Stran 1 od 1
P 206 ugaša
Objavljeno: Po maj 28, 2012 8:22 pm
Napisal/-a DrinY
Pozdravljeni.
Kot je že v naslovu omenjeno avto občasno ugaša, ne samo v prostem teku ampak tudi med vožnjo. Prklopu sem ga na enega univerzalca, ni pokazalo kake napake.
V prostem teku se včasih tudi zaganja, obratomer niha za kakih 50 obratov. Sumim temparaturni senzor kajti na testerju kaže temparaturo mislim da okrog 190 stopinj farenheita, ko avto ugasnepa -16.... No temu testerju ne zaupam nekaj preveč ker je cenen kitajček.... Cajger za temparaturo pa dela ok.
Kot drugo ga nekaj biksa stikalo za olje. Lučka sploh ne pogori ko daš kontakt, pogori za kakšno sekundo le takrat ko avto ugasne pa še to ne vedno. Ko snamem kabel s stikala ne pogori lučka, avto pa lavfa isto kot prej
Ima kdo kakšno idejo? Imel mgoče kdo podobne probleme?
Aja ali je po teh simptomih možno da kaj zajebavata lambdi? Kajti ko sem napetost se ni nič spreminajal medtem ko je avto lavfu.....
HVALA
1.4 16v, 2006
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: Po maj 28, 2012 8:28 pm
Napisal/-a bedolin
190 stopinj Fahrenheita je cca 90 °C, tako da to je OK.
Tukaj je lahko več stvari, lahko je res tudi lambda, jaz bi na tvojem mestu najprej pogledal motorček prostega teka, lahko je tudi samo loputa gasa za spucat...
Lp
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: Po maj 28, 2012 8:32 pm
Napisal/-a DrinY
Pozabo omenit da sm spocu loputo,je bla malo umazana sam ni blo neke sile. Saj vem da je temparatura ok, sam to me mti ko pade na nisko vrednost. Ve kdo če lahko na citroenu priklopijo pežoja?
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: To maj 29, 2012 7:34 pm
Napisal/-a DrinY
Oj.
Dans avto zavleko na AMZS na tester, pokazalo napako P0130, potem je naredu še test lambda sond in je ugotovil da 1 neki zajebava.
Mislite da so simptomi značilni za lambdo? A bi bilo pametno kupit univerzalno al orginal?
želel bi se prepričat in bi jo rad malo premeru. Pa se ne spoznam najbol kateri kabel bi naj bil kateri
A ve mogoče kdo kaj pomenijo barve kablov?
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: To maj 29, 2012 8:37 pm
Napisal/-a ESX
menjaj lambo sondo pred kat.
original obvezno
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: To maj 29, 2012 9:19 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
O tej temi je bilo že pisano na tem forumu........................
MERITEV LAMBDE
Testiranje s testerjem:
S pregledovanjem in merjenjem odzivnega časa lambda sonde ( kisikova sonda ) lahko vidimo, koliko časa potrebuje signal za prehod iz nizke do visoke napetosti in obratno. Če je ta čas večji od 100ms pri pretkatalizatorski kisikovi sondi, je le ta slaba in primerna za zamenjavo. Pri meritvah dobimo tudi o količini prehodov signala v časovni enoti preko srednje vrednosti 0,45V, kar nam ravno tako govori o delovanju kisikove sonde. Pri merjenju izhodne napetosti kisikovega senzorja se morata največja in najmanjša napetost signala gibati znotraj delovnih omejitev ( 0-1 V - cirkonijeva sonda, 0-5 V titanova sonda ). Tester preverja tudi dolgoročno gibanje signala sonde, ki mora veš čas fluktuirati od 0,1 V do 0,8 V. Če se to ne zgodi vsaj enkrat v dveh sekundah pri normalnih obratovalnih pogojih v daljšem časovnem obdobju, potem dobimo napako zaradi vrednosti napetosti na kisikovi sondi izven delovnih omejitev. Vzrok za to ne tiči vedno v delovanju kisikove sonde, ampak se velikokrat nahaja v delovanju samega motorja. Sonda samo meri rezultate delovanje motorja, medtem ko krmilni sistem ni več zmožen odpravljati napak v krmiljenju goriva in ostalih komponentah za pravilno delovanje.
