Stran 1 od 2

Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 3:06 pm
Napisal/-a Nejko87
C8, 2004, 2.2hdi
Avto je bil rahlo karamboliran, vendar normalno vozen. Po enem mesecu sem ga vžgal in zapeljal v delavnico. (Temperatura zunaj prvič pod lediščem odkar sem ga imel.) Avto je normalno vžgal. Po pregledu karoserije sem opazil puščanje nafte, kateri nisem posvečal pozornosti. Avto sem spet zapeljal ven na mraz.
Po enem tednu, ko sem izbrskal vse karoserijske kose, sem avto ponovno hotel zapeljati v delavnico, vendar ni vžgal. Po pregledu sem ugotovil da nafta pušča na pumpi (na pokrovčku pri strani na pumpi). Mislil sem da avto pač nima pritiska nafte, tako da sem naredil "svoje" označbe na zobatem jermenu (jermenica odmične in glavna jermenica) Pumpo sem dal obnoviti. Po obnovi sem vse skupaj zložil skupaj na "moje" označbe pri zobatem jermenu. Avto še vedno ni vžgal. Najdem kolega, da mi ga je priklopil na tester. Pokazalo je napako da nista usklajena zgornji in spodnji senzor pozicije motorja. Avto ponovno podrem in vidim, da glede na original fazo motorja, da so moje označbe (faljene) za 2 zoba. Dam v tovarniško fazo motorja in avto vžge. Po štirih cilindrih za 3 sekunde, nato začne laufati po treh (ali celo dveh) Če ga spraviš nad 2200 obratov pa čudežno dela kot urica. Sem mislil da je zrak v napeljavi do šob. Po 10km vožnje Še vedno isto. Avto teče nad 2200 obrati kot nov. Vžge normalno po štirih, za 3 sekunde, potem teče po 3h ali 2h do 2200obratov. nato pa spet normalno.OK. sumim šobe, zmečem šobe ven, jih dam stestirat in so vse ok. Zmontiram vse skupaj nazaj... Še vedno isto. (PS: ko laufa po 3h ali 2h kadi ker vbrizg nafte dela)

Kakšna ideja?

Ali je možno...
V nafti je bila voda, prišla je v pumpo, pumpa je zmrznila, zato je začela puščati. Ko je ponovno zmrznila in pri naslednjem vžigu je jermen preskočil za 2 zoba, ravno toliko, da so ventili minimalno krivi. Zato vžge po štirih (ker ni treba take kompresije, ker svečke pogrejejo) Nad 2200 obratov pa kompresija enostavno nima več časa da bi ušla mimo.

Na vrhu so baje lomljive klackalice (varnost) vendar če bi se skrivile, polomile bi bil ventil večino časa čisto zaprt, in ne bi moglo takole srati??

Prosim za mnenja, preden dam drejati slepo šobo za meritev kompresije.

PS: glave ne dobim dol, brez da bi motor vzel ven.. tako da to mi zaenkrat ne diši.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 3:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Diši po tem, da faza motorja ( če je motor v fazi ) ni vsklajena s fazo črpalke.

Lep pozdrav

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 3:22 pm
Napisal/-a Nejko87
Črpalka, kolikor je meni znano dela stalen pritisk. Odpiranje šob krmili računalnik. Na črpalki je konus na jermenici...
Popravite me če se motim.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 3:34 pm
Napisal/-a abbe
a se ne da kompresije pomert preko ogevalne svece?da nebi dajal delat slepo sobo?
jst mislmd a je problem v ventilih,kako pa ves da so minimalno krivi?

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 4:04 pm
Napisal/-a Bmw.
Lahko da ni kaj z pumpo vredu ko si jo dal obnovit da ni kaj uredu skup sestavo al pa zamenjal itd.....

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 7:48 pm
Napisal/-a Nejko87
sveče so zadaj, za motorjem..

Pumpa daje stalen pritisk?!? se pravi da vse šobe so pod enakim pritiskom.. Tako da po moji logiki ne more bit pumpa.

Tudi če se niste sigurni v vaš "preblisk" kaj bi bilo, ga prosim napišite... Idej mi manjka...

Da je kak ventil minimalno kriv je moja domneva... zaradi dveh zob iz faze...

