Stran 1 od 1

okvara peugeot 207

Objavljeno: So jul 14, 2012 9:20 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
Sin je odšel na morje s tri leta starim peugeotom in ko je prišel do Osorja mu je prenehal delati avto, ni bilo moči vozil je lahko samo 50km/h.
Poklical je AMZS in so prišli iz hrvaške.Rekli so, da delajo samo 3 celindri in da avto nima moči.Ali je možno, da je šla kakšna svečka ali kaj bi lahko bilo.
Najbližji servis imajo na Reki.malo daleč. ne bo preoostalo drugega, da nekaj dni uživa, potem pa avtovleka in domov.Ali vi poznate kakšno rešitev?

Hvala za odgovor in lep pozdrav

Varja Habjan

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: So jul 14, 2012 10:08 pm
Napisal/-a adis
"standarna napaka" pri teh motorjih je bila okvara vžigalne tuljave.

sodeč po napaki bi lahko bil injektor.

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: So jul 14, 2012 10:10 pm
Napisal/-a ESX
Verjetno vžigna tuljava al pa svečka

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: So jul 14, 2012 11:32 pm
Napisal/-a Blinder
celi kaj?

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: Ne jul 15, 2012 10:45 am
Napisal/-a Scorp84
Tudi pri meni ko je šla užigalna tuljava, avto ni šel nikamor. Glede na to, da je to 5-10 minut menjava, če nima garancije, lahko zamenja pri kakšnemu privatniku. Ni ne vem kakšen poseg v motor, jaz sem sam zamenjal.

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: Ne jul 15, 2012 1:40 pm
Napisal/-a ESX
zamenjaš jo hitro ja samo bi blo prvo fino ugotovit če sploh je vžigna tuljava zanič poleg tega pa ni prou poceni ker je v taki izvedbi da moraš zamenjat vse 4 hkrati in ne samo tisto ki je v okvari...

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: Ne jul 15, 2012 8:42 pm
Napisal/-a joztom
Kaj potem AMS Hrvaške na terenu ni vedel tega ali kaj? Hrvati imajo drugačno ime, ne AMZS in pa vsak normalni slovenski šofer ima ob prestopu meje plačano asistenco ali pri slovenskem AMZS ali vsaj pri Triglav. Zdaj kaj od tega pri tako novem avtu sploh imate. Cinšpula je hitro zamenjana, tudi test na terenu je enostaven za mehanika, kar bi celo za hrvaško verjel. Res vaša nepopolna informacija.

Re: okvara peugeot 207

Objavljeno: Ne jul 22, 2012 8:22 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
joztom je napisal/-a:Kaj potem AMS Hrvaške na terenu ni vedel tega ali kaj? Hrvati imajo drugačno ime, ne AMZS in pa vsak normalni slovenski šofer ima ob prestopu meje plačano asistenco ali pri slovenskem AMZS ali vsaj pri Triglav. Zdaj kaj od tega pri tako novem avtu sploh imate. Cinšpula je hitro zamenjana, tudi test na terenu je enostaven za mehanika, kar bi celo za hrvaško verjel. Res vaša nepopolna informacija.



No da se sam osebno oglasim z mojim uporabniškim imenom :DDD

Hrvaški HAK je prišel na teren, kjer pa ni ugotovil drugega kot sem vedel tudi sam (da dela na 3 cilindre). Imel je računalnik, se celo cca 30min matral (kompleksnost računalnika ga je kar matrala), da bi kaj pogruntal a je na koncu le napisal v potrdilo da avto dela na 3 cilindre in da ga je potrebno odpeljati z avtovleko v delavnico, kjer naj bi ostal 2-3dni. Na podlagi tega zapisa je AMZS izdal nalog, da lahko njihovo vlečno vozilo štarta na pot po najinega P207.

Torej v torek so iz Postojne pripeljali nadomestno vozilo, naložili najinega, v sredo pa so ga na Avto Lev na Vrhniki že popravili (zamenjalni svečke in avto teče kot urca! :roll:). Saj nevem kaj naj rečem, vsekakor bi HAK (Hrvaški avtoklub) rabil kakšno dodatno izobraževanje ali kaj podobnega.

Pohvala našemu AMZS, da je dopust lahko potekal skoraj nemoteno brez nepotrebnega "letanja" okoli.

LP Andrej

PS: Drugače imam vedno sklenjeno AMZS Plus članstvo, zaradi vseh voženj izven Slovenije, ki jih v sklopu dopusta itd. izvajava :)