Stran 1 od 1
Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 7:51 am
Napisal/-a barossa45
Zdravo, se še komu zatika ročna zavora ?
Astra H, pri temparaturah nad 0 deluje brezhibno,
ko pa temparature padejo pod -5 se ročna zatika. Stal sem na semaforju, potegnil ročno in potem ni več spustila.
Ko sem menjal zadne zavorne ploščice sem malo preglededal mehanizem, namazal sem z mastjo kjer se je dalo.
Opazil sem tudi, da je vzmet za vzvod ročne malo "švoh", ampak nevem kako bi potem mraz na to uplival.
L.p.

Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 8:06 am
Napisal/-a abbe
lahko da so zajle poskodovane oziroma zarjavete pa se one zatikajo?
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 8:28 am
Napisal/-a hribko
vrjetno so zajle poškodovane da pride vlaga zraven ki posledično potem zmrzne ko padejo stopinje pod 0
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 8:47 am
Napisal/-a barossa45
Tega sem se bal ja,
vrjetno bo treba zajlo zamenjat.
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 8:55 am
Napisal/-a primozek68
Tega sem se bal ja,
Zakaj bal? To je pa res najmanj, kar je lahko pri ročni.
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 9:23 am
Napisal/-a barossa45
Imaš prav
Mislim, da si že zasluži menjavo, glede na to da je prejšno zimi isto delalo.
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 03, 2012 10:21 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Na zavornem cilindru, okoli vzvoda pomožne zavore se nič ne maže z navadno mastjo - poškoduje semering pri vzvodu, in vlaga ima prosto pot v notranjost zavornega cilindra. Sama vzmet na zavornem cilindru je dovolj močna - njena funkcija ni vraćanje žice pomožne zavore, temveč pobiranje tresljajev vzvoda, da se ne prenaša v notranjost zavornega cilindra.
Dvignite vozilo, snamite kolo, s trinajst ključem premaknite vzvod pomožne zavore, ko spustite se mora sam vrniti, v koliko se ne, blokira cilinder ( obnova ), če se prosto vrne..................potem je prišel čas za menjavo žic pomožne zavore.
Lep pozdrav
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Po feb 06, 2012 9:57 pm
Napisal/-a Reaper85
Bom kar tukaj vprašal, ker se gre enako za ročno zavoro in Astro H.
Namreč ročna mi prime šele povsem na koncu, stopenj kot je ponavadi pri ročni drugače sploh nima, je pa tako da če spustim čisto malo od najvišjega položaja, gre avto že naprej.
Naj bi bilo tako že od novega, ampak se fotru ni dalo popravljat, ker je vozil samo po AC.
Kakšen bi bil strošek za to popravilo?
Pa še eno vprašanje da ne odpiram nove teme, menjalnik je v mrazu dost trd, tolk da rabiš kr velik sile. Vem da je to v neki meri normalno, ampak se mi zdi (glede na prejšnje avtomobile ki sem si jih lastil) da bi šlo lahko vseen malo lažje.
Se da kej narest tukej?
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Po feb 06, 2012 10:16 pm
Napisal/-a zlica22
Glede zavor... Če so zadaj "pakne" bi bilo mogoče že dovolj samo nastaviti... Seveda, če niso že preveč obrabljene. Najbolje, da se podre in pogleda kaj je.
Glede tršega prestavljanja v mrazu... včasih pomaga menjava olja v menjalniku.
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Po feb 06, 2012 10:48 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
x2
Najprej preverite v kakšnem stanju so obloge ( min 2mm ) ali ploščice ( min 3mm ):
- pri disk zavorah spustite žico parkirne zavore ( nastavitveni vijak ), vzvod na zavornem cilindr se mora vrniti v zadnji položaj, prižgite motor in parkrat močno pritisnite nožno zavoro, na nastavitvenem vijaku nastavite hod ročke - kolesa se morajo lepo vrteti
- pri bobnastih zavorah. spustite žico parkirne zavore ( nastavitveni vijak ), ročno nastavite obloge v bobnu ( povezava med oblogama ), na nastavitvenem vijaku nastavite hod ročke - kolesa se morajo lepo vrteti
Opozorilo: Avtor članka ne odgovarja za morebitne nesreče, poškodbe materiala ali ljudi. Uporabljajte osebna zaščitna sredstva in delajte previdno in natančno! V koliko nimate dovolj znanja o tem, prepustite raje delo strokovno usposobljeni osebi!
Lep pozdrav
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Če feb 09, 2012 3:04 pm
Napisal/-a protonika
Barossa, a ročna dejansko drži ali samo gori lučka?
Re: Zatikanje ročne zavore
Objavljeno: Pe feb 10, 2012 7:13 pm
Napisal/-a barossa45
Lučka je povezana samo z ročko, tako da nima velike veze zdaj tle;)
Zagotovo zamrzne zajla, saj se ročna tudi teško potegne
in obratno seveda, ne pade dol. Ročko sicer lahko mehansko pritisneš nazaj v svoj prvotni položaj, vendar se čuti, da je zajla ostala "zategjena"
Ko se pa otopli v garaži pa stvar špila ko urca
Sej sem si že ogledal spodaj kako pa kaj je treba, samo kaj ko gre zajla nad izpuhom in se mi nekako ne da tistega odmontirat
Bom se lotil v kratkem pa poročam potem
