Stran 1 od 1

nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 11:59 am
Napisal/-a alexandra
pozdravljeni so-forumovci,
sem "ljubiteljica" in pristaš Japoncev, pa ne vem če bom še dolgo :-(
Vozila Toyoto dolgaaaa leta, pa Nissan sunny-ja.... brez vsakršnih problemov....

prvič se oglašam na forumu in bi želela mnenje koga s podobno izkušnjo oz. vsaj kakšen kvaliteten namig:
pol leta vozim nissan almera (HB) 1.8 let.2002 in pije olje vedno bolj :-( in kadi;
pred 2 tednoma je začela na poti proti Trojanam izgubljat moč, iz minute v minuto, nakar ni šla več nikamor; smo se hvala bogu pripeljali po lokalni cesti nazaj v LJ-sicer počasi - cca. 30-60km/h.
zaenkrat je vozna- smo katalizator "preluknjali" ,žal se kadi za mano, ampak vsaj peljem se...zdej sveti lučka za motor-kar predvidevam da zato, ker ni v funkciji katalizator in ker lambda sonda ne dela kot bi mogla.
ima kdo kakšen pameten nasvet-kaKO naprej?
brala sem o Vidrihu an Otočcu, samo zanima me ali kje kakšen navdušenec doma še "šraufa" in pozna Nissane..ker se bojim, da bo vsakršno popravilo zeloooo drago -sploh pri uradnem serviserju... mogoče je še kakšen vsaj v bližini Ljubljane-domači mojster za Nissane?

najlepša hvala za konkretne predloge.
Ker nisem ne mehanik in ne moški ;-) mogoče nisem "poklicana" za taka vprašanja, ampak avto se ne bo popravil sam oz. s čakanjem ne pridem daleč :-)
alexandra

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 7:33 pm
Napisal/-a ESX
če ti žre olje so lahko zanič tefloni, batno obročki, ... če je še kat. prežgan in posledično tudi lamba potem so to že taki stroški z popraviom, da se po mojem mnenju ne splača rihtat


ti pa to zrihta drugače vsak izkušen mehanik, tukej je bolj vprašanje če se to splača ne pa če kdo to zna

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 8:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Predvidevam, da je motorna elektronika preklopila v servisni način - da napaka ne poškoduje motorja. Pametno bi bilo vozilo priklopiti na tester, da se vidi kaj ga buba..........................
Kar se tiče katalizatorja..............se lahko uredi na fin in cenen način. Poraba olja?? Tu je lahko več faktorjev in brez fizičnega pregleda motorja je samo ugibanje in raznorazna ugibanja samo prestraši lastnika vozila, kar se stroška popravila tiče.
Osebno menim, da vam to lahko uredi vsak mojster/mehanik/popoldanec za sprejemljivo ceno. Seveda pa nikakor to ni mišljen pooblaščen servis.
Je pa res, da je pametno pred popravilom vedeti končno ceno popravila - da ne bodo potrebne Persen kaplice.

Lep pozdrav

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: So maj 26, 2012 9:36 pm
Napisal/-a valvoline
Preverite nivo hladilne tekočine,tko k si napisala bi reku da je prepihalo tesnilo na glavi motorja in je avto zakuhal.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 6:08 am
Napisal/-a alexandra
Fantje/moški,
najlepša hvala za odgovore (čeprav iskreno povedano-sem pričakovala večji odziv :-(
- glede nivoja hladilne tekočine: preverjam redno, je pa res, da sem jo v zadnjem mesecu dolila- ker se je nivo znižal na minimum-in ni bilo prvič :-(
-ali je možno, da bi se lahko peljala, če bi meni med vožnjo zakuhal-predvidevala sem, da ne..

- kaj res nihče ne pozna nobenega nissan mojstra, ki doma štima te mašine? :-(

hvala še enkrat za pomoč
a.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 7:24 am
Napisal/-a simonk
Spoštovana Aleksandra,

priporočam, da se registrirate na nissan forumu in vprašate za mnenje o obnovi tega QG18DE motorja, znani so namreč problemi z: tefloni, batnimi obročki, tesnilom glave, raztezkom verige in zaradi porabe olja pregretimi katalizatorji:

http://www.nissan-si.net/viewtopic.php?f=5&t=3194

Žal popravilo verjetno ne bo poceni, dajte raje angažirati moškega pri hiši da poskui zadevo sanirati.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 7:54 am
Napisal/-a valvoline
Accenti in lantre npr l.2000-2003 majo težave z batnimi obročki,zamenja se jih ostalo se vse pusti original pa je zadeva rešena. To se pa dogaja zato ker folk menja olje na 30.000km kar je absolutno preveč km,sploh pa za šrot od olja ku se pri nas prodaja. Če se menja olje na 10.000km se tole nikoli ne bi zgodilo.Materijal za popravilo 60e obročki+30e tesnilo za glavo motorja+ seveda delo=? xD Mislim da je 200-300e za delo neka realna stevilka za tole pr popoldancu.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 11:16 am
Napisal/-a freddie
Alexandra to bo nekakšna pomota, ker vsi vemo, da se japonski avti ne kvarijo, najbrž se je pokvaril kakšen nemški sestavni del (sumim Bosch in Siemens). Vsi vemo, da Nemci še dandanes zamerijo Japoncem, da so se predali že po drugi atomski bombi.

Saj se hecam. Tovarniška oznaka vašega motorja je QG18DE. Aichi Machine Industries (poševnooki fantje, ki za Nissan dizajnirajo in proizvajajo motorje) je pri teh QG motorjih res malce pihnil mimo. Vsaj pri prvih serijah, ki so se vgrajevale v Almere in Primere. Kratica QG naj bi pomenila Quality ter Green, a očitno bi bilo treba tisti Q zbrisat. Težave se lahko pojavijo pri verigi, nešteto senzorjih (MAF, senzor položaja odmične gredi, senzor prostega tega), najhujša pa je težava, ko začne motor piti olje, za kar nihče natančno ne ve kaj ga povzroča, po forumih pa se govori o tovarniško neprimerno obdelanih batnih obročkih, napakah pri izdelavi batov ter odmičnih gredi... možnih vzrokov je kar nekaj in skoraj nemogoče jih je natančno določiti brez večjih (in dragih) posegov v motor, pa tudi po celotnem remontu so še primeri, ko avto meni nič tebi Aral še zmeraj popije več kot liter olja na 1000km. Kot rečeno nihče ne ve zakaj, res pa je, da so vsi odgovorni inženirji in metalurgi pri Aichiju že zdavnaj storili harakiri samomor in tako skrivnost o pomanjkljivostih dotičnega motorja odnesli s sabo v bridki grob.

Draga Alexandra. Žal mi je da ste naleteli na tak inženirski polom, glede na prebrano po tujih forumih pa vam lahko svetujem samo, da se avta po hitrem postopku znebite. Kajti, ko ta motor začne pit olje ne bo nikoli nehal, pa če ga pošljete v Tokyo na generalko. Torej čimprej ga prodajte potem pa si zapojte tole domačo vižo.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 12:14 pm
Napisal/-a Blinder
je vedno eno zadovoljstvo videt japonski avto ki ima zhajan motor :D

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 3:33 pm
Napisal/-a zlica22
Avto se res ne bo sam popravil... Govorit o tem kaj je narobe nima smisla, če ne boš popravljala sama:) Ni pa to nikakršna eksotika in ne NASINA raketa, tako da ti stvar lahko uredi vsak mehanik- tudi fušar. Seveda pa ni nobena usluga zastonj...

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 5:52 pm
Napisal/-a alexandra
Fantje ponovno pozdravljeni,
- hvala za komentarje;
-avta ne znam niti nimam namena popravljat sama :-) zato nisem mislila na usluge, ampak na plačilo nekomu, ki pošteno prizna, da ima izkušnje z nissanovimi motorji (beri: ne katerikoli domač mehanik-pa brez zamere vsem pridnim popoldancem-garačem; pravi pač priznajo, da nissana niso in ga ne mislijo zdaj prvič popravljat)
- moškega pri hiši angažirat-ups, ne bo šlo khmmmm
- res je-da sem žal naletela na netipičnega Japonca, ki je bil očitno v rokah nepravega voznika in predvidevam ne-ljubitelja japonskih avtomobilov, zato sem tukaj pristala :-(

je kje kakšen ljubitelj/ mehanik japoncev, ki misli, da bi ga lahko zrihtal? ali je pač res najbolje, da se ga "znebim" ASAP ?

počasi obupajoča A.

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 6:19 pm
Napisal/-a torcida1989
ja smo meli tudi mi eno tako nekdaj doma.Kupljeno novo leta 2002.belo kadi,pije olje kot bencin.skratka avto je jama brez dna.prodan je bil pokvarjen tko da smo si vsi oddahnili.Moje mnenje:prodaj tak kot je in kupi kaj bolj zanesljivega(tudi ce ni japonec)

LP T

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 6:46 pm
Napisal/-a ESX
kot so ti že povedali ni ta nissanov motor nobena rocket science in ga zna šraufat vsak mehanik

če se ti pa res tok gre za mehanika ki šraufa samo nissane potem ga pelji da pooblaščen servis pa je

Re: nissan almera 1.8-okvara motorja?

Objavljeno: Sr maj 30, 2012 9:49 pm
Napisal/-a simonk
freddie je napisal/-a:Alexandra to bo nekakšna pomota, ker vsi vemo, da se japonski avti ne kvarijo, najbrž se je pokvaril kakšen nemški sestavni del (sumim Bosch in Siemens). Vsi vemo, da Nemci še dandanes zamerijo Japoncem, da so se predali že po drugi atomski bombi.

Saj se hecam. Tovarniška oznaka vašega motorja je QG18DE. Aichi Machine Industries (poševnooki fantje, ki za Nissan dizajnirajo in proizvajajo motorje) je pri teh QG motorjih res malce pihnil mimo. Vsaj pri prvih serijah, ki so se vgrajevale v Almere in Primere. Kratica QG naj bi pomenila Quality ter Green, a očitno bi bilo treba tisti Q zbrisat. Težave se lahko pojavijo pri verigi, nešteto senzorjih (MAF, senzor položaja odmične gredi, senzor prostega tega), najhujša pa je težava, ko začne motor piti olje, za kar nihče natančno ne ve kaj ga povzroča, po forumih pa se govori o tovarniško neprimerno obdelanih batnih obročkih, napakah pri izdelavi batov ter odmičnih gredi... možnih vzrokov je kar nekaj in skoraj nemogoče jih je natančno določiti brez večjih (in dragih) posegov v motor, pa tudi po celotnem remontu so še primeri, ko avto meni nič tebi Aral še zmeraj popije več kot liter olja na 1000km. Kot rečeno nihče ne ve zakaj, res pa je, da so vsi odgovorni inženirji in metalurgi pri Aichiju že zdavnaj storili harakiri samomor in tako skrivnost o pomanjkljivostih dotičnega motorja odnesli s sabo v bridki grob.

Draga Alexandra. Žal mi je da ste naleteli na tak inženirski polom, glede na prebrano po tujih forumih pa vam lahko svetujem samo, da se avta po hitrem postopku znebite. Kajti, ko ta motor začne pit olje ne bo nikoli nehal, pa če ga pošljete v Tokyo na generalko. Torej čimprej ga prodajte potem pa si zapojte tole domačo vižo.


To je res žalostno, vendar dandanes nič nemogočega.

Ponavadi ko proizvajalec noče razkriti problema gre za zelo hudo napako oz. kombinacijo večih napak. Ko motor s starostjo začne nepopravljivo kurit olje je napaka običajno ena in ista: obrabljene vrtine cilindrov. Zelo verjetno je Nissan uporabil nikljevo/aluminijevo karbidno prevleko za površino cilindrov. Zadeva je specifikacijsko super, vendar če odpove gre blok na odpad. Povrtati se ga ne da, edina možnost je vračilo proizvajalcu za ponoven nanos, povrtanje in brus površine (honing) - vrez satovja ki zadržuje olje.

Vse drugo kar mi pade na pamet: veriga, ventili, obročki tudi sami bati je načeloma popravljivo/zamenljivo. Material niti ni nujno katastrofalno drag, delovne ure so tu problematične...

Res škoda za Nissan, še ena padla trdnjava zaradi turbokapitalizma 21. stoletja.