TOYOTA je napisal/-a:mogoče bi ti marsikdo odgovoril, če bi le vedeli za katero vozilo se gre!
aereo132 je napisal/-a:Hvala vsem za odgovore.vsaj nekaj sem se naucil iz tega bom peljal kaksnemu mehaniku in gotovo
in slika ni moja mam pa golf 4 tdi ki je isto tako kot na sliki
abbe je napisal/-a:aereo132 je napisal/-a:Hvala vsem za odgovore.vsaj nekaj sem se naucil iz tega bom peljal kaksnemu mehaniku in gotovo
in slika ni moja mam pa golf 4 tdi ki je isto tako kot na sliki
edino pametno.
pa brez zamere nocem bit zaljiv ali pameten,sam ne mores se kr lotit menjave zobatega jermena ce nimas niti osnovnega znanja,ker ce bos kle zajebal bos pokrivil ventile in bos mel memgrede stroskou za 300-500 eurou.ni to glih hec zamenjat.
drgac pa mas v setu navodila kjer pise kako se kaj postavi v fazo pa na kok nm se kaj zategne...sam to je tko tko.
čare je napisal/-a:Če je tista slika tvoja si si pa res dobro pocahnal.Celo po 3 cahne imaš.Ampak na jermenu ti nič ne pomagajo ker ga boš vrgel dol pa se ti bo kaj obrnilo in adijo faza.Pocahna se jermenica in ohišje in glej fantje ti nočejo nič hudega sam OK se boš znašel,kaj pa če ti bo jermen snelo pa povilo ventile??Ti bo pa prekleto žal da nisi nekomu dal tistih 100€ da ti zamenja ampak boš raje dal 500 za glavo rihtat.
DrinY je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če je tista slika tvoja si si pa res dobro pocahnal.Celo po 3 cahne imaš.Ampak na jermenu ti nič ne pomagajo ker ga boš vrgel dol pa se ti bo kaj obrnilo in adijo faza.Pocahna se jermenica in ohišje in glej fantje ti nočejo nič hudega sam OK se boš znašel,kaj pa če ti bo jermen snelo pa povilo ventile??Ti bo pa prekleto žal da nisi nekomu dal tistih 100€ da ti zamenja ampak boš raje dal 500 za glavo rihtat.
Ti cahni so kar uporabni, pa kolker vidim je narisana tudi puščica. Nevem zakaj so trije, mogoče bilo cel obolje če bi bil samo eden. Glede cahnov:
Označiš odmično, glavno gred, D-tlačilko(če jo mamo, oz 2 odmični), eno oznako naredimo na jermen, drugo na jermenice, oznake z starega jermena prenesemo na nove pa ni da ne štima! Pa puščico, ker če je jermen obrnjen oznake nebodo štimale.
Nekateri jermeni pa imajo te oznake(imajo črtico čez cel jermen) že tovarniško.
Glede špananja pa avtodata kaže da ma španar puščico kolko more bit našpanan. Samo vse kaže nekam čudno.... Mogoče je kriva že bol pozna ura
Res bolje da avto pelješ nekomu ki to obvlada oz. te vsaj nadzira in ti pomaga nastavit fazo in španat jermen.
abbe je napisal/-a:DrinY je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če je tista slika tvoja si si pa res dobro pocahnal.Celo po 3 cahne imaš.Ampak na jermenu ti nič ne pomagajo ker ga boš vrgel dol pa se ti bo kaj obrnilo in adijo faza.Pocahna se jermenica in ohišje in glej fantje ti nočejo nič hudega sam OK se boš znašel,kaj pa če ti bo jermen snelo pa povilo ventile??Ti bo pa prekleto žal da nisi nekomu dal tistih 100€ da ti zamenja ampak boš raje dal 500 za glavo rihtat.
Ti cahni so kar uporabni, pa kolker vidim je narisana tudi puščica. Nevem zakaj so trije, mogoče bilo cel obolje če bi bil samo eden. Glede cahnov:
Označiš odmično, glavno gred, D-tlačilko(če jo mamo, oz 2 odmični), eno oznako naredimo na jermen, drugo na jermenice, oznake z starega jermena prenesemo na nove pa ni da ne štima! Pa puščico, ker če je jermen obrnjen oznake nebodo štimale.
Nekateri jermeni pa imajo te oznake(imajo črtico čez cel jermen) že tovarniško.
Glede špananja pa avtodata kaže da ma španar puščico kolko more bit našpanan. Samo vse kaže nekam čudno.... Mogoče je kriva že bol pozna ura
Res bolje da avto pelješ nekomu ki to obvlada oz. te vsaj nadzira in ti pomaga nastavit fazo in španat jermen.
kva ti pišeš človek.dj ne bod pametn.cahni ki so na sliki so čisto neuporabni,nevem kdo te je ućil menjat zobati jermen sam tole je pa res obup kar si napisal.iz jermeena preneseš na novi jermen.
praviloma se uporablja specialno oroddje da se zakajla odmično,glavno gred,pa da se zakajla opumpo maš tut orodje.
če nimaš orodje daš motor v fazo pa pocahneš jermenice pa ohišje motorja(ne pa jermen)ali pa si nardiš orodje (svedr 6mm) al pa ploščica za odmično gred.
in toj to.
ne paa da jermen cahneš pa smer vrtenja.kaj pa še se ti odmična pa pumpa za 1 zob premakneta?kaj poj.oznake na jermenu bojo že štimale sam nebota v fazi z glavno gredjo in poj maš lom..
kar se pa šponarja tiče je pa inbus 5 oz 6 se vtakne notr pa se ga našpona....
TrijoAdijo je napisal/-a:To cahnanje jermenic,jermena in bloka je en drek vredno. To je treba blokirat kar je za blokirat, pa šele potem razkopavat. Recimo pri vseh fordovih 1.8 dizlih nimaš kaj cahnat. Tam moraš preprosto odmično gred blokirat, losat jermenico odmične gredi, nataknt zobati jermen, nataknt šponer, ga našpanat in potem jermenico odmične zategnt.Edino tako je zobati jermen pravilno našponan. Vse drugo...je eno samo opletanje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 121 gostov