R Espace 1.9 dci nima moči
Objavljeno: Če jul 05, 2012 10:01 pm
Pozdravljeni.
Imam R Espace 1.9 dci l.2004 z 220.0000 km in imam težavo.
Avto namreč nima nobene moči in nikamor ne vleče. Ko v prostem teku dodam gas se motor zelo počasi zavrti v vrtljaje. Po ravnem terenu zelo težko spelje v hrib pa lahko samo sanjam da bi speljal. V strm hrib mi tudi zalet ne pomaga. Če imam vklopljeno klimo je zadeva še dosti slabša. Skratka motor je v nizkih obratih mrtev tam do cca 2500 -3000 obratov ko mu potem na polno turbina pomaga da se premika. Porabo imam po mestu 14l po BC (je kar natančen) na relaciji pa cca 8-9.
Bil sem pri več mehanikih in mi vsak drugačno diagnozo postavi. Pri enem mehaniku je tester zaznal v prostem teku previsoko količino zraka in je posumil na senzor pretoka zraka. Pri drugem mehaniku je vse kazalo OK. Sam je posumil na EGR ventil in ko je le tega ponastavil preko računalnika se ni nič zgodilo. Egr naj bi takrat naredil klik klik
. Pred cca 500km sem zamenjal turbino. Po menjavi mi je rekel en mehanik da bi moral naresti cca 1000 km da se ves sistem prepuca.
Sem pa opazil da v hladnem vremenu avto vleče bolje kot v tej pasji vročini.
Imate morda kakšno ideja oz podobno izkušnjo za odpravo mojega problema.
Lp
Imam R Espace 1.9 dci l.2004 z 220.0000 km in imam težavo.
Avto namreč nima nobene moči in nikamor ne vleče. Ko v prostem teku dodam gas se motor zelo počasi zavrti v vrtljaje. Po ravnem terenu zelo težko spelje v hrib pa lahko samo sanjam da bi speljal. V strm hrib mi tudi zalet ne pomaga. Če imam vklopljeno klimo je zadeva še dosti slabša. Skratka motor je v nizkih obratih mrtev tam do cca 2500 -3000 obratov ko mu potem na polno turbina pomaga da se premika. Porabo imam po mestu 14l po BC (je kar natančen) na relaciji pa cca 8-9.
Bil sem pri več mehanikih in mi vsak drugačno diagnozo postavi. Pri enem mehaniku je tester zaznal v prostem teku previsoko količino zraka in je posumil na senzor pretoka zraka. Pri drugem mehaniku je vse kazalo OK. Sam je posumil na EGR ventil in ko je le tega ponastavil preko računalnika se ni nič zgodilo. Egr naj bi takrat naredil klik klik

Sem pa opazil da v hladnem vremenu avto vleče bolje kot v tej pasji vročini.
Imate morda kakšno ideja oz podobno izkušnjo za odpravo mojega problema.
Lp