Stran 1 od 4

Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 3:16 pm
Napisal/-a RedBull™
Splošno znano je,da dvomasni vztrajniki niso nek biser pri VW vozilih (res da ima vsaka stvar določeno življensko dobo)

Pač naloga dvomasnega vztrajnika je,da blaži sile s svojim zamikom.... vse lepo in prav,dokler dela ... ko pa začne potresavati oz. ropotati,se pa ve,da je čas za menjavo. Sedaj se da kupiti kit z enomasnim vztrajnikom ter sklopko... sedaj je pa vprašanje:

V primeru enomasnega vztrajnega vztrajnika,potem le ta,ne upravlja funkcije blaženja... potemtakem si predstavljam,da se mora sila nekam prenesti... ampak ker se drugam ne more,kot pa na nosilce menjalnika ter motorja --> moje razmišljanje... ali imam ali prav,ne vem... naj me kdo popravi,če se motim.

Uglavnem da povzamem... pri Audiju A3 1,8T je verjetno šla sklopka oz. košara,ker več ne odvaja,in ni moč prestavljati pri delujočem motorju (ker ne odvoji) razen pri ugasnjenem se normalno predstavlja zavornega olja je dovolj (tako da cilinder sklopke ni,prav tako tudi tisti pri pedalu ne,ker ni noben masten) zavorno olje je tudi še ok,ker je bilo menjano pred časom. Verjetno je napaka na lameli oz. košari (bo potrebno vzeti dol menjalnik,sedaj samo predvidevam - upam da pravilno) prevoženih 130.000 km + bogve na koliko podlage :)

Vprašanje: Zamenjati sklopko z novim dvomasnim vztrajnikom (večja cena) ali izbrati kit z predelavo na enomasni vztrajnik (cenejša možnost) Kaj priporočate?? Odmislimo cenovni strošek (nekaj sto eur razlike verjetno)

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 3:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Včasih niso poznali dvomasnih vstrajnikov in ta vozila večina še danes funkcionira brez večjih napak. Kakor je meni poznano, ni bilo primera ( v 30 letni praksi mehanike ) da je navaden vstrajnik uničil nosilce na motorju ali bog ne daj ojnične ležaje v motorju - slednja napaka se je pojavila z noviteto dvomasnih vstrajnikov.
Osebno sem vgradil kar nekaj teh kompletov, vendar do sedaj ( tok, tok v les ) se ni še nobena stranka pritožila da je kaj slabše ali da so se vozne lastnosti poslabšale. Kar je pa še najlepše, je komplet z navadnim vstrajnikom lažje in ceneje servisirati - menjava obrabljene sklopke.
Skratka, moj glas gre - navaden vstrajnik....................

lep pozdrav

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 4:54 pm
Napisal/-a leon30
Pozdravljen
Pred približno enim letom, sem imel enak problem. Dvomasni vztrajnik, se je poslovil, pri približno 150.000km so se začele vibracije in nemirnost motorja. Sam sem močno moledoval, kaj storiti, in sem se odločil za enomasni komplet. Moj serviser mi je rekel, da je enomasni vztrajnik zakon. In motorju nima kaj biti. Sedaj imam za seboj 23.000km, z enomasnim, in vse služi ok. :D

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 4:56 pm
Napisal/-a _furby_
Fan je napisal/-a:Skratka, moj glas gre - navaden vstrajnik....................


2x ... na laguni sem dal gor enomasnega (namesto dvomasnega) in avto je delal brez problema se 50.000 km dokler ga nisem prodal

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 5:13 pm
Napisal/-a zlica22
Dvomasni vztrajnik je traparija... Prvotno je bil narejen, kot nek nadomestek za vzmeti v lameli sklopke...
Brez skrbi menjaj z navadnim...

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 7:25 pm
Napisal/-a peters
Vsi omenjate dvomasni vztrajnik v kombinaciji s sklopko. Kako pa je pri DSG menjalnikih? Občasno se mi vztrajnik tudi že oglaša in če bi ga trebalo menjati, kako bi to izgledalo pri DSG?

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So feb 25, 2012 7:36 pm
Napisal/-a uros11
Kaj ni nekje na forumu pisalo, da so dvomasni vzrajniki bili problematični zgolj od ene firme in še to pred leti, kasneje pa je tudi ta firma to porihtala. Ozirima od ZF dvomasni vztrajniki naj sploh ne bi bili problematični?

