Stran 1 od 2
VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: So jun 02, 2012 9:44 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Zdravo!
VW TOURAN 2.0 TDI 170 ps, 2008 - DSG MENJALNIK 6 prestav, 193 000km realnih - slo poreklo
Torej, kaj bi lahko bil vzrok za cukanje ko se spelje.
Ali daš fejst gas ali čisto počasi ko 3x fejst rukne oz. cukne. Enako dela ko spelješ v vzratno, torej na vsak 1m cukne preden spelješ ( na razdalji 3 metrov). Ostalo menjuje dobro.
Ko se ustaviš, še avto kar hoče naprej oz. nena takoj ustavi, ampak je občutek kot da še kar naprej sili.
Torej nujno potrebujem informacije kaj je to narobe! Menjalnik po pregledu servisne je bil servisiran na 125 000 in na 185 000, razen če sem spregledal do 125.
Je možno da je kaj "zamašeno", kakšen filter ali pa kaj. Ali je menjalnik v kurco in bo popravilo 1000€ + ?
Prosim za pomoč nujno hitro.
Hvala!
Lp,PAtrik
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: So jun 02, 2012 9:52 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Koliko časa je od tego ko je bilo menjano olje + čistilec v menjalniku??? Osebno bi zamenjal olje + čistilec, naložil nov program ( v koliko že ni bil v zadnjih 12 mesecih ). Je pa to pametno urediti, ker se bo napaka širila, posledično tudi stroški servisa.
In ja, brez testerja in približnega znanja, ni pametno kopati po menjalniku - so na kraju enormni stroški!
lep pozdrav
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: So jun 02, 2012 10:00 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Stvar je takšna, da sem že bil odločen tale avto kupit, za svoj avto sem tudi poiskal kupca. Danes pa grem na probno vožnjo pa mi je tole delalo. Ko je bil hladen še ni blo tako intenzivno kot pa ko je bil ogret. Olje v menjalniku s čistilcem je po servisni blo menjano pred 10 000km.
Kako dolgo tole že dela itd. nimam pojma. Sej pravim, vse je ok, razen to, da ko spelješ 3x nabije avto, ali pa vsaj 2x. Kot da avto nima moči oz. zobnik ne prime takoj. Vzratno v rahli klanec je skoraj nemogoče, ker ko cukne takrat prestavi avto za 1m. Kot da gas prime pa spusti, pa rpime pa spusti.
Pri navadnem lahko ta prizor tako oprizoriš, da s premalo gasa speljuješ, pa cuka.
Ko je avto na mestu in daš iz P v R itd. je zelo miren, se niti en čuti da prestaviš iz P v D naprimer.
Kaj vsaj približno bi lahko to bil vzrok. Ker pri renoju so to znane napake pri automatiku, da iz 1. v 2. prestavo cukne, takrat je potrebno menjat eno "dizo" ali kaj pač je ki deluje med prestavljanjem, tukaj pa nimam pojma kaj bi lahko bilo.
iščem po netu, če bi bil kje kakšen video ali pa kakšen nasvet, da ima kdo taki enak problem, ampak ne najdem
HELP PLEASE!
JE MORDA TOLE PROBLEM:
Momentary Delay When Accelerating
A momentary delay problem when accelerating mentioned by the website Faqs.org causes intermittent acceleration pausing problem. Volkswagen corrects the transmission control module problem by reprogramming the module with updated software for free.
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: So jun 02, 2012 11:13 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Najprej se opravi to kar je bilo že svetovano, v 95% je napaka odpravljena, ostalih 5% pa sami kopljejo in naredijo še dodatno škodo, ki se jo pa brez fizičnega pregleda ne da ovrednotiti. Mojstov v SLO za popravilo omenjenega menjalnika lahko preštejete na eni roki............................ servisi večina menja cel menjalnik z obnovljenim. Cena? Nehumana!
V koliko se vidi žig v servisni knjigi, se ve kateri servis je to servisiral..............................preverite kaj se je delalo in koliko je bil strošek servisa. Če je vse regularno, ne bo problem zvedeti, v nasprotnem primeru pa obstaja možnost, da se je vpisal servis po prijateljsko. To kar sem napisal zgoraj je cca 350 do 400 evrov.
Lep pozdrav
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 7:57 am
Napisal/-a AudiFreak
PatrikA3 kot si že napisa zgoraj, tudi sam predlagam reprogramiranje menjalnika. Sem slišal, da se je včasih na tak način že rešil problem, sicer pri Tiptronicu. Sicer pa nimam pojma o teh stvareh...

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 8:02 am
Napisal/-a Patrik_A3
Zdravo,
To pomeni da bi se moralo olje pa čistilec menjat ter menjalnik programsko posodobit?
KAj pa če se samo programsko posodobi? Bo zadeva rešena? Ker če se tako zadeva reši bi blo fenomelano. Olje pa čistilec, pa bi že kasneje dal menjat.
Opozorilna lučka tudi ne gori nobena.
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 9:41 am
Napisal/-a peroRS
Fan je napisal/-a:To kar sem napisal zgoraj je cca 350 do 400 evrov.
Menjava olja+filtra na v DSG-ju na pooblaščencu stane ca. 250€.
Nalaganje software-a je pa še kakih 30€, mogoče bi ti v sklopu menjave olja to častili, odvisno.
Pa še nekaj bolj neprijaznih cen, ko reprogramiranje ne pomaga
-menjava DSG menjalnika ("mehatronika" pride že gor na menjalniku) z delom 4950€
-menjava mehatronike posebej (=elektronskega dela menjalnika) z delom 2090€ (če ni opilkov v olju =mehanskih poškodb, se že z menjavo tega reši probleme pri prestavljanju)
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 6:15 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Pero, ko je mehatronika fuč, kako se to kaže na avtu?
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 6:56 pm
Napisal/-a Doche
Če je to tisti Weltauto potem naj ti ga oni popravijo. Oz kupi in ga pelji nazaj po nov menjalnik

