi tester pokazal na hin grelne svečke.
Test je preprost:
Odmontiraš svečko ven, jo priklopiš direkt na akumulator in če cela ne zažari v 2-3 sekundah,je zanič. Če zažari samo konica, jo lahko vržeš v smeti.
(pri tem motorju je tako, da predgretje traja le 6 sekund. Če grelna svečka ne deluje brezhibno, bo hladen vžig nekje približno enak vžigu brez grelnih svečk).

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: Pe jan 27, 2012 11:46 pm
Napisal/-a evilfury
@noj: kako se je slišalo ko je vztrajnik šel k koncu? Pri mojem se sliši en tak ropot kadar je avto v leru. Ko pritisnem sklopko pa neha. Avto ima samo 60k...

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: So jan 28, 2012 11:02 am
Napisal/-a maniaxxx
TrijoAdijo je napisal/-a:Ga še nisem vidu forda na katerem bi tester pokazal na hin grelne svečke.
Test je preprost:
Odmontiraš svečko ven, jo priklopiš direkt na akumulator in če cela ne zažari v 2-3 sekundah,je zanič. Če zažari samo konica, jo lahko vržeš v smeti.
(pri tem motorju je tako, da predgretje traja le 6 sekund. Če grelna svečka ne deluje brezhibno, bo hladen vžig nekje približno enak vžigu brez grelnih svečk).


Ka ta ford je povsod malo poseben? Se vid da je američan :mrgreen:

Pa ko smo že pri fordu, kdaj je najbolj merit olje, ko je čist hladen al par minut po tem ko ga ugasneš?

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: So jan 28, 2012 12:48 pm
Napisal/-a combe
S-max 1.8 tdci, imel enake simptome, težko vžgal, kadil, tresel ko je vžgal,... zamenjal vse štiri svečke (tri od štirih niso sploh zažarele ko smo jih probal), zdaj pa pri -10 vžge kot nov hehe... Preden sem zamenjal, se mi je zdelo, kot da avto nima zauga (lahko da ga res nima oops )in da se prav matra ko je vžgal, ampak zdaj lepo mirno zalaufa na dobrih 1000 obratov, potem pa lepo počasi obrati padajo na normalno, kot pri bencinarju z zaugom... Vglavnem, mislim da so tudi pri tebi svečke zanič...

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: So jan 28, 2012 12:51 pm
Napisal/-a maniaxxx
combe je napisal/-a:S-max 1.8 tdci, imel enake simptome, težko vžgal, kadil, tresel ko je vžgal,... zamenjal vse štiri svečke (tri od štirih niso sploh zažarele ko smo jih probal), zdaj pa pri -10 vžge kot nov hehe... Preden sem zamenjal, se mi je zdelo, kot da avto nima zauga (lahko da ga res nima oops )in da se prav matra ko je vžgal, ampak zdaj lepo mirno zalaufa na dobrih 1000 obratov, potem pa lepo počasi obrati padajo na normalno, kot pri bencinarju z zaugom... Vglavnem, mislim da so tudi pri tebi svečke zanič...


Evo točno tako se obnaša moj bogi fordek....no v ponedeljek grem na servis ker mi danes ni uspelo menjat svečke, pol pa gasa naprej :mrgreen:

Re: Focus 1.8 tdci mrzel vžig

Objavljeno: So jan 28, 2012 1:05 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
maniaxxx je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ga še nisem vidu forda na katerem bi tester pokazal na hin grelne svečke.
Test je preprost:
Odmontiraš svečko ven, jo priklopiš direkt na akumulator in če cela ne zažari v 2-3 sekundah,je zanič. Če zažari samo konica, jo lahko vržeš v smeti.
(pri tem motorju je tako, da predgretje traja le 6 sekund. Če grelna svečka ne deluje brezhibno, bo hladen vžig nekje približno enak vžigu brez grelnih svečk).


Ka ta ford je povsod malo poseben? Se vid da je američan :mrgreen:

Pa ko smo že pri fordu, kdaj je najbolj merit olje, ko je čist hladen al par minut po tem ko ga ugasneš?


Ja, se vidi da je amerikanc. Če bi bil rus, bi predgretje delovalo cel dan :P:P
p.s.: Pri -20 stopinjah se čas predgretja podaljša na cca. 25 sekund in deluje še neki kratek čas po zagonu motorja.

Lahko meriš par minut po tem, ko ugasneš motor, najbolj ziher pa je ko je motor hladen.