Stran 1 od 1
Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 8:44 pm
Napisal/-a Gasper`
Pozdravljeni.
27.12.2011 sem imel avto na optiki, kjer sem dobil sledeči izpis:

Zaradi posega na volanski letvi, menjavi končnikov (spredaj) je bil avto zopet na optiki, izpis spodaj:

Razloženo mi je bilo, da je bilo nastaviti zadnji kolesi. Mi lahko kdo razloži te rezultate (samo kar se zadnjih koles tiče). Kako je možno, da se optika podre po dobrem mesecu, oz kaj bi lahko bil razlog?
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:10 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Kulk jest vidim, sta oba izpisa enaka.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:33 pm
Napisal/-a Jeaka
x2
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:33 pm
Napisal/-a Gasper`
Popravljeno
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:43 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Si z zadnjim koncem kam pritisnu? Morda v kakšen robnik ali kaj podobnega?
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:47 pm
Napisal/-a Gasper`
Ne nikamor.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Sr feb 15, 2012 10:02 pm
Napisal/-a RedBull™
Mogoče pa že v prvo ni bilo dobro narejeno... na izpisu je bilo lahko pravilno,ampak če dejansko ni bilo tako,kot bi moralo biti.... iz tega sledi odstopanje.
Pa kakor je meni znano... se avtomobilom,katerim se tudi zadaj nastavlja optika, jo je potrebno najprej zadaj nastaviti in šele nato spredaj... v nasprotnem primeru je narejeno za en k.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Če feb 16, 2012 2:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
O katerem vozilu pa govora tukaj?
Lahko, da je kakšen feler na podvozju (zmajani selen bloki).
In ja. @RedBull ima prav: Optika se vedno začne nastavljati zadaj, konča pa se spredaj. Vendar pozor! Pravijo, da nije žvaka za seljaka, in iz tega sledi, da ni vsak mehanik zrel za nastavljanje podvozja. Nekateri nastavijo špuro na približno, potem pa zibajo avto levo-desno,gor-dol da jim na računalniku izpiše enak stek levo in desno. Dejanski končni rezultat pa je glih tak, da bi bilo bolje, če se ne bi nihče dotikal podvozja.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Če feb 16, 2012 6:19 pm
Napisal/-a Gasper`
Samo če bi bil kakšen feler na podvozju (npr. zračnost rok) bi na optiki opazili ali ne?
Gre se pa za P407sw.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Če feb 16, 2012 6:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja, v koliko se optika opravlja pri mojstru, bi bilo najprej odpraviti zračnosti. Podvozje mojster preveri preden opravi optiko. Nekateri pa samo opravijo optiko ........................ zračnosti pa ostanejo
Lep pozdrav
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: Pe feb 17, 2012 10:38 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Gasper` je napisal/-a:Samo če bi bil kakšen feler na podvozju (npr. zračnost rok) bi na optiki opazili ali ne?
Gre se pa za P407sw.
Ja, ni nujno. Vem za primer, ko na optiki ni bilo zaznati zračnosti. Ko pa je bil avto s kolesi v zraku, pa je bilo zračnosti kulk si hotel.
Sicer ne poznam francoskih podvozij, ampak vseeno malce preveri, če je kje kakšne zračnosti.
Re: Interpretacija rezultatov optike
Objavljeno: So mar 17, 2012 10:53 pm
Napisal/-a mrga64