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 11:44 am
Napisal/-a hippo
RedBull, na 1.8T motorjih vztrajniki niso bili problematični, zato ne vem zakaj ne zamenjaš samo sklopke, vztrajnik pa pustiš gor?!
Glede ostalih zadev lahko komentiram samo za VAG grupo, s katero imam izkušnje:
problematični so bili dvomasni vztrajniki firme LuK, predvsem na Golfu 5, Passatu 3C in Turanu, 1.9 in 2.0 TDI. Čeprav tudi Valeo in Sachs (ZF) delata dvomasne vztr. z njimi ni bilo takih problemov, ker so v notranjosti drugače narejeni. Najboljši od vseh treh je Sachs.
Valeo-tovi enomasni kompleti se zelo dobro obnesejo na francozih in italjanih, pri nemcih pa znajo biti problemi. Ponavadi se to odraža v nižjih obratih pri vožnji v 5. in 6. prestavi, kjer se sliši rahlo ruženje, pa tudi pri počasnem speljevanju se zna pojaviti cukanje. Za ta problem je uvoznik dobil informacije od različnih mehanikov in Valeota za nemce ne priporoča.
DSG je pa zgodba zase, beri: drago.
Tudi 1.8T VW Audi motorji imajo dvomasni vztrajnik vendar le ti niso problematični, ker nimajo toliko navora (+ ta navor je razporejen enakomerno v velikem razponu - 1.700 do 4.500 rpm) in ne obremenjujejo vztrajnika tako kot PD motorji, ki so znani po najvišjem navoru v nizkih obratih (okoli 2k rpm) in s tem dejansko ubijajo vztrajnik (fedre v njem).

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 1:41 pm
Napisal/-a valvoline
Dvomasni vztrajnik je itak navadn klump in nepotrebno preseravanje,minimalna razlika se občuti le pri prostem teku k se mal več čutijo motorne vibracije. Je pa navadni vztrajnik 1000x bolj vzdržljiv kot dvomasni,oz navadni je praktično neuničljiv.
Če maš a3 1.8T do l.04 verjetno paše komplet navadna sklopka iz a3 1.8 in 1.8t z navadno sklopko,ter a4 in passat 1.8 in 1.8t z navadno sklopko.

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 1:51 pm
Napisal/-a ~toMmy~
hippo je napisal/-a:RedBull, na 1.8T motorjih vztrajniki niso bili problematični, zato ne vem zakaj ne zamenjaš samo sklopke, vztrajnik pa pustiš gor?!
Glede ostalih zadev lahko komentiram samo za VAG grupo, s katero imam izkušnje:
problematični so bili dvomasni vztrajniki firme LuK, predvsem na Golfu 5, Passatu 3C in Turanu, 1.9 in 2.0 TDI. Čeprav tudi Valeo in Sachs (ZF) delata dvomasne vztr. z njimi ni bilo takih problemov, ker so v notranjosti drugače narejeni. Najboljši od vseh treh je Sachs.
Valeo-tovi enomasni kompleti se zelo dobro obnesejo na francozih in italjanih, pri nemcih pa znajo biti problemi. Ponavadi se to odraža v nižjih obratih pri vožnji v 5. in 6. prestavi, kjer se sliši rahlo ruženje, pa tudi pri počasnem speljevanju se zna pojaviti cukanje. Za ta problem je uvoznik dobil informacije od različnih mehanikov in Valeota za nemce ne priporoča.
DSG je pa zgodba zase, beri: drago.
Tudi 1.8T VW Audi motorji imajo dvomasni vztrajnik vendar le ti niso problematični, ker nimajo toliko navora (+ ta navor je razporejen enakomerno v velikem razponu - 1.700 do 4.500 rpm) in ne obremenjujejo vztrajnika tako kot PD motorji, ki so znani po najvišjem navoru v nizkih obratih (okoli 2k rpm) in s tem dejansko ubijajo vztrajnik (fedre v njem).


V eni drugi temi sem že obljubil sliko, zdaj si me pa vzpodbudil, da sem se nekako prebil do vztrajnika in ga poslikal:

Slika

To je vztrajnik, ki je šel po gobe pri cca. 70k km na Golfu V, avto je bil kupljen nov. Predvsem bodite pozorni na napis na dnu... ;)

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 1:58 pm
Napisal/-a hippo
~toMmy~ je napisal/-a:V eni drugi temi sem že obljubil sliko, zdaj si me pa vzpodbudil, da sem se nekako prebil do vztrajnika in ga poslikal:
To je vztrajnik, ki je šel po gobe pri cca. 70k km na Golfu V, avto je bil kupljen nov. Predvsem bodite pozorni na napis na dnu... ;)

No, poj je pa vse zanič.
Lepa slika. ;)

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 2:16 pm
Napisal/-a ~toMmy~
hippo je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:V eni drugi temi sem že obljubil sliko, zdaj si me pa vzpodbudil, da sem se nekako prebil do vztrajnika in ga poslikal:
To je vztrajnik, ki je šel po gobe pri cca. 70k km na Golfu V, avto je bil kupljen nov. Predvsem bodite pozorni na napis na dnu... ;)

No, poj je pa vse zanič.
Lepa slika. ;)


Lepa slika ničvrednega kupa železa! :mrgreen:

P.S.: Ta Sachsov, ki ga je nadomestil, zaenkrat še dela pri slabih 150k km, upam da tako tudi ostane... Aja pa avto je bil čipan po menjavi, da ne bo kdo mislil drugače.