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 8:00 pm
Napisal/-a Bmw.
Če je kak ventil kriv se to ponavadi sliši da klopoče motor .

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 8:10 pm
Napisal/-a Nejko87
Bmw. je napisal/-a:Če je kak ventil kriv se to ponavadi sliši da klopoče motor .

Saj to mi je čudno... nad 2,2k rpm teče kot nov....

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 8:23 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja, zakaj pa nisi že takoj priklopil na tester, ko avto ni vžgal?

Nejko87 je napisal/-a:Črpalka, kolikor je meni znano dela stalen pritisk. Odpiranje šob krmili računalnik. Na črpalki je konus na jermenici...
Popravite me če se motim.


Ne, ne dela stalnega pritiska, ampak na štand-gasu dela med 250 in 350 bar-i (odvisno od sistema).

Še enkrat preveri fazo. Nabavi si orodje za postavljanje motorja v fazo.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 9:15 pm
Napisal/-a zlica22
Problem v fazi, ali črpalki. Kot so že napisali, motor še enkrat v fazo, sicer pa priporočam obisk pri nekomu, ki ima s tem izkušnje...

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 9:58 pm
Napisal/-a Nejko87
Motor je v tovarniški fazi. Zgornja jermenica se zablokira (zaštifta) spodnja pa se zablokira na vztrajniku. Motor je 100% v fazi. Fumpa nima faze.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 10:49 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Še enkrat preveri, če je res v fazi.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 10:55 pm
Napisal/-a Nejko87
Ok, bom.
Vendar sem že zdaj 100% da je.

Tudi če ne bi bil v fazi (recimo za en zob), se nikakor ne more tako obnašati. ZTamik bi bil na vseh cilindrih, razen če bi nekako zarotiralo odmično (da bi bila zvita okoli svoje osi)
Baje so na citroenu že imeli tak problem, vendar se avto ni obnašal tako kot se moj. PS: ne vrjamem da je možno.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 10:59 pm
Napisal/-a Fan
Nejko87 je napisal/-a:Tudi če ne bi bil v fazi (recimo za en zob), se nikakor ne more tako obnašati.


To se pa pošteno motite

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 11:17 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Če je motor v fazi, potem preveri ventile in kompresijo.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Sr mar 21, 2012 11:19 pm
Napisal/-a Nejko87
ok!
Ste me prepričali, bom še enkrat preveril fazo.
Samo ni mi jasno... Če recimo malo zaostaja ali prehiteva odmična, potem bi bilo to na vseh cilindrih čisto enako... ne pa da eden štrajka... trije pa delajo normalno..

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Če mar 22, 2012 10:30 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Pa na tester ne pozabi...

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Če mar 22, 2012 7:37 pm
Napisal/-a Nejko87
boschev tester trenutno ne pokaže nobene napake.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Če mar 22, 2012 9:02 pm
Napisal/-a DrinY
zlica22 je napisal/-a:Problem v fazi, ali črpalki. Kot so že napisali, motor še enkrat v fazo, sicer pa priporočam obisk pri nekomu, ki ima s tem izkušnje...


Moj glas gre črpalki.

Nevem kako ma narejen citroen lahko pa podam primer za renoja. Menjam tesnilo glave, naredim skupaj avto nekako ni hotel prav lavfat, kot bi šel po treh cilindrih, nekaj pokalo v motrju pod štamgasom, v višjih obratih kolkertolko lavfal pa tut ne ok. Pregledat deložis, telefon v roke in prišli do ugotovitve, pumpa ni v fazi! Vprašam od kdaj pumpa rabi fazo saj je CR :?:
Ta motor ima nameščeno tipalo ki jemlje signal iz jermence visokotlačne črpalke. Zato mor biti tudi črpalka v fazi :!:
Mogoče ima tudi citroen nameščeno takšno tipalo na nosilcu zraven črpalke :roll:
Potem je to to.

Re: Čudno obnašanje 2.2 HDI

Objavljeno: Če mar 22, 2012 9:08 pm
Napisal/-a Nejko87
Huh...
Zanimivo, v autodati ni faze za pumpo.

Tudi ne vem kako naj potem ujamem konus pumpe z jermenico...
Bemti, jutri podrem...