Stran 1 od 1
ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:10 pm
Napisal/-a LukL
Pozdravljeni! Imel sem težave s turbino, avto sem peljal na original servis. Diagnoza je bila: turbina ne daje pravilnega tlaka- posledica nova turbina. Kupil sem turbino (sicer rabljeno, vozilo je imelo 5000-6000 km) in jo dostavil na servis, kjer so tudi vgradili in zamenjali dovodne cevi olja. Z avtom (to je moj drugi avto) sem od tega servisa v enem mescu naredil cca. 50-60 km ( vožnja do trgovine in nazaj, prestavljanje po dvorišču in pranje vozila, 1x je bilo vozilo na avtocesti do 170 km/h cca. 5-10km -seveda je bilo predhodno ogreto) sedaj pa mi včeraj kar naenkrat avto spet pade v ''blokado'' nekako sem se kar v šoku in mi ni jasno kako je kaj takega mogoče; sicer ne vem če je za to kriva turbina pa vendar kaj drugega že skoraj ne more bit, ali je to možno, ali je možno da bila montaža napačno izvedena?
avto je bencinar
Lep pozdrav!
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:16 pm
Napisal/-a nebivedu
Če so ti samo menjali turbino, je to mogoče.
Ko se menja turbino, se vzame karter dol, se pobere vse opilke ven in se spuca cevi iz karterja v motor in cevi, ki peljejo olje do turbine. Namreč če je prejšnja turbina shodila, je najbrž riknil ležaj. Os turbine plava v olju in ko zariba se namesto na olje, naslanja na kovino in od tam opilki.
Če ti vsega tega niso naredili, potem je najbrž z oljem prišel kak opilk vmes h osi turbine in zadeva je spet šla rakom žvižgat.
Sicer to vsi mehaniki trdijo, da znajo narest, pol ko je pa kaj narobe, pa se vsi zgovarjajo na vse ostalo, svoje krivde pa ne bodo nikoli priznali - in če so opilki ostali v tvoji mašini, je to po neumnosti mehanika, ker zadeve ni spucal.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:27 pm
Napisal/-a RedBull™
Meni se bolj poraja vprašanje, ali so sploh v prvo ugotovili pravo diagnozo oz. lahko se napaka skriva kje drugje.
Nič nisi napisal, o katerem avtu govorimo itd. Kaj je bilo v prvo sploh narobe? Ali je imela turbina zračnost ter bila posledično glasna, ni dajala zadostnega tlaka, je bil tlak prevelik? Vse to je potrebno vedeti,da se lahko napaka odpravi... nekje začeti ter zamenjati nekaj,kar ubistvu ni razlog problema je nesmiselno in to zna praktično vsak narediti. Tako da, jaz imam občutek,da je vzrok nekje drugje,kot pa v turbini.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:32 pm
Napisal/-a LukL
ne, ne prva turbina je bila zagotovo zanič o tem ni dvoma, in pa zadeva ni imela zračnosti, saj je bila počena (zaradi udarca)
tako da neupravičeno menjavo prve lahko izključim, v bistvu avto je šel spet normalno kot je treba (samo očitno ne dolgo), tudi turbina sedaj vgrajena turbina ni imela zračnosti in ni spuščala nikakršnih zvokov
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:50 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Bo treba najprej na testerju pogledat, zakaj je padel v zasilni program. Kr tko na pamet krivit turbino je mal brezveze. Seveda se pa lahko zgodi, da turbina "prdne" zaradi nestrokovne menjave....in to zelo hitro.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:51 pm
Napisal/-a joztom
Ne poveste ali je to diesel ali bencinar. Ko turbina pridobi zračnost ležaja na gredi, ni kaj dosti opilkov v olju, temveč v sesalni kolketor prodira olje mimo ležaja. Pri dieselnu to pomeni samodejni tek v visoke obrate in posledično zaribanje, kasneje prebijanje bloka in sploh težji lom. Pri bencinarju se samo kadi kot pri norcih. Preverite stanje tesnosti cevi, vključno s preverjanjem, ali intercooler ni počen. Ne nazadnje se ne ve, ali je wastegate regulator nastavljen in ali je membrana cela. Tako menjava ležajev turbine kot menjava membrane ima materiala za 50€, seveda preden lopatice podrajsajo ohišje. To potem terja novo balansiranje gredi obeh vetrnic, kar izvaja le servis turbin za suho zlato ceno.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 9:56 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
joztom je napisal/-a:Ne poveste ali je to diesel ali bencinar.
Je bencinar.
LukL je napisal/-a:...............
....avto je bencinar
Lep pozdrav!
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 10:02 pm
Napisal/-a a33
LukL je napisal/-a:ne, ne prva turbina je bila zagotovo zanič o tem ni dvoma, in pa zadeva ni imela zračnosti, saj je bila počena (zaradi udarca)
tako da neupravičeno menjavo prve lahko izključim, v bistvu avto je šel spet normalno kot je treba (samo očitno ne dolgo), tudi turbina sedaj vgrajena turbina ni imela zračnosti in ni spuščala nikakršnih zvokov
ker avto, model tip ?
