Stran 1 od 1

Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Pe mar 02, 2012 10:51 pm
Napisal/-a daniel.
A je tudi pri 206 SW problematična zadnja prema?

lp

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Pe mar 02, 2012 11:24 pm
Napisal/-a Jeaka
Tudi ja

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: So mar 03, 2012 11:46 am
Napisal/-a zlica22
Da. Računaj 400€ za popravilo pa je mir...

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 9:25 am
Napisal/-a myster
smem vprašat zakaj je problematična?

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 10:26 am
Napisal/-a Mgajvr
viewtopic.php?t=76025&postdays=0&postorder=asc&start=0
sicer je o tem bilo že večkrat govora, ampak to je pri 206ki največji problem. isto napako ima tudi citroen Xara!
je pa tko, da skoraj nihče ne ve, da je potrebno mazanje z mastjo, zato pa imajo "niple" ;) v večini primerov kolesa drgnejo po koloteku, nekaterim se je pa tudi zgodilo, da je prema postala zelo trda.

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 2:04 pm
Napisal/-a esem
Mgajvr je napisal/-a:http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=76025&postdays=0&postorder=asc&start=0
sicer je o tem bilo že večkrat govora, ampak to je pri 206ki največji problem. isto napako ima tudi citroen Xara!
je pa tko, da skoraj nihče ne ve, da je potrebno mazanje z mastjo, zato pa imajo "niple" ;) v večini primerov kolesa drgnejo po koloteku, nekaterim se je pa tudi zgodilo, da je prema postala zelo trda.


Razen Xsare tudi ZX, 306/7. Verjetno tu "občutljivost" izvira iz zasnove zadnje preme, ki je "mehko" vpeta (kinematična - se malo premika v ovinkih. Podobno (kinematično), a manj občutljivo imajo tudi Xantie in 406/7, a tam ni potrebno popravljat/menjat cele preme, ampak samo ležaj. Ideja sicer ni slaba (se pozna + v ovinkih), a je na razdrapani cesti v ovinku lahko celo nevarna za neizkušene, če pretiravajo.

Re: Zadnja prema P206sw

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 2:55 pm
Napisal/-a peroRS
Mgajvr je napisal/-a:je pa tko, da skoraj nihče ne ve, da je potrebno mazanje z mastjo, zato pa imajo "niple" ;) v večini primerov kolesa drgnejo po koloteku, nekaterim se je pa tudi zgodilo, da je prema postala zelo trda.


Tako je.
Zaradi slabega semeringa (glede na število odpovedi zadnjih mostov bi rekel, da je to tovarniška napaka) začne v ležaj uhajati voda, ki sčasoma spere vso mast in zato ležaj "zahrusta", ohišje razpade, kroglice pa padejo ven.
Rešitev za preprečitev tega je zelo enostavna. Že od novega bi bilo treba mazati ležaj (ter po potrebi zamenjati semering).

Vendar...to bi morali početi že prvi lastniki od novega.
Po xy letih je to bolj problematično, saj vse postane rjavo (vijaki...) in je težko karkoli razdirat in sanirat (razen s fleskarco :mrgreen: )

Par slik od mojega AX-a, ko je šel zadnji most po gobe:

Desna stran:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Pa še leva stran (mislim, da je razlika očitna):

Slika

Slika

Slika

Ne vem kako je pri teh novejših modelih (letnik 2000 in naprej).
Se pa pri AX-u ne splača obnavljat mosta, ker je ceneje premontirat rabljenega iz drugega avta oz. kupit drug avto :mrgreen: