Stran 1 od 1

Clio 1.5dci brez moči

Objavljeno: To jul 03, 2012 5:14 pm
Napisal/-a štup
Pozdravljeni.

Na našem novem (starem) Cliu (l 2004, 60kW,114000 km) se je pojavila ena težava. Clio nima nobene moči.
Od nekje 2000 do 2500 še nekako potegne potem pa moč samo pade. Pri 3000 je bilo zaslišati nekakšno matranje mašine. Maksimalna hitrost na avtocesti je 140 po ravnem.

Šli smo do serviserja, ki je našel napako EGR ventila, ki je bil nato tudi zamenjan (prešnji je bil dejansko polomljen in v dveh kosih), pravtako so bile spucane vse cevi. Ker ni bilo izboljšanja kljub zamenjavi ventila, je šel avto še enkrat na servis, kjer so rekli da je mogoče intercooler. Ta je bil pregledan in ni bilo nič narobe z njim.

Mehanik je rekel da so šle najbrš lopatice na turbini, samo me to bega, ker niti ni gledal v turbino, pravtako so na Cliu fiksne lopatice (kolikor jaz vem).

Med samo vožnjo ni slišati kakršnegakoli piskanja oz. ropotanja turbine ali samega motorja, zvok je normalen.

Se komu mogoče sanja, kaj bi bilo lahko narobe z avtom?

Re: Clio 1.5dci brez moči

Objavljeno: To jul 03, 2012 5:19 pm
Napisal/-a RedBaron
Sicer ne vem kako je pri renaultu, ampak kaj pa če je LMM slučajno?

Re: Clio 1.5dci brez moči

Objavljeno: To jul 03, 2012 6:18 pm
Napisal/-a štup
V kolikor misliš na tisti senzor, ki pride za filtrom in zgleda kot neka konica v cevi, tega naš Clio nima, vsaj tako je rekel mehanik.
Slika (slika je simbolična)

Takšen konektor ki izgleda kot na tisti na sliki rdeče obkrožen, je pri meni nižje. Zeleno obkroženega imam tudi jaz, je viden na zadnji sliki.
Slika
Tako je pri meni
Slika

Te slike so iz interneta, ker je Clio trenutno pri mehaniku. Zvečer nalimam slike od našega clia.

Re: Clio 1.5dci brez moči

Objavljeno: To jul 03, 2012 6:33 pm
Napisal/-a tristan01
štup je napisal/-a:Pozdravljeni.

Na našem novem (starem) Cliu (l 2004, 60kW,114000 km) se je pojavila ena težava. Clio nima nobene moči.
Od nekje 2000 do 2500 še nekako potegne potem pa moč samo pade. Pri 3000 je bilo zaslišati nekakšno matranje mašine. Maksimalna hitrost na avtocesti je 140 po ravnem.

Šli smo do serviserja, ki je našel napako EGR ventila, ki je bil nato tudi zamenjan (prešnji je bil dejansko polomljen in v dveh kosih), pravtako so bile spucane vse cevi. Ker ni bilo izboljšanja kljub zamenjavi ventila, je šel avto še enkrat na servis, kjer so rekli da je mogoče intercooler. Ta je bil pregledan in ni bilo nič narobe z njim.

Mehanik je rekel da so šle najbrš lopatice na turbini, samo me to bega, ker niti ni gledal v turbino, pravtako so na Cliu fiksne lopatice (kolikor jaz vem).

Med samo vožnjo ni slišati kakršnegakoli piskanja oz. ropotanja turbine ali samega motorja, zvok je normalen.

Se komu mogoče sanja, kaj bi bilo lahko narobe z avtom?


Pozdravljen,

Najprej zamenjaj mehanika, saj očitno nima pojma kje iskati napake. Tako ste na pamet menjali EGR, napaka pa še ni odpravljena. Predlagam, da se odpravite do nekoga ki ima originalen Renaultov tester (razni univerzalci ne bodo zadoščali) in opravite meritve med vožnjo. Tako se bo zelo hitro pokazalo kateri parametri odstopajo. Glede na opisano je težko sklepati kje se skriva napaka. Ob normalnem delovanju motorja, bi moral motor zvezno pospeševati skoraj iz prostega teka, šele malce nad 4.000 RPM pa je opaziti rahlo pešanje moči. Pri teh motorjih tudi ni značilnega turbo udarca kot pri npr. TDI motorjih, ko nad 2.000 RPM motor sunkovito pridobi na moči.

Glede na to da omenjate novo staro vozilo, bi bilo na mestu tudi vprašanje o vzdrževanosti avtomobila. Kdaj je bil opravljena menjava zobatega jermena in vodne čpralke? Kdo jo je opravil (menja se na 5 let ali 120.000km). Glede na to, da je sistem vbrizga Delphi, s katerim so Renaulti imeli velike težave bi bilo dobro premeriti tudi parametre visokotlačne črpalke in šob (tester)... Prav tako bi predlagal temlejit pregled sesalnega dela intercooler, ter vseh cevi okrog motorja. Možnih vzrokov je precej. Največ pa boste zvedeli s priklopom na tester.

LP Tristan01

Re: Clio 1.5dci brez moči

Objavljeno: To jul 03, 2012 8:42 pm
Napisal/-a štup
Tole je slika naše mašine v Cliu, kjer je razvidno kje so senzorji. Je tisti obkrožen z rdečim LMM oz. MAF senzor? Je malček temna, ker je slikano z telefonom.
Slika

@tristan01
Prvič je bil avto na testerju pri enem lokalnem meštrotu, ni baš kej od mehanika, tolk da smo ga na racunalnik priklopli če bo kaj pokazalo, in pokazalo je napako EGR ventila, ki je bil dejansko zanič in smo ga menjali. Pred tem smo sistematično odklapljal tiste dva senzorja (obkrožen z rdečo in zeleno), če je kateri LMM, da nebi ta delal problemov, pa je blo isto. Zato je šel avto na tester da se je zbrisalo napake in nato še enkrat diagnosticiralo.

Ker, avto ni nič vlekel, je avto šel k drugemu mehaniku (ki obvlada posel). Ta je danes pregedal vso napeljavo od intercoolerja, pravtako šobe in delphi pumpo (glavni servis je bil narejen pred 22k km, olje pa pred 12k km; vse na pooblaščenem servisu, je štempl), kjer ni našel napak. Skratka ta del opravlja svoje delo.

Drugače je pa rezultat pregleda avta to, da je turbina hin. Priklopu je na tisti tester, pa je turbina dajala premalo barov. Malo jo je "pritegnil", in se občuti v vožnji da ma malo več moči, sam se turbino sliši da piska, ko je pod večjo obrementivijo.