Stran 1 od 1
Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Če apr 05, 2012 10:00 pm
Napisal/-a renault_dti
pozdrav,
Vztrajnik mi pri speljevanju potrese + slišim ga pri nizkih obratih do 1200 obratov. Zanima me, ali me lahko zaradi tega avto pusti na cesti, je treba pohitet z menjavo ali se lahko še en čas vozim z njim? Grem na 2000 km turo, večina je AC, in ne bi rad neprilik. Menjava trenutno časovno ne znese. kako bom vedel, kdaj bo dokončno crknil ? Je težje prestavljanje tudi posledica vztrajnika ali je to že slab menjalnik tudi?
Gre se pa za Toyoto Verso d4d, dvomasni vztrajnik, ima pa že tudi lepo število prevoženih.
Re: Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Če apr 05, 2012 10:18 pm
Napisal/-a čare
Dokler ne trese med vožnjo (ponavadi med 2000-3000 obrati) samo teraj.
Re: Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Če apr 05, 2012 10:20 pm
Napisal/-a Mivec
Dečko kolko si jas mislim imaš ti slabo sklopko ali pa celo uničen kak nosilec na motorju ali menjalniko

Naj še drugi povejo svoje mnenje.
L.P Mivec
Re: Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Pe apr 06, 2012 9:32 am
Napisal/-a nebivedu
mivec, gre za dvomasni vztrajnik.
renault dti
Dvomasni vztrajnik ima fedre v vztrajniku namesto na lameli. Ponavadi se začnejo oglašat tam od 150.000km naprej. Ko se začne oglašat prevoziš še kar nekaj kilometrov preden bo dokončno crknil. Meni se je drl kakih 20.000km preden sem ga zamenjal. Ampak to drl pomeni, da se ga je res dobro slišalo, ko je čivkal. V tem času pa že najdeš način da ga zamnejaš ali pa ga nadomestiš z enomasnim in normalno lamelo, ker je dvomasni kar drag.
Sam sem zamenjal dvomasni vztrajnik z enomasnim in zamnejal lamelo ter košaro in potisni ležaj. Sedaj nimam več nobenih problemov.
Re: Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Pe apr 06, 2012 12:46 pm
Napisal/-a renault_dti
Najprej je vprašanje ali se sploh da na Toyoti zamenjat dvomasnega z enomasnim ? Drugo vprašanje pa je, ali se da menjat samo vztrajnik ali je potem treba menjat tudi komplet sklopko in potisni ležaj z drugačno ? Ker sklopka+potisni je že nova doma (beri; bila je takorekoč gratis) moram še kupit vztrajnik in vse skup pelat k mehaniku, ki ima gužvo do prvomajskih....
Re: Zanesljivost vztrajnika
Objavljeno: Pe apr 06, 2012 1:05 pm
Napisal/-a nebivedu
Dvomasni vstrajnik ima vgrajene vzmeti za blaženje in je lamela toga in ožja košara, enomasni vstrajnik nima vzmeti in jih ima lamela, zato je tudi košara širša, da paše ta lamela notri.
Na uradnem servisu ti najbrž ne bodo zamenjali na enomasnega, ker je zanje lažje vgradit 3x dražjega dvomasnega. To boš moral narest pri kom, ki se spozna na to.
Jaz sem na svoj avto dal iz enakega avtomobila samo letnik 1994 enomasni vstrajnik. Paše vijak na vijak.