Stran 1 od 1

tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 11:04 am
Napisal/-a 123belt123
Zdravo!
Imam problem na Golfu 1.9 TDCL. Pred kratkim sem opazil na motorju da mi je verjetno prebilo tesnilo pri glavi motorja. Po zgornjem delu motorja tekeče rdeča tekočina ki je verjetno antifriz. Ali je možno to kako poraviti ker se menjava tesnila ne splača ker je predrago. Ali je možno da se glavo malo bolj pritegne da bolj stisne. Zanima me še če to lahko veliko vpliva na motor in koliko časa se bo dalo še voziti.
HVALA IN LP!

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 1:02 pm
Napisal/-a valvoline
to ti verjetno spušča pr plastičnem ohišju za termostilkalo. Dostikrat poči zarad starosti.Če je tam težava se tole zamenja in fertik,stane par evrov.

Slika

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 1:07 pm
Napisal/-a peters
Menjava tesnila na glavi res za seboj potegne menjavo olja in antifriza, ponavadi še menjavo vodne pumpe, napenjalcev in zobatega jermena, zato gotovo ni poceni - pač odvisno kje se kupi material in kdo dela.
Če drastično ne teče in če popraviti res ne misliš, potem pač voziš tako dolgo kolikor gre in dolivaš hladilno tekočino. S stalnim dolivanjem se bo začel nabirati vodni kamen (če bo antifriz mešan z navadno vodo), kar bo dokončno zadelalo hladilne kanale in se bo motor začel pregrevati.
Če ti je vseeno za motor, lahko poskusiš vliti v antifriz tisto "tesnilno tekočino", ki zadela manjše luknje, istočasno pa zmanjša pretočnost hladilne tekočine po motorju. Mogoče bo pomagalo. Zategovanje glave verjetno ne bi pomagalo nič.

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 1:22 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V nobenem primeru dodatne ne zategujte vijake motorne glave.
Kot je bilo že napisano, dobro preverite kje pušča in v koliko ni na tesnilu se uredi za minimalni strošek. Če pa pušča na tesnilu....................je postopek znan. Napaka se lahko samo poveča in škode bo več - posledično tudi sam strošek popravila

Lep pozdrav

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 1:39 pm
Napisal/-a 123belt123
Pozdravljeni še enkrat!
V kolikor se napaka povečuje nima nobene posledice na motor če sem prav razumel, razen da bo več vode pilo ker sem skoraj 100% da je šlo tesnilo. Zvečer bom verjetno dodal sliko kje pušča da bo bolj jasno. Kaj pa če bi dodal tekočino ki malo zamaši luknjice ali bi kaj pomagalo in zanima me če dolivam čisto vodo ali kaj bolj vpliva na to, in mi lahko pove kdo približno koliko časa bo še zdržala mašina.
HVALA in LP!

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 2:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Tukaj se močno motite, vsako širjenje napake bo imelo še kako posledice na motorju............................... motor bo deloval na večji temperaturi, lom motorne glave, zmeša lahko ole in hladilno tekočino itd..........................
Koliko časa bo zdržal motor??? Ja prav sedaj je zrel za popravilo....................

lep pozdrav

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Ne apr 15, 2012 11:07 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Tukaj se močno motite, vsako širjenje napake bo imelo še kako posledice na motorju............................... motor bo deloval na večji temperaturi, lom motorne glave, zmeša lahko ole in hladilno tekočino itd..........................
Koliko časa bo zdržal motor??? Ja prav sedaj je zrel za popravilo....................

lep pozdrav


Ćist odvisno....Jaz sem v začetku februarja opazil pomankanje hladilne tekočine in pritisk v raztezni....tud vodo je znal vreč preko če mu nisi dal štopla vredu gor....Pa sem se tako (ob rednem spremljanju nivoja tekočine) vozil še do decembra (2500km/mesec). Motor je na koncu še vedno tekel enako kot v začetku februarja....Zmankalo je pa liter vode na 500km.

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Po apr 16, 2012 11:15 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Se strinjam @Lisko, vendar je potrebno upoštevati da to niste izvajali na omenjenem motorju, VM motor je sicer smotan traktor, vendar je zelo vzdržljiv, seveda če spustimo kakšen lom glav, ki je posledica slabega hlajenja.

Lep pozdrav

Re: tesnilo glave

Objavljeno: Po apr 16, 2012 3:40 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Se strinjam @Lisko, vendar je potrebno upoštevati da to niste izvajali na omenjenem motorju, VM motor je sicer smotan traktor, vendar je zelo vzdržljiv, seveda če spustimo kakšen lom glav, ki je posledica slabega hlajenja.

Lep pozdrav


Popravek.....šlo se je za "legendaren" F8M motor. (renojev 1.6 dizl). Med tem ko je VM-ov motor prižgal lučko za premalo hladilne tekočine 25km od doma (ni se pregrel). Do doma je v 25 km porabil 3 litre vode.....Med tem ko je drugi dan (ko se je motor ohladil) samo za prestavitev iz garaže in nazaj v njo (tako rekoč 20m) porabil 5 litrov vode.....iz izpuha je voda tekla na koncu....
Toliko o tem kako se motorji razlikujejo :)