VAG 1.9 TDI cuka
Objavljeno: Če maj 10, 2012 11:33 am
Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupil Škodo z motorjem BXE (1.9 TDI 105 KM, letnik 2006), prevoženih 144.000 km, servisna knjiga - Porsche MB, od prvega SLO lastnika - službeni avto večjega podjetja. Temo sem že objavil tudi na VW forumu, ampak so rešitve bolj indici (kar sem sicer tudi pričakoval).
Pojavlja pa se naslednji problem: pri blagem pospeševanju (najraje v klanec navzgor, predvsem 3. prestava in naprej, pritisnjenega nekje pol gasa - za ponovitev napake je treba pritisniti vedno točno enako gasa), ko motor doseže 2000 o/min, pa dokler zaradi pospeševanja ne doseže nekje 2400 o/min, avto na gosto opazno "pocuka". Če takrat na polno pohodim gas, avto takoj normalno potegne in v trenutnku neha cukat. Če je klanec ravno pravi, da tistega pol gasa ne dviga hitro obratov, lahko cukanje traja tudi več sekund. Zvok motorja takrat ni nič posebnega, pač kot bi mu zelo na hitro jemal in dodajal gas.
Tester ne kaže nobene napake, čeprav izgleda, kot da gre za "električen" vzrok. Nekih res hudih odstopanj na posameznih šobah ni bilo videti. Razdrl in očistil sem EGR in loputo vstopnega zraka (na vzvodu EGR je bilo videti, kot da odpira kak mm, v sesalnem kolektorju so saje, torej EGR verjetno dela normalno), zamenjal pa sem tudi letev s kabli do šob v glavi motorja. Odklopil sem LMM (MAF), ampak vse skupaj ni pomagalo - isti simptom ostaja.
Avto drugače dela OK, lepo vleče, ne kadi opazno, poraba okrog 6l, kar je na moji relaciji čisto zgledno. Zvok motorja in turbine je videti ok, pri testu "zakrilc" turbine je bilo videti, da delujejo (turbina se je že v prostem teku zagnala in ustavila).
Zanima me, če je kdo rešil podoben problem. Servis mi v takem primeru ne diši najbolj, saj ponavadi menjajo stvari, dokler pač ni bolje, človek pa plačuj (noben ti ne bo vrnil denarja za vgrajeni del, ki ni bil kriv za napako)! Kulanca tu verjetno ne pride v poštev. Ali pač? Dogovarjam se tudi že s prodajalcem, da mi nekako povrne stroške odprave te napake (obvestil sem jih takoj naslednji dan po nakupu), čeprav to lahko pomeni veliko ciklanja po servisu in dolgotrajen postopek. Tudi vračilo avta sem jim že predlagal, čeprav bi avto raje obdržal... Veliko sem googlal, ampak čisto konkretnega nič - vsaj ne nič več, kot sem že naredil.
Prosim za kako idejo, komentar, mnenje, napotek...
Hvala in lp,
DB
pred kratkim sem kupil Škodo z motorjem BXE (1.9 TDI 105 KM, letnik 2006), prevoženih 144.000 km, servisna knjiga - Porsche MB, od prvega SLO lastnika - službeni avto večjega podjetja. Temo sem že objavil tudi na VW forumu, ampak so rešitve bolj indici (kar sem sicer tudi pričakoval).
Pojavlja pa se naslednji problem: pri blagem pospeševanju (najraje v klanec navzgor, predvsem 3. prestava in naprej, pritisnjenega nekje pol gasa - za ponovitev napake je treba pritisniti vedno točno enako gasa), ko motor doseže 2000 o/min, pa dokler zaradi pospeševanja ne doseže nekje 2400 o/min, avto na gosto opazno "pocuka". Če takrat na polno pohodim gas, avto takoj normalno potegne in v trenutnku neha cukat. Če je klanec ravno pravi, da tistega pol gasa ne dviga hitro obratov, lahko cukanje traja tudi več sekund. Zvok motorja takrat ni nič posebnega, pač kot bi mu zelo na hitro jemal in dodajal gas.
Tester ne kaže nobene napake, čeprav izgleda, kot da gre za "električen" vzrok. Nekih res hudih odstopanj na posameznih šobah ni bilo videti. Razdrl in očistil sem EGR in loputo vstopnega zraka (na vzvodu EGR je bilo videti, kot da odpira kak mm, v sesalnem kolektorju so saje, torej EGR verjetno dela normalno), zamenjal pa sem tudi letev s kabli do šob v glavi motorja. Odklopil sem LMM (MAF), ampak vse skupaj ni pomagalo - isti simptom ostaja.
Avto drugače dela OK, lepo vleče, ne kadi opazno, poraba okrog 6l, kar je na moji relaciji čisto zgledno. Zvok motorja in turbine je videti ok, pri testu "zakrilc" turbine je bilo videti, da delujejo (turbina se je že v prostem teku zagnala in ustavila).
Zanima me, če je kdo rešil podoben problem. Servis mi v takem primeru ne diši najbolj, saj ponavadi menjajo stvari, dokler pač ni bolje, človek pa plačuj (noben ti ne bo vrnil denarja za vgrajeni del, ki ni bil kriv za napako)! Kulanca tu verjetno ne pride v poštev. Ali pač? Dogovarjam se tudi že s prodajalcem, da mi nekako povrne stroške odprave te napake (obvestil sem jih takoj naslednji dan po nakupu), čeprav to lahko pomeni veliko ciklanja po servisu in dolgotrajen postopek. Tudi vračilo avta sem jim že predlagal, čeprav bi avto raje obdržal... Veliko sem googlal, ampak čisto konkretnega nič - vsaj ne nič več, kot sem že naredil.
Prosim za kako idejo, komentar, mnenje, napotek...
Hvala in lp,
DB