Stran 1 od 2
PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 9:33 am
Napisal/-a mropc
sem lastnik pugija 106ke. zaradi dolge uporabe ( 1 leto) mi je mlinček 1.1. 60hp ratal premalo. zato potrebujem nasvet kako dobiti iz takega mlinčka malo moči, ali bi se bolje splačalo dobiti motor 1.4 75hp in ga zamenjati. nekaj izkušenj z menjavo motorjev že imam(mo).
prosim brez komentarjev da zamenjam avto.... ker je letnik 2001 in je v dobri formi. če ga prodam ni vreden nič.
problem nastane pa tudi tukaj, z vozilom prevozim 30.000-40.000km letno, in nebi rad da mi mlinček pije ravno 8l normalne vožnje( sem s slabimi 6imi zadovoljen)
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 9:51 am
Napisal/-a pixie
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5954985&show=1evo en 75KM po dellih, če ni zelo razbit bi jaz kar tega popravil, saj bo po vsej verjetnosti manj dela,
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 9:53 am
Napisal/-a čare
Sam glej pri tej kilometrini bi jaz osebno menjal avto in to za dizla ki ima malo porabo in dobro gre...Sicer to je tvoja stvar in če bi rad več moči vrži not 1.4 in vozi,pa še A-testov ne rabiš delat ,ker sta na oko itak ista motorja.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 9:54 am
Napisal/-a čare
Še bolje bi bilo pa 1.6 90 KM pa ma da raztrga ta mali jajček.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 10:54 am
Napisal/-a Blinder
Pa sej 106 s čimbolj švoh motorjem in čimmanj opreme letnik 2001 je krneki vreden. Ljudje se tepejo za take kantice

Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 1:02 pm
Napisal/-a bar
Js če bi se že lotu menjat bi dav notr vsaj 1.6 90km. Da neboš čez pov leta spet razmišlov o menjavi.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Po apr 30, 2012 1:48 pm
Napisal/-a mr.ramo
bar je napisal/-a:Js če bi se že lotu menjat bi dav notr vsaj 1.6 90km. Da ti neboš čez pov leta spet razmišlov o menjavi.
2x

..od saxoja ti tud pase mislm da srauf na srauf

Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: To maj 01, 2012 5:52 pm
Napisal/-a mropc
koliko pa ima to porabo? na dizla negrem, ker delam pred vsem veliko mestne in ob mestne relacije s poudarkom na dinamični vožnje ter veliko krat ugašanje, prižiganje motorja.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: To maj 01, 2012 6:15 pm
Napisal/-a čare
Ej tud jaz mam 90% mestne vožnje,ful ugašanja pa prižiganja in ful dinamično vožnjo (dinamično da se temu res lahko tako reče in ne dinamično kot ji pravijo lastniki dizlov z 3,5 litri porabe) pa mi dizel že 5 let dela ko grom.Ni to nek razlog da ga ne bi imel sicer pa avto ki bi šel in vprašanja o porabi ne grejo skup sicer pa kolega je imel službeno Xsaro 1.6 90 KM pa je vozil kot bik (ploščice so menjali na vsakem servisu 15000 km) pa je mel porabo 8,5 litra.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: To maj 01, 2012 6:35 pm
Napisal/-a mropc
jah od znanca sem peljaj ibizo letnik 96 1.4 44kw in mi je spila poln tank pa malo majn kot 500km sem naredil. za 40litrov goriva. tako da če so ostali 1.4 mlinčki toliko požrešni ni to to. moja dinamična vožnja so tudi obrati preko 4k rpm... dizli mi ne dišijo.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: To maj 01, 2012 9:49 pm
Napisal/-a mr.ramo
meni je 1.6 8v(98) porabil od 6-9l ...s tem da sem dosegel porabo 9l sm ga kr posteno "žgal"

Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: Sr maj 02, 2012 7:32 pm
Napisal/-a DePalmo
Za 106 bo tudi 1.4 motor čisto dovolj, se pa izogibaj varjatn s 16 ventili, torej 90 konjskimi ker so problemi s tesnili na glavi. Vzami lepo 1.4 8v s 72 konji, naredi generalko motorja ter prestavi v svoj avto.
Če je v 206ki dober ki je občutno težja, bo tudi tvojo 106-ko premetavalo po ovinkih

Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 12:13 pm
Napisal/-a mropc
DePalmo je napisal/-a:Za 106 bo tudi 1.4 motor čisto dovolj, se pa izogibaj varjatn s 16 ventili, torej 90 konjskimi ker so problemi s tesnili na glavi. Vzami lepo 1.4 8v s 72 konji, naredi generalko motorja ter prestavi v svoj avto.
Če je v 206ki dober ki je občutno težja, bo tudi tvojo 106-ko premetavalo po ovinkih

tudi moja 106 ka je obtežena za 100kg. želja je edino da bi nad 100km kam šlo, ker imam do službe 15km rahlo ovinkaste ceste in so predusem kratke ravnince, in zmeraj ko grem prehitevat, je malo kriza z pospeškom med 100-140. a med tem se drugi po tej cesti cjazijo 70 izven naselja.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 3:35 pm
Napisal/-a Daedalus
mropc je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Za 106 bo tudi 1.4 motor čisto dovolj, se pa izogibaj varjatn s 16 ventili, torej 90 konjskimi ker so problemi s tesnili na glavi. Vzami lepo 1.4 8v s 72 konji, naredi generalko motorja ter prestavi v svoj avto.
Če je v 206ki dober ki je občutno težja, bo tudi tvojo 106-ko premetavalo po ovinkih

tudi moja 106 ka je obtežena za 100kg. želja je edino da bi nad 100km kam šlo, ker imam do službe 15km rahlo ovinkaste ceste in so predusem kratke ravnince, in zmeraj ko grem prehitevat, je malo kriza z pospeškom med 100-140. a med tem se drugi po tej cesti cjazijo 70 izven naselja.
140km/h po kratkih ravnicah regionalke? Overkill, tudi za prehitevanje...
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 3:39 pm
Napisal/-a mropc
Daedalus je napisal/-a:mropc je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Za 106 bo tudi 1.4 motor čisto dovolj, se pa izogibaj varjatn s 16 ventili, torej 90 konjskimi ker so problemi s tesnili na glavi. Vzami lepo 1.4 8v s 72 konji, naredi generalko motorja ter prestavi v svoj avto.
Če je v 206ki dober ki je občutno težja, bo tudi tvojo 106-ko premetavalo po ovinkih

tudi moja 106 ka je obtežena za 100kg. želja je edino da bi nad 100km kam šlo, ker imam do službe 15km rahlo ovinkaste ceste in so predusem kratke ravnince, in zmeraj ko grem prehitevat, je malo kriza z pospeškom med 100-140. a med tem se drugi po tej cesti cjazijo 70 izven naselja.
140km/h po kratkih ravnicah regionalke? Overkill, tudi za prehitevanje...
tiščim tam ko ni nikjer nobenega in tudi nobenih hiš. umes je ravno 5 hiš pa še tam se peljem 70. drugače pa so ravnince dolge 1-3 km umes pa 2 ovinka in tko naprej.. ne me sedaj obtoževati oh in sploh hitrost. raje vidim da če že gdo tišči da tišči po cestah kjer ni otrok, drugih dovozov, samo rahli ovinki in ravnina.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 3:50 pm
Napisal/-a Daedalus
mropc je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:mropc je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Za 106 bo tudi 1.4 motor čisto dovolj, se pa izogibaj varjatn s 16 ventili, torej 90 konjskimi ker so problemi s tesnili na glavi. Vzami lepo 1.4 8v s 72 konji, naredi generalko motorja ter prestavi v svoj avto.
Če je v 206ki dober ki je občutno težja, bo tudi tvojo 106-ko premetavalo po ovinkih

