Stran 1 od 1
Težava
Objavljeno: Sr jul 04, 2012 7:40 pm
Napisal/-a lojzek3211
Pozdravljeni!
Imam sledeč problem:
Zanima pa me če je to normalno: ko pohodim gas(prva prestava) in ko stisnem kuplongo pri 2000 - 2500 obratih spredaj naredi ppphhhrrrr (ni kovinski zvok ampak pomoje zvok zraka) to dela zmeraj (sliši se samo takrat ko pritisnem kulongo in so obrati kot sem napisal in v prvi prestavi)!
Odprl sem havbo in speljal, nekdo je pa spremljal dogajanje okrog motorja in smo ugotovili da se sliši zvok nekje okrog cevi filtra za zrak, morda celo iz njej vendar ni mogoče natančno pogledati ker se vozilo ustavi in obrati padejo (na mestu če dam do teh obratov tega zvoka ni) ! Dal sem dol cev pri ohišju ki je namontiran pred havbo da vleče svež zrak od zunaj(naprj vodi cev do škatle filtra, iz filtra pa do turbine) in se ta zvok še toliko bolj sliši!
Je pa zadeva predvsem moteče ker se zdi da bo spredaj nekaj razpadlo.
A3 2007
1.9 tdi
Kaj bi to bilo?
Lp
Re: Težava
Objavljeno: Sr jul 04, 2012 7:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
To turbina zvoke spušča. Še na vsakem ki je to delal, je kaj kmalu turbina odpovedala sodelovanje.
Re: Težava
Objavljeno: Sr jul 04, 2012 8:17 pm
Napisal/-a lojzek3211
Dvomim da je turbina,avto ne kadi,ne pije olja, ne tuli,avto lepo potegne,samo ta zvok je čuden,če bi bila turbina bi to verjetno delalo v vseh prestavah
Re: Težava
Objavljeno: Sr jul 04, 2012 9:29 pm
Napisal/-a robig
Možno da se sliši sklopka na altenatorju. Ko povišate obrate se altenator zavrti z veliko hitrostjo in ko na hitro spustite plin se zaradi vztrajnosti počasneje zaustavlja kot motor. Jermenica pa je nareje tako da se v eno smer suče v prazno.
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 4:51 am
Napisal/-a lojzek3211
Bi tudi bilo mozno,vendar bi potem to delalo tudi v leru ce bi nabil obrate ter spusto gas. Res ne vem kaj bi blo.
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 6:11 am
Napisal/-a xsara
ornk preglej vse podtlačne in nadtlačne cevi,potem cevi ki grejo na, in iz intercoolerja........pomoje maš nekje počeno cev ali pa slabo objemko in ti pušča zrak.
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 6:53 am
Napisal/-a lojzek3211
Mi lahko opises katere cevi so to? Mislim da je to najverjetnejsi razlog.
Testirat se pa ne da tega kako?
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 9:03 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Preverite tesnost sistema, kot vam je bilo že svetovano. V sistemu se ustvari umetno pritisk, ter se vidi kje pušča - počena/preparela cev ali na objemki. To vam lahko testirajo v vsaki bolj resni mehanični delavnici. Lahko pa si ogledate na youtube kako to rešujejo domači mojstri.
Lep pozdrav
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 9:52 am
Napisal/-a [KEKEC]
Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...
To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.
To je to.
To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 11:22 am
Napisal/-a lojzek3211
[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...
To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.
To je to.
To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
Kako si pa potem tole resil? Tole pa ja ni normalno?
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 12:43 pm
Napisal/-a [KEKEC]
lojzek3211 je napisal/-a:[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...
To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.
To je to.
To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
Kako si pa potem tole resil? Tole pa ja ni normalno?
Piska naj dokler bo! Drugače mi pa že to dela odkar sem kupo avto! Okol 35000km.
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 3:23 pm
Napisal/-a lojzek3211
Tako odločil sem se zvok posnet,sicer je posnet z mobilcem in se slapše sliši,sem pa dal telefon v motorni prostor.
Upam da mi boste znali povedati kaj je ta zvok:)
http://www.youtube.com/watch?v=NjjR-1xD ... e=youtu.be Najjasnejši zvok se zasliši med 33-36 sek
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 5:43 pm
Napisal/-a BoneS
Po zvoku sodec se usaj men ne zdi, da bi razlog lahko bila cev. Ko jo je na mojem avtu na intercoolerju raztrgalo, je bil ob nastanku rapzpoke cist drugacen zvok-v bistvu se je ob dodajanju plina slisal zrak oziroma uhajanje zraka.
