Stran 1 od 1

Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 2:52 pm
Napisal/-a xsara
Pozdrav

Torej kot v naslovu bi prosil za pomoč, pri Uno turbo 1,4 i.e. imam težave z tekom motorja, tam nad 2500 obratov
postane tek motorja zelo grob, kot bi hotel mal trokirat, sliši se kot, da bi puščal izpušni kolektor, vendar pomoje ni
težava v tem, ampak ker je bila menjana kisikova sonda je postal motor malce manj v prostem teku, ter vedno nad cirka 2500
obrati zelo grob oziroma zelo grobo dela, zanima me če se, da tak star avto sploh priklopiti na tester, da se vidi kakšno je razmerje
goriva in zraka, ter če kisikova sonda in Lmm pravilno delujeta..........drugače je na tehničnem šel čez pline z novo kisikovo sondo brez težav........

hvala, lp

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 2:58 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Priklop za tester ima pod armaturo 3 pinski + stalni plus. V koliko bi imel več podatkov o vozilu bi lahko napisal na kateri strani armature je in kaj vse se lahko nastavlja.

lep pozdrav

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 5:12 pm
Napisal/-a xsara
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Priklop za tester ima pod armaturo 3 pinski + stalni plus. V koliko bi imel več podatkov o vozilu bi lahko napisal na kateri strani armature je in kaj vse se lahko nastavlja.

lep pozdrav


Ja torej podatki so naslednji Fiat uno turbo 1,4 i.e., letnik 1993, 1372 ccm, 85 kw, tip motorja 146A8046, verzija 146EU53A
kje pa bi to znali narest, bi Kavčič Fiat na Ižanki to znal ?..........

Hvala

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 7:05 pm
Napisal/-a sablač
ce ti kaj rabi mam jaz doma kak lmm in racunalnik viska in lahko probas.lp.m

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 7:20 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

3 pinski priklop + stalni plus imate na desni strani armature

V koliko se gleda priklop, da je varovalo zgoraj in ravna črta na desni .............. ima nasledni vrstni red pinov -
gledano od leve proti desni:

- L linija
- masa vozila
- K linija

Kot je bilo že povedano ima konektor še krokodilčka za stalni plus 12V - takšne konektorje imate na Bolhi za 10 evrov, originalni delujoči program pa dobite na Fiatovi strani: http://www.fiatecuscan.net/ za domačo uporabo več kot dovolj. Za vmestnik pa lahko uporabite Kakšen VAG-COM 309 ali podoben KKL ali ELM 327 kakor tudi univerzalni tester, ki zna brati ISO 9141, ISO 9141-2 ali KWP2000.
Omogočene nastavitve:
- za 20% + ali - lahko zamikate vžig
- za 10% lahko spreminjate mešanico gorivo/zrak

Predvidevam, da bi morali to znati na vseh Fiatovih servisih

Lep pozdrav

PS
Še slikca konektorja:
Slika

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 7:28 pm
Napisal/-a xsara
hvala lepa fan za izčrpne informacije, bom probal malo sam se poigrat, če ne bo šlo pa na fiat servis, sablač hvala za ponudbo vendar imam lmm-ov, računalnikov in
vsega ostalega na pretek doma vse po štiri komade in tudi vse sem že pomenjal in probaval, vendar ni zadovoljivega učinka, da bi pa zdej recimo
menjaval sonde eno za drugo pa tudi nima smisla, bo treba priklopit na tester, da se vidi, kaj je na stvari............aja še to, ali mogoče nagaja kisikova sonda, ki je univerzalna in ne tipska za uno turbo?

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Ne maj 13, 2012 7:40 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Lahko bi, ker ima večji raspon branja od originalne, vendar to lahko nastavite v motorni elektroniki - tester.

Lep pozdrav

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Po maj 14, 2012 11:32 am
Napisal/-a xsara
Evo preveril pri Fiat Kavčič na Ižanski cesti, nima več testerja niti programa za Uno turbo 1,4 i.e., priporočal mi je Kranjca pri Štepanjskem
naselju, vendar je polno zaseden, ima kdo še kakšno informacijo kje bi se lahko prklopu na tester ?

hvala, lp

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Po maj 14, 2012 6:03 pm
Napisal/-a xsara
dons preveril vse lmm, deluje, sonda deluje.............in ugotovil, da res pušča izpušni kolektor ali pa na turbini
na izpušnem delu mora bit neka razpoka :roll: ( ker zelo smrdi po izpušnih plinih nekje pri požerni steni) ali kdo ve kako se odstrani izpušni kolektor pri uno turbo, brez da bi dvigoval mašino ven ?....................

hvala

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Po maj 14, 2012 9:37 pm
Napisal/-a sablač
da se ga dobit dol a je zelo zahtevni poseg zaradi mal prostora,najprej snames sesalnega pol mas pa bols dostop do izpusnga.ko mas sesalnga glih dol ga pa se mal pobrusis da mas pol lazi delo za nazaj namescanje in naslednic demontazo.lahko poslikam , ker glih predelujem moj motor. lp

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: To maj 15, 2012 4:31 am
Napisal/-a xsara
sablač je napisal/-a:da se ga dobit dol a je zelo zahtevni poseg zaradi mal prostora,najprej snames sesalnega pol mas pa bols dostop do izpusnga.ko mas sesalnga glih dol ga pa se mal pobrusis da mas pol lazi delo za nazaj namescanje in naslednic demontazo.lahko poslikam , ker glih predelujem moj motor. lp


ja evo sem ga snel, ves je počen in že parkrat pošvasan :roll: sedaj pa druzga bolšga gor in akcija :D

Re: Uno turbo težave z Lmm in kisikovo sondo

Objavljeno: Po maj 28, 2012 1:14 pm
Napisal/-a xsara
jao zgodba gre naprej :roll: tudi drugi izpušni kolektor je hin in zdej potrebujem novega...........poleg tega
pa sem opazil tudi razpoke na izpušnem delu turbine tam kjer je dump valve.......original turbina na uno turbo
je IHI, sedaj me pa zanima katera nadomestna bi pasala na unota recimo Garret ?........lahko mi pa tudi
kdo zaupa če te IHI tubine popravlja pač vsak ki popravlja turbine ali pa je pri teh starih turbinah kaj drugače?

hvala, lp