TrijoAdijo je napisal/-a:Cvili ti mikrojermen. To imaš ali gates ali conti....To dvoje nekaj časa rado cvili pri hladnih štartih. Sčasoma bo nehalo...
kesneberg je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Cvili ti mikrojermen. To imaš ali gates ali conti....To dvoje nekaj časa rado cvili pri hladnih štartih. Sčasoma bo nehalo...
Ni jermen. Plošča sklopke kompresorja klime laja na ripnah (ležaj na jermenici sem menjal, pa poravnal jermenico in ploščo) Tako da na štartu podrgne ob jermenico, ko jo centrifuga scentrira pa neha cvilit.
Pa tudi tuljava ne potegne plošče, ustvari premalo magneta tudi če nastavim na minimum režo (0.4). Bo treba najt drugo tuljavo in ploščo.
Kar sem iskal in spraševal se tega v aftermarketu posebej sploh ne dobi (po šifri nič ne najdejo) samo komplet kompresor.
Če kdo ve kje bi se dobilo tuljavo in ploščo, ali pa komplet sklopko bi prosil za podatek.
devilkin je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=LVyuzFCVWOE&feature=related
@avtorju teme
Tule imaš en poučen filmček (nažalost v francoščini) za V6 motor.
Da ti vedet da to ni ravno mačji kašelj (vsaj meni se ne zdi)
TrijoAdijo je napisal/-a:kesneberg je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Cvili ti mikrojermen. To imaš ali gates ali conti....To dvoje nekaj časa rado cvili pri hladnih štartih. Sčasoma bo nehalo...
Ni jermen. Plošča sklopke kompresorja klime laja na ripnah (ležaj na jermenici sem menjal, pa poravnal jermenico in ploščo) Tako da na štartu podrgne ob jermenico, ko jo centrifuga scentrira pa neha cvilit.
Pa tudi tuljava ne potegne plošče, ustvari premalo magneta tudi če nastavim na minimum režo (0.4). Bo treba najt drugo tuljavo in ploščo.
Kar sem iskal in spraševal se tega v aftermarketu posebej sploh ne dobi (po šifri nič ne najdejo) samo komplet kompresor.
Če kdo ve kje bi se dobilo tuljavo in ploščo, ali pa komplet sklopko bi prosil za podatek.
Sam ne mi rečt, da si šel tole drejat....
joztom je napisal/-a:A je to taka jermenica?
http://www.ebay.de/itm/Klimakompressor- ... 20c4ae3613
joztom je napisal/-a:Za Sanden je uvoznik AC v Lj.
Nejko87 je napisal/-a:devilkin je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=LVyuzFCVWOE&feature=related
@avtorju teme
Tule imaš en poučen filmček (nažalost v francoščini) za V6 motor.
Da ti vedet da to ni ravno mačji kašelj (vsaj meni se ne zdi)
Tukaj je res mačji kašelj.
Mačji kašel ni tako kot se to dela ponavadi v sloveniji po delavnicah...
Nabereš par svedrov za blokiranje, vodoodporni flumaster, placa ni, ne tako kot je tle.. Ponavadi je placa med 5 in 10 centimetri.. (med krakom in motorjem) Čistiš naležno površino od vodne pumpe skoraj na pamet... Naprave za "šponanje" zobatega jermena večina mehanikov niti od blizu ni videla, kaj šele da bi jo imeli... Kaj šele da bi imel plastiko ki bi ti lepo držala jermen spodaj...
Olje pušča na petih delih, gledaš kaj boš rihtal, da stranka ne bo znorela zaradi računa.. Na koncu menjaš semeringe ker jo pač prepričaš... tesnila pokrovov ventilov pustiš če minimalno solzi... Natezalce mikrojermena in rolice vrtiš, poslušaš, gledaš zračnost, oceniš da bi bilo priporočljivo menjat, pa stranka reče... je to nevarno? je res potrebno? itd.. oz. drugi delajo predračune brez tega, ti pa z natezalci, in si avtomatsko dražji...
Mah... brezveze
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preverite pri mojstru na Perucijevi ( Ljubljana ) tam popravljajo klimatske naprave in obnavljajo kompresorje.
Lep pozdrav
kesneberg je napisal/-a:Dejansko je res tako, kot si opisal....
Jest pravim tako: Ali menjat vse ali pa nič. Brez pardona.Ker če ne menjaš, se prej ali slej zgodi kakšno sranje, potem pa je mehanik vsega kriv...
kesneberg je napisal/-a:Ne Sannden SD7V16 1228 sem videl da majo na Voza.si grem jutri pogledat kolk stane.
kesneberg je napisal/-a:Nekaj teh kompresorjev imam na razpolago (rabljenih), tako da lahko dobiš cel kompresor al pa samo navitje in ploščo sklopke. Sam mi moraš povedat za kateri avto je to, ker niso imeli vsi teli kompresorji iste jermenice in konektorjev.
kesneberg je napisal/-a:Hvala za ponudbo. Gre za za P307Sw 2.0Hdi/90 L2002, plošča je z ripnami (vse enake) cilindrični nased. Tuljave pa nisem premeril.
Moram pa še preverit če tuljava sploh dobi signal, da vidim če ni kakšen regler crknil (v servis boxu piše da so jih menjal s takim k imajo nek upor).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov