Stran 1 od 1

ford focus

Objavljeno: So mar 10, 2012 3:38 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Torej Ford focus 1.8 TDdi 66 KW,avto je hladen težko vžigal,zato smo namestili nepovratni ventil zadeva bila malo boljša,čez čas pa avto ne vžge več.Ali je možno da je odpovedala visokotlačna črpalka?

LP

Re: ford focus

Objavljeno: So mar 10, 2012 5:59 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ali ima pomožno črpalko za gorivo, kaj pravi tester, je bil pomerjen pritisk goriva......................... Se je preverilo, da ne vleče zrak na čistilcu goriva?

Lep pozdrav

Re: ford focus

Objavljeno: So mar 10, 2012 7:09 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Če ne sveti lučka za napako na motorju, če imaš dovolj goriva v rezervoarju, če je bil filter goriva menjan in ne vleče zraka, če je zračni filter ok, če ni ključ za vžig razkodiran, potem na injektorjih odvij dovodne priključke in za par sekund zaverglaj motor. Če nafta ne špricne po motorju, potem motor ne dobi goriva.

Re: ford focus

Objavljeno: Ne mar 11, 2012 10:56 am
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Torej filter je bil menjan,ne sveti nobena lučka,ta avto nima črpalke pri rezerovarju,nafta pa pride na dize,montirana sta pa dva nepovratna ventilčka.

Prosim za pomoč,ter LP

Re: ford focus

Objavljeno: Ne mar 11, 2012 12:22 pm
Napisal/-a Fan
pozdravljeni

Ali ima na levi strani na motorju čistilec goriva s pumpico. Ta pumpica je mehka ali trda, ko se nekajkrat pritisne nanjo. V koliko je stalno mehka ................... se je poslovila membrana, potrebna menjava.

lep pozdrav

Re: ford focus

Objavljeno: Ne mar 11, 2012 12:31 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Ne nima pumpice...

LP

Re: ford focus

Objavljeno: Ne mar 11, 2012 4:13 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Noup, tale nima pumpce na filtru.Tisto so imeli 1,8D in 1,8TD.
Zgleda da bo treba s testerjem pogledat kaj ga muči, druge ni.
Lahk je zmaknjena faza, lahk so dize, lahk je pumpa, lahk je senzor glavne gredi (na ohišju sklopke - zadnja spodnja stran motorja), lahk je ecu prdnil, kakšen rele, zanič kompresija,ni dovoda zraka, lahk je zrak v sistemu za gorivo,..lahk je...itd...Najboljše it na tester in potem ugotavljat.