Stran 1 od 2

bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 6:41 pm
Napisal/-a ESX
Živjo!

Zanima me ali so take bakrene podložke primerne za čep na karterju ko menjaš olje ?

http://www.interdiskont.si/vsi-izdelki/izdelek.aspx/i5463

Namreč danes sem eno iz tega kompleta uporabil in je olje puščal :huh:

So tiste ko jih dobiš na servis bolj mehke al kje je fora ?

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 7:08 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Jest jih uporabljam in funkcionirajo b.p. Ampak vedno vzamem tisto s pravo dimenzijo (zunanji in notranji fi). In čep mora bit narejen za uporabo takih podložk, pravtako tudi karter. Nekatera jetra imajo gumi O-ringe... :roll:

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 7:21 pm
Napisal/-a ESX
tisto z o-ringom sm že vidu ja podložka not pa gumjasta obroba pri citroenu c2


samo ta ni bila taka, pač klasična podložka edino malo bolj tanka je bila original

vzamem isto dimenzijo edino malo bolj tanka je bila prej zamenjam se peljem 30km in vidm da spušča


zamenjam z tisto ko je bila prej in je OK


zdej pa nevem al so te podložke iz interdiskonta tako sranje...

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 8:39 pm
Napisal/-a čare
Plehnati karterji od fracozkih kant ti ne bodo dihtali s temi tesnili,za njih rabiš tiste z gumico ki se stisnejo.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 8:48 pm
Napisal/-a ESX
problem sem imel danes z Opel Vivaro...

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:02 pm
Napisal/-a Nejko87
Enako!
Meni je tudi puščalo.

Kupi namenske podložke za čepe karterja. Sestavljene so iz bakra + v sredi obročka je nekakšna guma.

Tele iz interdiskonta so dobre samo če jo pogreješ do žarišča, nato pa hitro ohladiš. Da postanejo mehke.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:16 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Jest pa s temi nimam nobenih težav. Še več...na fordov 1,8 tdci ki ima original čep z gumijastim O-ringom všraufan v plehnat karter, sem dal namensko narejen čep s senzorjem za temperaturo olja, vmes pa sem dal bakreno podložko iz interdiskonta. Dihta. In na vseh VAG-ih dihta in na renoju.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:20 pm
Napisal/-a Nejko87
Trda je kot pes.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:21 pm
Napisal/-a ESX
sj zgleda je odvisno od karterja na enih tesni na enih ne

do zdej sm vedno kupval te podložke takrat k sm kupu ole zanč sm pa to vidu v interdiskontu in se mi je zdej zanimiv

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:22 pm
Napisal/-a ESX
Nejko87 je napisal/-a:Enako!
Tele iz interdiskonta so dobre samo če jo pogreješ do žarišča, nato pa hitro ohladiš. Da postanejo mehke.


zanimivo, čeprov a ne postane s tem samo še trša :) ?

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:34 pm
Napisal/-a čare
Ne ne ,postane čisto mehka,Vivaro pa je imel oz. ima renojev motor not a ne??

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:42 pm
Napisal/-a ESX
čare je napisal/-a:Ne ne ,postane čisto mehka,Vivaro pa je imel oz. ima renojev motor not a ne??



aja kul bom poskusu

kakšen motor ima not nevem zamenjal sm ole pa filter in to je blo to

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 9:50 pm
Napisal/-a čare
Ne poskušaj,kupi tisto mehko z gumico in bo mir.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 10:04 pm
Napisal/-a ESX
pa obstaja da kupm nek komplet tega različnih dimenzij, da ne kupujem eno pa po eno ?

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So mar 31, 2012 10:13 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Obstaja in je nehumano drag...................je ceneje kupiti v trgovini različne dimenzije, več kosov.

Lep pozdrav

Re: bakrene podložke

Objavljeno: Ne apr 01, 2012 9:05 pm
Napisal/-a zlica22
Od avta do avta odvisno, vendar so te ploščate podložke za tesnitev čepa karterja večkrat neuporabne, nekako bolj univerzalne so take, ki so precej mehkejše:

http://www.avtodeli.com/index.aspx?sour ... &id=490018

Re: bakrene podložke

Objavljeno: Ne apr 01, 2012 9:15 pm
Napisal/-a joztom
Te so ta prave, ki so stisljive. Novejši tip pa ima O-ring vgrajen. Zelo malo pa se jih upa zategniti samo toliko, kot je predpisano, vsak doda še malo, pa se potem matraš odvijat.

Re: bakrene podložke

Objavljeno: Po apr 02, 2012 12:28 pm
Napisal/-a Kovcek
Vsako navadno bakreno podložko bi bilo potrebno preg vgradnjo segret da zažari in jo potem potopiti v vodo...postane mehka in tesni bp :roll:

Re: bakrene podložke

Objavljeno: So maj 02, 2015 3:24 pm
Napisal/-a rafunc
Ali ima kdo kaksen predlog za clio 3 1.2 tce. Dajem podložko (zgleda medeninasta, notri gumica) vsakič novo, ampak še vedno malo pušča olje, ko se lotim menjave. Je treba kupit original na renaultu?

Re: bakrene podložke

Objavljeno: Ne maj 03, 2015 1:29 am
Napisal/-a zzitop

Za tole je pomembno tudi da se jo pravilno obrne. Če se prav spomnim, mora zareza biti obrnjena proti vijaku in ne proti karterju. Sam ne poznam razloga, a menda samo tako tesni.

Pri navadnih bakrenih je pa res kot pravi @Kovcek, segrejemo jo na ognju da zažari po celem obodu in potem takoj potopimo v mrzlo vodo. S tem postane čisto mehka.
Vendar takoj ko jo malo pregnetemo, se bo strdila.
Zato tega ne smemo početi, pač pa direktno priviti, med privijanjem na pravilni moment se bo prilagodila in tudi strdila, da bo dobro tesnila.
LP