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Ne mar 25, 2012 10:20 pm
Napisal/-a LukL
a33 je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ne, ne prva turbina je bila zagotovo zanič o tem ni dvoma, in pa zadeva ni imela zračnosti, saj je bila počena (zaradi udarca)
tako da neupravičeno menjavo prve lahko izključim, v bistvu avto je šel spet normalno kot je treba (samo očitno ne dolgo), tudi turbina sedaj vgrajena turbina ni imela zračnosti in ni spuščala nikakršnih zvokov
ker avto, model tip ?
no avto ni moj, je od punce Peugeot 207 cc 1.6 THP, ki sva ga zdaj pozimi bolj malo uporabljala. Nekako mi ni jasno zakaj bi šla turbina ponovno. Niti kaj drugega, saj skrbiva za avte tak kot je treba. Poleg tega to ni tak poceni špas, da se bo kr vsak mesec menjalo.
(Js si lastim podobnega 207 rc)
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Po mar 26, 2012 7:53 am
Napisal/-a nebivedu
joztom je napisal/-a:Ne poveste ali je to diesel ali bencinar. Ko turbina pridobi zražnost ležaja na gredi, ni kaj dosti opilkov v olju, temveč v sesalni kolketor prodira olje mimo ležaja. Pri dieselnu to pomeni samodejni tek v visoke obrate in posledično zaribanje, kasneje prebijanje bloka in sploh težji lom. Pri bencinarju se samo kadi kot pri norcih. Preverite stanje tesnosti cevi, vključno s preverjanjem, ali intercooler ni počen. Ne nazadnje se ne ve, ali je wastegate regulator nastavljen in ali je membrana cela. Tako menjava ležajev turbine kot menjava membrane ima materiala za 50€, seveda preden lopatice podrajsajo ohišje. To potem terja novo balansiranje gredi obeh vetrnic, kar izvaja le servis turbin za suho zlato ceno.
Turbina se vrti z obrati nekje med 160 do 250 tisoč.
Ležaja v standardni obliki tam ni (mislim na ležaj, kot ga pozna večina ljudi), so ploščice in os plava med njimi v olju. Če pride vmes smet, ta začne drajsat po osi in po ploščicah. Pri 160.000 obratih tako rajsanje hitro nabere opilke mikrometrskih velikosti, ki pa se združijo skupaj zaradi namagnetenja (vrtenje povzroči to da se namagnetijo). Ko pride taka smet z oljem v karter, lahko tam ostane, če ima avto namagneten vijak, ki to zadrži, če pa ima samo vijak, pa to lahko plava naprej. Če ga potegne v cev za v turbino pa vemo kako je. Lahko zabaše cev in turbina nima več mazanja, lahko pa pride spet do osi in jo brusi, kar pomeni še več smeti v olju in posledično še več brušenja. Na koncu pa turbina dobi preveliko zračnost in začne drajsat po ohišju.
Seveda pa te smeti ne delajo dobro niti odmičnim gredem niti glavni gredi.
Zato pravim, da se ob menjavi turbine vedno sname karter in se ga sčisti, ravno tako cevi ki vodijo olje do turbne ali pa do motorja.
Vprašanje, pa če je to bilo storjeno ob menjavi turbine?
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Po mar 26, 2012 8:50 am
Napisal/-a ESX
nebivedu je napisal/-a:
Vprašanje, pa če je to bilo storjeno ob menjavi turbine?
Ja pa kaj še, kje ma pa mehankar cajt za kej tazga
na hitr se skup zmeče in to je to, naslednji
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Po mar 26, 2012 9:01 am
Napisal/-a AudiFreak
Jaz že vem strokovno mnenje servisa: dostavil si jim turbino, ki bi naj imela 6000 km za sabo, vendar te je nekdo nategnil in ima za sabo 200.000 km. Gotovo si jo dobil na internetu.
Pričakuj, da ti bodo to natvezili. Bodi pripravljen z argumenti, ko prideš tja.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Po mar 26, 2012 10:50 am
Napisal/-a adis
podobno sem imel tudi sam...torej si pregledal vse cevi za tlak/pritisk turbine?
si avto dal na tester na pc?
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: Po mar 26, 2012 7:21 pm
Napisal/-a LukL
avto je bil danes na testerju, naj bi bil eden izmed senzorjev (2) tlaka, zaenkrat je samo pobrisana napaka, ker smo po izbrisu avto testirali na AC do 190 km/h pa ni bilo posebnosti....
tako da je zadeva zaenkrat rešena, (nimam pojma, kaj bi mu lahko prišlo), enega izmed senzorjev pa imam tak doma še na zalogi

, je pa res da je za treba vsako stvar potrebno it na tester da se napaka zbriše, ker se ne zbriše sama od sebe....
tako da naj bi blo vse v redu s turbino (sej bi bilo že zelooooooo čudno da bi jo skurl v tolkih kilometrih)
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: To mar 27, 2012 4:55 am
Napisal/-a nebivedu
Zvečer odklopiš akumulator in zjutraj ga nazaj priklopiš, pa je pri večini atomobilov napaka zbrisana.
Re: ali se lahko turbina uniči v cca. 50-60 km?
Objavljeno: To mar 27, 2012 7:33 am
Napisal/-a Scorp84
Pri mojem peugeotu, kljub odklopu akumulatorja, ostane napaka. Ampak, po drugem uzigu (med prvim in drugim uzigom more miniti nekaj casa) avto naredi novo diagnostiko. Sicer pri meni je javljalo napako samo zaradi katalizatorja, pa po tem sklepam da na novo hoce izmeriti, preden zbrise. Kako je z drugimi napakami, pa ne vem,ker na mojo sreco se avto ne kvari.