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 7:16 pm
Napisal/-a LukL
lej tako je zadeva je pr enih motorjih normalna pri drugih ni
vem da pr MB e 270 cdi je to nekaj povsem normalnega
v spodnjem videu 3.06 tud iz bmw-ja ta zvok
http://www.youtube.com/watch?v=ZANldGAddJMtako da boš mogu še probat kak drug identičen avto z enakim motorjem da boš realno vedu kaj je na tem
Re: Težava
Objavljeno: Če jul 05, 2012 9:17 pm
Napisal/-a lojzek3211
A je možno da je tale BOV(ali blov of) zaštekal? Sem malo brskal po tujih forumih in zasledil da tale compressor surge ni dober za turbino ker jo takoj ustavi temu naj bi pa služil tale ventil BOV da spusti tisti zrak neslišno skoz? Je možno da je to to?
Re: Težava
Objavljeno: So jul 07, 2012 7:56 pm
Napisal/-a lojzek3211
Nihče?
Re: Težava
Objavljeno: So jul 07, 2012 11:22 pm
Napisal/-a abbe
dizli nimajo bov ventila ker nimajo lopute za gas.
tut to kar je kekce naisal ne drzi cisto,ker se turbina ne more kr tko zavtrtet nazajj,ker nima dizlo lopute,seprau gre zrak se vedno v motor..
kar se pa zvoka tice(videa nisem gledal) gre za zastajanje tlaka..je pa dokaj ogost pojav pri vag grupi.pri nekaterih se to pojavlja zaradi nepravlnega delovanje n75 ventila,pri nekaterih ne dela dobro egr pa tm ce lini sekajo.....
ce ti avto ne kadi pretirano pote tudi nobene cevi nimaš počene..
Re: Težava
Objavljeno: Ne jul 08, 2012 8:27 am
Napisal/-a lojzek3211
abbe je napisal/-a:dizli nimajo bov ventila ker nimajo lopute za gas.
tut to kar je kekce naisal ne drzi cisto,ker se turbina ne more kr tko zavtrtet nazajj,ker nima dizlo lopute,seprau gre zrak se vedno v motor..
kar se pa zvoka tice(videa nisem gledal) gre za zastajanje tlaka..je pa dokaj ogost pojav pri vag grupi.pri nekaterih se to pojavlja zaradi nepravlnega delovanje n75 ventila,pri nekaterih ne dela dobro egr pa tm ce lini sekajo.....
ce ti avto ne kadi pretirano pote tudi nobene cevi nimaš počene..
Zdravo!
Hvala za odgovor!
Avto ne kadi niti malo,potegne super. Tega zvoka ne spušča dokler je avto mrzel,in dokler ga malo ne poteram(že segretega),potem pa tale zvok spušča zmeraj(ampak samo v prvi brzini) v leru tega zvoka ni. Ta zvok tudi izgine če dam gas nekaj čez 2000 obratov,izgine tudi takrat če naprimer rahlo držim gas da počasi rastejo obrati in ko avto dobro potegne, stisnem kuplongo tega zvoka ni. (ko kompresor do konca nafila ali kako bi opisal,ko odvzameš gas prej da se turbo vklopi)
Bi te težave odpravil če bi ga na Ac malo steral? ALi kaj predlagaš?
Hvala,Lp
Re: Težava
Objavljeno: Po jul 09, 2012 11:25 pm
Napisal/-a joztom
Vse turbine imajo prigrajene Blowoff ventile ki dajejo komori v kratek stik in razbremenijo pritisk. Membrana rada poči in dela težave. Vgrajuje od firme Forge nadomestne ali se menjajo samo membrane. Je pa treba nastavljato boost po menjavi in je to delo za specialista ali se podrediti tabeli pritiskov, ki so navedeni za vsak avto in tip turbine.
Re: Težava
Objavljeno: To jul 10, 2012 6:23 pm
Napisal/-a lojzek3211
joztom je napisal/-a:Vse turbine imajo prigrajene Blowoff ventile ki dajejo komori v kratek stik in razbremenijo pritisk. Membrana rada poči in dela težave. Vgrajuje od firme Forge nadomestne ali se menjajo samo membrane. Je pa treba nastavljato boost po menjavi in je to delo za specialista ali se podrediti tabeli pritiskov, ki so navedeni za vsak avto in tip turbine.
In kje je ta ventil? Se da kako pogledati ce je pokvarjen! Niti napake ne javlja ce je pokvarjen?