tudi moja 106 ka je obtežena za 100kg. želja je edino da bi nad 100km kam šlo, ker imam do službe 15km rahlo ovinkaste ceste in so predusem kratke ravnince, in zmeraj ko grem prehitevat, je malo kriza z pospeškom med 100-140. a med tem se drugi po tej cesti cjazijo 70 izven naselja.
140km/h po kratkih ravnicah regionalke? Overkill, tudi za prehitevanje...
tiščim tam ko ni nikjer nobenega in tudi nobenih hiš. umes je ravno 5 hiš pa še tam se peljem 70. drugače pa so ravnince dolge 1-3 km umes pa 2 ovinka in tko naprej.. ne me sedaj obtoževati oh in sploh hitrost. raje vidim da če že gdo tišči da tišči po cestah kjer ni otrok, drugih dovozov, samo rahli ovinki in ravnina.
Ni bilo mišljeno kot moraliziranje...ampak se mi zdi malce brezveze, da si vzameš to kot cilj, ker ga boš težko dosegel oz. bo s sedanjimi idejami o motorjih tudi nevarno (če bo samo zate, bo pač samo zate, vseeno ne ignorirat). (Opazno) pospeševanje do 140km/h so za take mlinčke (tudi 1.6 90km ne bo glih biser) bolj sanje kot kaj drugega. Za prehitevanje rabiš poskočnost do 110, 120km/h po mojem, razen če imaš namen prehitevat tiste, ki vozijo 100+.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 4:07 pm
Napisal/-a mropc
se pa najdejo vaški mulci ki te nebo spustil in bo dau še bol po gasu. sem že 2krat biu v situaciji ko sma se 2 dol in en gor peljala. brušenje sesalnih in izpušnih kolektorjev bi kaj pomagalo ali bol ne ?
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 4:54 pm
Napisal/-a Daedalus
mropc je napisal/-a:se pa najdejo vaški mulci ki te nebo spustil in bo dau še bol po gasu. sem že 2krat biu v situaciji ko sma se 2 dol in en gor peljala. brušenje sesalnih in izpušnih kolektorjev bi kaj pomagalo ali bol ne ?
Take je pa najpametneje pustit pri miru. So neuravnovešeni, in "ganjat" se z njimi je lahko nevarno.
Glede brušenja pa ti ne znam povedat.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 5:18 pm
Napisal/-a mropc
Daedalus je napisal/-a:mropc je napisal/-a:se pa najdejo vaški mulci ki te nebo spustil in bo dau še bol po gasu. sem že 2krat biu v situaciji ko sma se 2 dol in en gor peljala. brušenje sesalnih in izpušnih kolektorjev bi kaj pomagalo ali bol ne ?
Take je pa najpametneje pustit pri miru. So neuravnovešeni, in "ganjat" se z njimi je lahko nevarno.
Glede brušenja pa ti ne znam povedat.
ampak problem je tukaj da se vedno gdo tak najde. najprej pelje 70 potem priletiš zanjemu ( dost varnostne razdalje) in zahodš in ko si nasprot ti da on po gasu.
Re: PEUGEOT 106
Objavljeno: So maj 12, 2012 5:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Samo "friziranje" motorja bo sicer rešilo prožnost in odzivnost na plinu........................................vseeno pa se mi poraja misel, da se je zanemarilo strošek takšnega početja, ki v primerjavi z vrednostjo vozila ni majhen. Sama predelava motorja zahteva kar nekaj sprememb. Cena???? Tu pa se vse ustavi. Pa smo spet pri polovičarstvu .............. samo da bo in da se kaj pozna, seveda ob tem z najmanšimi stroki - utopija. Za elastično pospeševanje od 100 do 140km/h se nabavi vozilo, i ima vgrajen dovolj močan motor - veliko cenejša obcija.
Lep pozdrav