Stran 1 od 7
Tresenje volana - Seat Altea Freetrack
Objavljeno: Če mar 15, 2012 1:20 pm
Napisal/-a chan
Zadeva je sledeča – jeseni, ko je po našem izjemno pronicljivem zakonu povsem uraden čas za menjavo pnevmatik, sem na svojem konjičku doma nataknil povsem nova 16 palčna platišča z zimskimi gumami. A glej ga zlomka, ko se zapeljem na prvi izvoz avtoceste, volan prične pri cca 130 km/h tresti, diagnoza kaže na slabo scentriranost. Ker gre za dokaj nov avtomobil (beri: tedaj star dobra 2 meseca), zapeljem do renomiranega servisa avtohiše, kjer je bil avto skupaj z zimskimi gumami tudi kupljen. Predhodna ugotovitev je pravilna, kakšna utež je očitno padla dol, kar se uredi skozi reklamacijo.
Zapeljem na prvi izvoz avtoceste, kjer po petih minutah ugotovim, da je tresenje še vedno prisotno. Odlično delo, servis, ni kaj! Drug dan naslednja diagnoza – hja, slabo scentrirano. Bravo! Ste uteži lepili z žvečilko?!?
Vozim svoj nov konjiček kakšen teden dni, pa mi zopet ne da miru, da prihaja do čedalje bolj pogostih in prisotnih vibracij na volanu pri hitrosti okrog 140 km/h. Ok, že gledam v kateri graben se zapeljem, odpeketam nemudoma do tako imenovanega renomiranega servisa, kjer ugotovimo, da je najverjetnejši vzrok v plastičnih distančnikih pri zimskih platiščih ter najverjetnejši milimetrski zračnosti. Potrebna bo menjava plastičnih distančnikov z jeklenimi. Končni epilog – volan ni več kazal znakov epilepsije!
Pomladne temperature zadnjih dni so prignale na plano poleg zvončkov in ljubljanskih »srajc«

pred kafiče tudi dvigalko, križni ključ ter letne pnevmatike v 17 colah. Pogled na avto postal je lepši, zjutraj se veselo pomladansko oblečen odpravim po AC v službo. In glej ga zlomka, ta hudičev volan spet trese!!! Porkam …a, koji k .. c ti je spet!
Obisk servisa, kjer imajo zame najverjetneje že pripravljeno zalogo žganice, saj jih najbrž tri četrt zaposlenih povsem resno verjame, da imam jutranje težave s tresočimi rokami.

Diagnoza – ja kaj pa drugega kot slabo scentrirana dva platišča in »special award« renomiranega servisa v obliki 32 evrov.
Ok, kako za vraga spet slabo scentrirane, če so bile ob jesenski menjavi »stare« 2 meseca, prepeljale ene 4.000 kilometrov ter potem ležale v garaži bolj nepremično kot Tito v Kuči cveća? Gre v tem primeru za dokaj nesrečen slučaj, saj pri vseh dosedanjih avtomobilih nisem imel opravka s tresočimi volani (ter pri skorajda vseh opravljal menjavo platišč in pnevmatik doma)? Ali bi lahko bilo morda še kaj drugega?

Malce že dvomim, da ne gre za en drek od kvalitete vozila …

Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 2:09 pm
Napisal/-a abbe
jst dvomim da bi kle lahko biu krivec avto.mogoce gume niso bile pravilno skladiščene ali pa mogoče niso bile dovolj napihnjene.mogoce je pa pac slab materijal.
vsekakor mislim da ni problem v vozilu..
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 2:23 pm
Napisal/-a chan
abbe je napisal/-a:jst dvomim da bi kle lahko biu krivec avto.mogoce gume niso bile pravilno skladiščene ali pa mogoče niso bile dovolj napihnjene.mogoce je pa pac slab materijal.
vsekakor mislim da ni problem v vozilu..
Očiščene in namazane letne gume na platiščih sem skladiščil na suhem in hladnem v garaži - eno na drugo, pred hrambo pa napolnjene na 2.6 bara (tovarniško priporočeno je 2.4). Podobno sem počel pri vseh dosedanjih gumah na ostalih avtomobilih. Gum nisem rotiral (zaradi 4x4 pogona se sicer priporoča stranska rotacija).
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 3:39 pm
Napisal/-a Drocky
Lahko pa da maš identičen problem kot jaz z mojim švedom. Pač se mi gume razcentrirajo. Nisem še ugotovil ali uteži padejo dol ali se prestavijo oz kaj je krivo, ampak se razcentrirajo za minimalno 10g na vsaki strani, vendar zadnje bolj kot sprednje. Letos so se že 2x centrirale, pa po 14ih dneh začne tresit.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 3:53 pm
Napisal/-a INFINITI
Moj vulkanizer OBVEZNO po koncu sezone skladiščen komplet feltn in pnevmatik ponovno scentrira - popolnoma po defaultu, brez da bi jaz kaj rekel ali spraševal.
Drugače tisto veselje z 16" zimaki sem imel tudi jaz pri feltnah MOMO; in JA - klinci včasih nekvalitetno naredijo centrirne obročke in se ne prilegajo 100% kot bi se morali - posledično se med montažo na pesto zadeva malo zamakne in VOILA - trese pa tudi če je v piko zadeva bila zbalansirana. Rešitev je bila, da je vulkanizer čisto po občutku ročno vrtel šraufe med montažo najprej enega nato drugega in je dejansko rešil zadevo BP - ni treslo popolnoma nič, pa je to naredil že drugo sezono zapovrstjo - feeling

Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 4:20 pm
Napisal/-a WMB
Verjetno je ponaredek felten in slabe gume (lahko da je vse novo, samo ni blo pravilno skladiščeno)...ni pa zmeaj nujno, da je na kolesih problem.
Jaz sem imel iste težave z 18 colah na bmw-5.....centriral vsakih 500 kilometrov pa spet ni blo tko k je treba...
Menjali so mi 2 kompleta novih felten (po vse 4, 2 x) in 3 komplete novih gum....pa nismo rešil težave.
Na koncu dobil popizditis in avto prodal....z vsem. Zdaj v čem je bil problem ne vem....vem tudi da sem pol podvozja zamenjal, gumice, stabilizatorje itd.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 4:23 pm
Napisal/-a DragonForce
Drocky je napisal/-a:Lahko pa da maš identičen problem kot jaz z mojim švedom. Pač se mi gume razcentrirajo. Nisem še ugotovil ali uteži padejo dol ali se prestavijo oz kaj je krivo, ampak se razcentrirajo za minimalno 10g na vsaki strani, vendar zadnje bolj kot sprednje. Letos so se že 2x centrirale, pa po 14ih dneh začne tresit.
Zanimivo, pri očetovem S60 se isto zgodi, vsako leto okoli konca februarja začne trest kot hudič, ravno par dni ponavadi pred menjavo na letne pnevmatike.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 6:23 pm
Napisal/-a maniaxxx
DragonForce je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:Lahko pa da maš identičen problem kot jaz z mojim švedom. Pač se mi gume razcentrirajo. Nisem še ugotovil ali uteži padejo dol ali se prestavijo oz kaj je krivo, ampak se razcentrirajo za minimalno 10g na vsaki strani, vendar zadnje bolj kot sprednje. Letos so se že 2x centrirale, pa po 14ih dneh začne tresit.
Zanimivo, pri očetovem S60 se isto zgodi, vsako leto okoli konca februarja začne trest kot hudič, ravno par dni ponavadi pred menjavo na letne pnevmatike.
OFF...To ma tak naštimano da te opozori

.
Meni so tudi zimske tresle na astri in smo jih nonstop centrirali, sam sumim da je bil problem v samih gumah, je pa res, da se lahko guma razcentrira tudi po 4kkm.
OFF..mogoče pa je problem v seatu

Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 6:48 pm
Napisal/-a chan
... današnje nadaljevanje ...
Ker včeraj zaradi drastičnega pomanjkanja časa ni bilo niti najmanjše priložnosti za preizkus po AC, s servisa je bil avto peljan domov po magistralnih cestah, sem test po AC lahko opravil ravnokar (pri hitrosti cca 125 - 130 km/h). Ugotovitev - VOLAN ŠE VEDNO TRESE!!!
Trenutno ne vem ali naj iščem kakšnega poceni asasina ali začnem zažigat špansko zastavo ... Načeloma se obeta jutri na servisu zelo pester dan, avtomobil bo pri njih dokler se ne razišče na prafaktorje, kje je vzrok; v skrajnem primeru bo obveščen tudi uvoznik.
p.s.: letne gume so Bridgestone Dueller HP, platišča originalna:

- prenos.jpg (6.88 KiB) Videno 7302 krat
zimske gume so Dunlop Wintersport 3D, platišča DEZENT.
... to be continued ...

Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 7:03 pm
Napisal/-a DragonForce
maniaxxx je napisal/-a:DragonForce je napisal/-a: Zanimivo, pri očetovem S60 se isto zgodi, vsako leto okoli konca februarja začne trest kot hudič, ravno par dni ponavadi pred menjavo na letne pnevmatike.
OFF...To ma tak naštimano da te opozori

.
Te Švedi so pa pametni...
Chan, kaj pa menjava mehanika? Mogoče so nesposobni tam, kamor voziš.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 7:27 pm
Napisal/-a chan
DragonForce je napisal/-a:
Chan, kaj pa menjava mehanika? Mogoče so nesposobni tam, kamor voziš.
Ker je bil poleg nakupa avtomobila pri njih kupljen tudi zimski komplet, sem tam urejal reklamacijo. Ker sem predvideval, da je tudi težava z letnimi v kakšni povezavi, sem peljal takisto k njim. Ker pa je tresenje volana še vedno prisotno, sam nimam več pametne ideje, v čem je težava. Upam, da bo jutri on PONOVNI reklamaciji bolj jasna situacija.
Ker pa imam dokaj sumljiv občutek, da je tudi že opravljeno centriranje (zimskih in sedaj letnih) zelo šlampasto, je ljubezen do njih že ugasnila ...

Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 8:55 pm
Napisal/-a RedBull™
Po mojem mnenju je problem lahko pri gumah ali pa nestrokovnem centriranju (kar pa to ni nobena znanost) bolj dopuščam možnost,da je problem v njihovi centrirki. Ker uveljavljaš garancijo,je logično da voziš vedno k njim.... ampak čudno da jim ni že nerodno,ker do sedaj niso ugotovili problema... naj pa sami na svoje stroške peljejo gume scentrirati nekam drugam,pa boš potem videl,kako bo.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 9:43 pm
Napisal/-a zlica22
Če ima tvoj vulkanizer možnost, naj kolesa scentrira na avtomobilu (finish), in ne na "stacionarni" centrirki... Če te možnosti nima, pelji k nekomu ki ima tako centrirno pripravo.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Če mar 15, 2012 9:50 pm
Napisal/-a chan
zlica22 je napisal/-a:Če ima tvoj vulkanizer možnost, naj kolesa scentrira na avtomobilu (finish), in ne na "stacionarni" centrirki... Če te možnosti nima, pelji k nekomu ki ima tako centrirno pripravo.
Hvala za tole informacijo, da jutri posredujem naprej! Glede na dokaj poznan servis ter vulkanizerstvo ne dvomim, da ne bi imeli te možnosti.
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 12:02 am
Napisal/-a Drocky
maniaxxx je napisal/-a:DragonForce je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:Lahko pa da maš identičen problem kot jaz z mojim švedom. Pač se mi gume razcentrirajo. Nisem še ugotovil ali uteži padejo dol ali se prestavijo oz kaj je krivo, ampak se razcentrirajo za minimalno 10g na vsaki strani, vendar zadnje bolj kot sprednje. Letos so se že 2x centrirale, pa po 14ih dneh začne tresit.
Zanimivo, pri očetovem S60 se isto zgodi, vsako leto okoli konca februarja začne trest kot hudič, ravno par dni ponavadi pred menjavo na letne pnevmatike.
OFF...To ma tak naštimano da te opozori

.
Ti se kr deli norca, ja. Js pa norim in to z originalnimi felgami. Sicer pa upaj, da te ford ne začne tresit jutri
@Dragonforce: bom videl kolk bom mel sreče po jutrišnji montaži letnih gum
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 12:45 pm
Napisal/-a sašo5
chan je napisal/-a: ja kaj pa drugega kot slabo scentrirana dva platišča in »special award« renomiranega servisa v obliki 32 evrov.
v našem koncu 18 eur vsa 4 platišča (alu 18 col)
PS rabiš dejansko človeka, ki zna s centrirko delat.....določene centrirke, ko kažejo 0/0 imajo še podprogram, da vidiš če je to dejansko 0/0 ponavadi ni, povrhu vsega pa še pri montiranju treba zadet/uskadit gumo in feltno, da ne "skače" ker če samo ena niha, j... cel avto

skratka ja, je kr znanost to in v našem koncu so definitvno največji specialisti(trije) za take zadeve.....kaka "lublana" kaki "bakrači" - pojma nimajo.....
priporočam izlet k nam... 
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 1:04 pm
Napisal/-a chan
sašo5 je napisal/-a:chan je napisal/-a: ja kaj pa drugega kot slabo scentrirana dva platišča in »special award« renomiranega servisa v obliki 32 evrov.
v našem koncu 18 eur vsa 4 platišča (alu 18 col)
PS rabiš dejansko človeka, ki zna s centrirko delat.....določene centrirke, ko kažejo 0/0 imajo še podprogram, da vidiš če je to dejansko 0/0 ponavadi ni, povrhu vsega pa še pri montiranju treba zadet/uskadit gumo in feltno, da ne "skače" ker če samo ena niha, j... cel avto

skratka ja, je kr znanost to in v našem koncu so definitvno največji specialisti(trije) za take zadeve.....kaka "lublana" kaki "bakrači" - pojma nimajo.....
priporočam izlet k nam... 
Če ne bi šlo za samo reklamacijo pri njih kupljenega izdelka, bi definitivno centriral drugje. Sašo5, za dobro kvaliteto storitve priletim tudi v tvoje loge!
Drugače pa je avtomobil danes na servisu, da ga detajlno pregledajo in poskušajo ugotoviti, kaj bi bilo narobe. Skupaj z mojstrom sva se zjutraj že "tresla" po AC.
p.s.: žarek upanja se kaže v nadomestnem avtu z 1.2 TSI mlinčkom

BTW, zakaj ima porabo po 3km 15.6l/100km ...
(da ne bo kdo resno vzel zadnje)
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 1:26 pm
Napisal/-a Cile
Pozdravljeni!
"Podobno" sem doživel na moji Toyoti Avensis. Novembra 2011 sem kupil dve novi zimski gumi (Kleber) in jih postavil
na sprednjo pogonsko os. Zadnja os je že imela lanske zimske gume (isti model Kleber).
Ker po montaži (petek popoldan) nisem šel na AC da stestiram (prepričan da je vse ok) novi gumi, se mi je
obrestovalo v torek (AC Kp -> Lj). Pri hitrosti 100 - 120 volan trese (110 najbolj občutljivo). Nad 120 km/h mirno..
Nemudoma, nasljednji dan grem nazaj k vulkanizerju.. Reklamiram da se trese volan, pravi da bo pregledal.
Zopet ista situacija. Se vrnem zopet nazaj, pravi da je centrirano in da ne more bit do gume, kvečemu
kakršen drug vzrok.
Sem se sprijaznil (NE VEM ZAKAJ) in sprejel dejstvo kot je povedal vulkanizer (vem že od prej, da je potrebno menjat končnike, sem si mislil, da je to sigurno vzrok).
Pred kratkim konec jan, dobim končnike, nosilec motorja in na pooblaščen Toyota servis (ne poznam popoldancev na Obali za Toyoto), da zamenjejo dele.
By the way, povem še za tresenje volana. Po prevzemu avta zvem, da je guma centrirana ampak da nima prave oblike
kroga, ampak je na enem delu vsedena...
Žal, računa (v smeteh) od gum nimam..
Vem za drugič
Ni mi jasno kako vulkanizer ni uspel videt da je guma nepravilne oblike ??
Lp, Gregor
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 3:22 pm
Napisal/-a sašo5
Cile je napisal/-a:
Ni mi jasno kako vulkanizer ni uspel videt da je guma nepravilne oblike ??
Lp, Gregor
berz brige, da je videl, videl je pa tudi tvojo "nezainteresiranost" oz. laičnost

ma moraš vsakemu dandanes pod prste gledat, če bi se sklonil, ko se je guma vrtela na centrirki, bi to lepi videl, ampak oni jo "zaklopijo" s tistim zaklopom in še pred njo se postavijo, da dejansko ne vidiš, kako guma "opleta"....lahko se raztrgaš, pa bo treslo...............o tem sem pisal prej: če "skače" minimalno, se da "ujet" gumo in feltno. boljše centrirke celo pokažejo, kako naj bi bila guma na feltni, da se to opletanje/skakanje izniči....
Re: (Pre)pogosto centriranje
Objavljeno: Pe mar 16, 2012 5:08 pm
Napisal/-a Veron
sam mam enak problem, centrirali so že 3x :/ sicer po zadnjem centriranju, kjer je ubistvu (spredne dve samo) gume prav snel z feltne in jih obrnil (zavrtel za 180), je tresenje (volana predvsem) postalo zelo minimalno. Z letnimi je vse ok (sicer tudi druga platišča), tako da z avtom verjetno ni nič narobe.
sicer vulkanizer je nek "manjši" v lj (šiška, bliz ZD). Prej sem vedno montiral in centriral gume pri Španu pa nikoli ni bilo podobnih problemov, vendar so postali že predragi :/ samo za centriranje 16alu 28eur (očitno z razlogom...)