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 7:06 pm
Napisal/-a peroRS
Patrik_A3 je napisal/-a:Pero, ko je mehatronika fuč, kako se to kaže na avtu?
Primer:
stojiš na majhnem klančku (z nosom navzdol), daš v R in nato spustiš zavoro in počasi dodaš gas. Avto kar stoji, stoji (kot da bi ročna držala) nato pa skoči za en meter.
Pri parkiranju v garažo zna biti to kar nadležno.
Drugi simptom pa je da med vožnjo zelo hitro prestavlja naprej (kar je sicer v redu), vendar potem v kakšnen klanec še vedno vztraja v višji prestavi (recimo 55kmh v 6.) in noče prestaviti navzdol dokler res ne daš 3/4 gasa. Ker je isto 170-konjski dizel sicer vleče v 6. prestavi bre problema, vendar to ni v redu. Po menjavi mehatronike je bil ta problem rešen (v isti klanec sedaj pelje v 5. in noče prestavit v 6. prestavo)

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Ne jun 03, 2012 10:15 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Pero, vidiš, tale touran pa naredi takole v klanec vzratno: daš gas, pa skoči , ampak takoj. je ful nadležno.

Pero, gori kakšna lučka ko je tole pokvarjeno??
@DOCHE, avto je v posredniški prodaji, tako da garancija odpade.
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Po jun 04, 2012 1:29 pm
Napisal/-a dobek
mogoce neumno razmisljanje, mogoce tudi ne (podobno se pri mojem "robotu" sprasujem...)...
kako pri dsg variantah in robotoziranih menjalnikih ves, da je sla sklopka? no, moj ima samo eno, ta ma dve...pri takih km verjetno nic nerealnega, samo da tu ne mores v drugo dat, rocne zategnit in sklopke popuscat

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 9:13 am
Napisal/-a SašoP
Bojim se da se tega nebo dal rešit samo z preprogramiranjem menjalnika, zna bit da ma vztrajnik lufta tok da zobnik ne prime takoj, lahko pa je tut šla kakšna od dveh sklopk

Js se vsekakor nebi spušču v nakup avta s tako napako edin če ti ga proda za male pare da maš še rezerve pr morebitni menjavi menjalnika. Ob tem mi je tut mau čudn za take težave, sej načeloma DSGji delajo brez problemov, vprašanje kako je bil avto vožen. Moje mnenje da avto preskoč pa kej druzga poišči

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 10:04 am
Napisal/-a LukL
sm meu 3 dsg-je doma (mamo klanec doma) in vsak je cukal rikverc v hrib, audija je še naprej nekaj zajebavalo, ko si hotel speljati sredi klanca... tako da, al je to za v rikverc normalno, al pa crkujejo vsi po spisku- menim, da je to zadnje
tuarana, golf v, audi a3
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 10:08 am
Napisal/-a SašoP
Ja sam mislm da ma tale k Patrik sprašuje po njemu že novejši tip DSG-ja ( suhe sklopke), drugače je tut moj bivši (2005 letnik) v klancu mal cuknu, ampak to je blo res skor neopazno. Da bi pa 3x cuknu kot je Patrik opisu pa mislm da se nebi smel dogajat
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 10:24 am
Napisal/-a peroRS
SašoP je napisal/-a:Ja sam mislm da ma tale k Patrik sprašuje po njemu že novejši tip DSG-ja ( suhe sklopke), drugače je tut moj bivši (2005 letnik) v klancu mal cuknu, ampak to je blo res skor neopazno. Da bi pa 3x cuknu kot je Patrik opisu pa mislm da se nebi smel dogajat
170-konjski 2.0 TDI ima
6-stopenjski DSG, ki ima sklopki v olju, ne glede na letnik

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 7:43 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Zdravo.
Tale touran odpade. Tip ne spusti niti za € cene, to pa ne pride v poštev, glede nato, da so mi vsi odsvetovali zaradi menjalnika. Škoda vglaunem.... So se mi že sline cedile po touranu spet, sploh pa po 170 ps in dsg. Tak da, sem pošteno razočaran, ampak z glavo skozi zid, za 11500 €, katere nebom na cesti pobral pa ne upam it, ker hočem avto s katerim se bom vozo, ne pa da bo mi stal, jaz pa bom hodo peš ker bo menjalnik crkno. Plus tega da v trenutnem stanju avta, se ne moreš vozit, saj tako nabija pri speljevanju, v rigverc v kakšno parkirišče je pa že tudi sreča, da nebo avto preveč "skočo" in boš nabil avto za teboj.
tak da, zadeva zaključena.

Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr jun 13, 2012 7:49 pm
Napisal/-a Slicker
Pametna odlocitev.
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr maj 13, 2015 7:10 pm
Napisal/-a luanfeti
men pa poka menjalnik ko se recimo ustavljam na semaforju in me zanima kaj bi lahko bilo in sicer mam vw pasata 2008 letnik
pomoc prosm hvalaaa
Re: VW - DSG MENJALNIK - CUKA PRI SPELJEVANJU! NUJNO POMOČ
Objavljeno: Sr maj 13, 2015 7:38 pm
Napisal/-a Veron
Poka?
Težko rečt, ampak načeloma najpogostejše napake so okvara mehatronike ali vztrajnika (pri mokri sklopi) in same sklopke (pri suhih).