Merjenje doma v garaži:
Delovanje sonde lahko preverimo z navadnim voltmetrom, ko ugotavljamo vrednosti, ki prihajajo na signalno povezavo med delovanjem vozila. Te vrednosti se morajo gibati od 0,1 do 0,8 V. Merimo na tretjem in četrtem priključku. Na prvem in drugem priključku pa merimo upornost ogrevalnega sistema na sondi, ki se za različna vozila ( tip motorja ) giblje od 3 do 6 OHM in se največkrat poškoduje pri poškodbah telesa kisikove sonde. Preveriti je potrebno tudi napajalno napetost ogrevanja sonde, ki mora biti enak 12V ( prvi in drugi priključek na konektorju ki je na napeljavi vozila ). Naslednji korak je odzivnost sonde pri obremenilnem testu. Tu pohodimo pedal plina dvakrat. pri tem v sistem dovedemo veliko količino goriva in s tem pomanjkanje kisika. Sonda mora takoj skočiti na maksimum in po največ petih sekundah mora preiti v svoje normalno alterrnirajoče delovanje. Pregledamo pa jo lahko tudi fizično - sondo odvijačimo in pregledamo onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo.
Velikokrat se zgodi, da je telo sonde poškodovano tako, da je potreben tlak v sondi pretrgan in sonda meri povsem napačne količine kisika. Zadnje čase se pojavlja vse več poškodb merilnih keramičnih konic ( ceneni ponaredki ), ki zaradi pregretosti počijo in skačejo v zaščitnem inox ovoju. Poškodbe nastanejo tudi pri žicah na konektorjih, saj so ti senzorji najbolj toplotno obremenjeni in žične povezave dostikrat zaradi starosti otrdijo in počijo ter na koncu prekinejo stik z računalnikom vozila
Menim, da sem vam podal dovolj preprosto razlago kako se meri kisikovo sondo.
Lep pozdrav
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: Sr maj 30, 2012 7:50 pm
Napisal/-a DrinY
Fan hvala za razlago.
2ug problem.
Se grem malo igrat in odklopim lambdo pa je avto isto ugasnil. Raziskujem naprej in ugotovim da ko klikne avto vžge, ko ne klikne pa ne. Mislim da je treba menjat celo plato, posameznih relejev se pomojem ne da. Ali se mogoče motim(upam da

) in se da plata razstavit?
A kdo ve če je ta plata enaka od vseh 206k 1,4?
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: Sr maj 30, 2012 7:57 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
90% vsega kar je sestavljeno, sa da tudi podreti.................................včasih tudi popraviti.
Najdite kakšnega znanca ali popoldanca ki ima ScanMaster in vam naj vse skupaj skopira, pobriše, nato se zapeljita kakšnih 20Km mešane vožnje, pa še enkrat preverita kaj od napak je ostalo....................torej se vidi pot do napake. Tako na pamet nekaj popravljati pa je čista loterija.
Lep pozdrav
Re: P 206 ugaša
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 7:47 pm
Napisal/-a DrinY
Ojla.
Problem rešen, s to škatlo ki sem jo omenjal zgoraj jevse OK, nagajal pa je en kabel ki prihaja do (ali od) te škatle. Ta kabel je bil že enkrat flikan, pa je spet razpadel.
Rad bi se zahvalil uporabniku foruma FAN-u, ki mi je dal mislit z stavkom
Fan je napisal/-a: Tako na pamet nekaj popravljati pa je čista loterija.
in pa predvsem mojstru Jelenu
http://zemljevid.najdi.si/3920089000/vz ... o-jelen-sp , ki mi je avto popravil takorekoč na daljavo. Šel sem k njemu, pa mi je dejal da v 95% ni hin ta škatla ampak je kateri od kablov oksidiran. Zakoplem se v kable, najdem zalotam in je OK!
Torej obema HVALA!
