Stran 1 od 1
egr ventil fiat
Objavljeno: Če apr 26, 2012 5:20 pm
Napisal/-a xam
kaj se lahko resi ce ti omenjeni ventil zasteka blendirat ali zamenjati z novim prosim za mnenja
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Če apr 26, 2012 6:50 pm
Napisal/-a tiguan
spucaš ga...
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Če apr 26, 2012 7:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
EGR se demontira, ščisti in vgradi nazaj z novimi tesnili.
lep pozdrav
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Če apr 26, 2012 7:42 pm
Napisal/-a čare
Če je JTD 8V 105,110 ali 115 KM ga spucaš in blindiraš in imaš večno mir,če pa je Multijet ga pa ravno tako spucaš in kupiš blendo ki je prevrtana in ga blindiraš le delno ker 100% ga ne smeš ker bo svetila lučka.Če pa ga ne misliš blindirat pa ga vozi normalno in kdaj pa kdaj prepihaj in ne šaltaj na 2000 obratih.
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 5:58 am
Napisal/-a xam
ventil je cist zablokiral ga je treba zamenjat z novim koliko pa skodi motorju in turbini
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 6:00 am
Napisal/-a xam
ventil je cist zablokiral ga je treba zamenjat z novim koliko pa skodi motorju in turbini ce je zablendiran
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 6:45 am
Napisal/-a čare
Pa boš ovedal še letos o katerem avtu in motorju govorimo??
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 11:13 am
Napisal/-a xam
1.9 jtd 100km l 2003 doblo
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 11:20 am
Napisal/-a čare
Torej ta lahko še lavfa brez in lučka ne gori.Očisti ga in ga blindiraj pa bo večno mir.
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 12:26 pm
Napisal/-a xam
sem slisal da ni dobro za turbino pa da avto osvohni pri moci ker ni pavratnih plinov ker je slabsa mesanica goriva
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 1:00 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kar nekaj pametnega/uporabnega je bilo že napisanega na temo EGR ventil.
Kakšne gostilniške debate so neuporabne in zavajajoče.
EGR so prvič vgradili na Ameriške bencinske motorje leta 1968 in njihova funkcija je uravnavanje temperature motorne glave. Ker se je obneslo, so ta ventil začeli vgrajevati na dizelski motor, kjer še danes opravlja svojo funcijo. V začetku osemdesetih let so ugotovili da je stranski produkt delovanja ventila še ekologija - kajti daljnega leta 1968 se jim je fučkalo za ekologijo.
Edino pravilno blokiranje EGR ventila ( da ob tem ne vpliva na motor ) je ugasnitev njegove funkcije v motorni elektroniki. Vsa ostala blokiranja so samo mehanikom voda na mlin.
Lep pozdrav
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 5:21 pm
Napisal/-a čare
No Fan tukaj se pa ne strinjam s tabo.Če je softwersko izključen ne dela,ravno tako ne dela če je blindiran.efekt je isti edino blindiraš ga lahko sam,da ti ga pa kdo izklopi boš pa plačal pa še iskat bo treba nekoga ki bo to naredil.@xam nobene škode nikjer ne bo naredilo blindiranje.100000 km sem prevozil z blindiranim pa nikol nobenih problemov in 90% na fiat forumu ki imajo te JTD-je imajo blindirane.
Re: egr ventil fiat
Objavljeno: Ne apr 29, 2012 7:39 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja, teoretično je enako, praktično pa ne.
- ob fizični blokadi - se mešanica goriva meša, kot da EGR deluje, kar pa podere razmerje zrak/gorivo in moti ostale senzorje na motorju
- ob softwerski blokadi - motorna elektronika ne ve za njega ( ga ni ) in ne moti drugih senzorjev
ECU stalno nazoruje pretok zraka, temperaturo motorja in obrate motorja. Pri ogretem motorju ( 85 - 95 stopinj ) in 1800 do 3000 vrtljajev motorja je delovanje EGR ventila. Na hladnem motorju in vrtljajih nad 3000 vrtljajev je zaprt. Njegova funkcija je, da spusti del izpušnih plinov nazaj v sesalno cev( kjer pride že mešanica gorivo/zrak in je ECU že upošteval delovanje EGRa ).
S tem dejanjem se povzroči:
- dohodni zrak vsebuje manj kisika
- zgorevanje v motorju je počasnejše
- eksplozija v motorju je temperaturno nižja
posledično se tako vzdržuje idealno temperaturo motorne glave
Pri EGR ventilih ki so nestrokovno blokirani ali okvarjeni ( umazanija, blokada, počena membrana, okvarjen motorček........... ), so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari.
Softwersko blokiranje lahko opravi vsak:
- ki se okvarja s preprogramiranjem motorne elektronike
- ki ima in zna uporabljati program Winols
Kakšen strošek tak poseg predstavlja.............nisem na tekočem, vendar menim da ni hudo drago in dolgoročno še zmeraj ceneje kot menjava EGRa in vzdrževanje le tega.
Seveda pa se vsak sam odloča kako bo skrbel za svoje vozilo in kaj je na njegovem vozilu nepotreben višek. Moje pisanje nima namena koga prepričevati kako naj servisira vozilo.......................je zgolj informativne narave, posameznik pa se sam odloči ali je kaj uporabnega v tem ali ne.
Lep pozdrav