ojnica je napisal/-a:. Ko sem na svojem rihtal rjo, sem zdrgnil do živega pleha, da se je svetlo ko diamand, ....eh k*** po 1 zimi in tekom poletja je že začelo cvetet..
Razmastil, ter zaščitil si pa s čim. Color Emajl?
Leto nazaj sem na 25 let starem Fiat Unu (avto delan za Italijanski trg) rezal, varil pregnito dno, ter del notranjega praga, razmastil z acetonom in premazal s tremi sloji 2-k epoksi temelja. Ker hitrost ni ravno moja vrlina sem šele prejšnji teden zvare, ter spodnji del premazal z 2-k gumi zaščito proti udarcem kamenja (enokomponentni kavčuk je le približek). Nikjer sledi, da bi se spodaj kuhalo.
Je pa res, da sem varil le pločevino na stik, medtem ko sem na predelu dvojne pločevine uporabil 2-k epoksi lepilo za lepljenje karoserije, ter kovice za spajanje (za ceno Sika kartuše raje ne sprašuj). Nadomestna pločevina je debeline 1.0, ter 1.5mm.
Poleti sem kupil še enega vrstnika, konkurenta Peugeot 205 GR, letnik 1988, s certifikatom starodobnika in se na področju dvojnih pločevin, ter posledično rjavenja precej bolje izkaže. Po dnu praktično nič rje, pravzaprav ima na splošno manj pasti za nastanek rjave zlobe.