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 2:50 pm
Napisal/-a INFINITI
Slikca ne dela

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 3:05 pm
Napisal/-a ~toMmy~
INFINITI je napisal/-a:Slikca ne dela


Meni jo normalno prikaže Chrome na prenosniku in Opera na mobitelu, tako da ne vem, kaj je narobe... bistvo je, da se vidi odtisnjen napis SACHS.

Še direktni link:

http://shrani.si/f/2P/Tm/2XCuttvN/img0196.jpg

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 9:06 pm
Napisal/-a RedBull™
hippo je napisal/-a:RedBull, na 1.8T motorjih vztrajniki niso bili problematični, zato ne vem zakaj ne zamenjaš samo sklopke, vztrajnik pa pustiš gor?!
Glede ostalih zadev lahko komentiram samo za VAG grupo, s katero imam izkušnje:
problematični so bili dvomasni vztrajniki firme LuK, predvsem na Golfu 5, Passatu 3C in Turanu, 1.9 in 2.0 TDI. Čeprav tudi Valeo in Sachs (ZF) delata dvomasne vztr. z njimi ni bilo takih problemov, ker so v notranjosti drugače narejeni. Najboljši od vseh treh je Sachs.
Valeo-tovi enomasni kompleti se zelo dobro obnesejo na francozih in italjanih, pri nemcih pa znajo biti problemi. Ponavadi se to odraža v nižjih obratih pri vožnji v 5. in 6. prestavi, kjer se sliši rahlo ruženje, pa tudi pri počasnem speljevanju se zna pojaviti cukanje. Za ta problem je uvoznik dobil informacije od različnih mehanikov in Valeota za nemce ne priporoča.
DSG je pa zgodba zase, beri: drago.
Tudi 1.8T VW Audi motorji imajo dvomasni vztrajnik vendar le ti niso problematični, ker nimajo toliko navora (+ ta navor je razporejen enakomerno v velikem razponu - 1.700 do 4.500 rpm) in ne obremenjujejo vztrajnika tako kot PD motorji, ki so znani po najvišjem navoru v nizkih obratih (okoli 2k rpm) in s tem dejansko ubijajo vztrajnik (fedre v njem).


Uglavnem,pred časom sem imel občutek,da malce potresava (ampak res malenkost) sedaj pa je očitno počla košara,ker ne odvaja...

... res pa je,da se zadeva še ni razdrla.... da bi se videlo,kaj in kako je z vztrajnikom..

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 9:44 pm
Napisal/-a wavemaker
Kako pa se avto obnaša, ko je vztrajnik "na koncu"? oops

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: Po feb 27, 2012 9:45 pm
Napisal/-a peroRS
wavemaker je napisal/-a:Kako pa se avto obnaša, ko je vztrajnik "na koncu"? oops


Če tega ne veš, potem je daleč od konca :D

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So jul 07, 2012 2:10 pm
Napisal/-a wv 5
Pozdravljeni

Imam eno vprašanje imam golfa 5 2007 letnik 77kw105 6prestav in mi je šu po gobe vztrajnik :evil: zdej pa ne vem kaj bo boljše za moj avto dvomasni ali enomasni vztrajnik ???
lepo bi vas prosil za kak dober nasvet

Lep pozdrav

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So jul 07, 2012 2:25 pm
Napisal/-a hippo
wv 5 je napisal/-a:Pozdravljeni

Imam eno vprašanje imam golfa 5 2007 letnik 77kw105 6prestav in mi je šu po gobe vztrajnik :evil: zdej pa ne vem kaj bo boljše za moj avto dvomasni ali enomasni vztrajnik ???
lepo bi vas prosil za kak dober nasvet

Lep pozdrav

Sachs komplet z dvomasnim vztrajnikom pride 525 eurov, Valeo enomasni komplet pride pa tam okoli 600 eurov.
Enomasni kompleti in VW nekako ne grejo skupaj, za italjane in francoze pa naj bi se dobro obnesli.

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Objavljeno: So jul 07, 2012 3:06 pm
Napisal/-a wv 5
ce ne gledamo na ceno katerega bi se splacalo vzeti ali kateri je boljsi za golfa je sploh kaka velika razlika med tema dvema ??