Stran 1 od 1

Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 11:06 am
Napisal/-a undefined_one
Pozdravljeni,

V kratkem se mi obeta servis avtomobila in poleg moram menjati še nekaj dodatnih delov.
Prosil bi za nasvete kakšne dele se mi splača devati v avto, ki je star trinajst let in da bodo zdržali vsaj se pet leti deli, ki niso potrošnega tipa.

Vnaprej hvala za odgovore....

Torej gre se za Audija A6 1.9tdi letnik 99 tip 4c 5b.

Moje vprasanje je.
1. Ali je vredu olje aral hightronic 5w40 in kateri mora biti proizvajalec oljnega filtra (al je vseeno).
2. Glede na to da opravljam mali servis, se mi zdi da bi blo fajn menjati filtre goriva, kabine, zraka...?
3. Ali je kaksna razlika kateri filtri se kupijo ali je potrebno gldati na firmo..... ( ali so vsi priblizno isti po kvaliteti).
4. Ker bom menjaval sprednjo levo krivo roko. me zanima katera je vredu in ce je potrebno dati avto potem na optiko ?
5. Ker imam trdo sklopko me zanima ali bo menjava olja za sklopko to odpravila pa če se sistem prečisti ali je potrebno menjati tudi cilinder..
6. Ali ima smisel devati na zadnji par koles power diske od ate in keramične ploščice. Namen imam menjati spredaj in dati gor power diske in te ploščice... v glavnem ali je zavorni učinek toliko boljši če so zadaj tudi takšne zavore...?

Hvala za prijaznost...

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 11:30 am
Napisal/-a _B3yBo_
Malo si pomesal pojme... najbrz imas A6 C5 .... 4B je bila oznaka za pasate je pa res da nekateri to uporabljajo tudi za a6.

1. Olje je super in nerabis boljsega, tudi na uradnem servisu to dajejo.
2. Da zamenjas vse tudi za olje.
3.V filtrih so velike razlike. Kupis male in ves da imas dober filter. Res pa da je drazji (par €) od ostalih ampak so vredni svojega denarja. Drugace od zunaj vsi filtri zgledajo isti oz enako dobri, samo se notri razlikujejo, od matrjala, lima, izdelave itd...
4.Katero roko ker ima 4 roko ker nima samo ene? Nikoli nemanjas samo ene roke ampak takrat menjas v paru leva in desna. Nemores imeti eno z novimi pusami in eno z zmahanimi. Jaz ti svetujem, da zamenjas komplet vse roke in koncnike spredaj. Avto je star 13 let in je to vse ze zmahano oz preparelo. Imas 14 komponent in te pride priblizno 250€ v vargalandu (tovarnisko obnovlene).
5.Menjava olja nebo odrpavila trde sklopke. Trda sklopka je zaradi stare kosare. Ceprav pri mojem je tudi po zamenjavi komplet sklopke se zmeraj trda. Naceloma nemenjas cilinder ce dela. Je pa najbolje ce menjas da menjas oba (pomozni in glavni cilinder). To bi jaz menjal na tvojem mestu ce bi menjal sklopko ker nanese kar nekaj denarja. Se ti pa nesplaca kupovati kopije ker niso pov k... vredne. Samo orginal ce hoces mir.
6.Ne nesplaca se ti, ker avto nima neke moci in najbrz tudi nedirkas z nim da bi rabil nekaj drazjega. Lepo nabavi ATE navadne diske in ploscice pa bos najceneje prisel skozi, povrh bo pa se bremzalo kot se zagre. Bejzi stran od TRW ker avto nebo bremzal niti malo.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 9:57 pm
Napisal/-a buhti
_B3yBo_:

DA malo tebe pokomentiram:

z vsemi točkami se strinjam, razen z 5 in 6.

5: Glede sklopke, rata trda tudi zarad potisnega ležaja in ne samo zarad košare ;)
6: Jest res nevem od kje teb informacije da nej beži od TRW? če si imel ti slabe izkušnje z njimi, še ne pomeni da so zanič, sam zmeraj kupim TRW in sem čisto zadovoljen z njimi, sem kupil tudi že ATE in ni taka razlika kot si jo ti opisal.

Tako da jest ti predlagam da kupiš TRW, sam sem jih kupil za ibizo - cupro (1.9 tdi 200hp čipanih in sem se čisto lepo ustavi z njimi)... Predlagam ti jih pa tudi zato, ker je v ceni kar razlika. Kvalitetne so pa oboje! Takoj za ATE so TRW ;)... Lahko pa seveda tudi kupiš ATE, čisto po tvoji želji. Jest samo povem svoje izkušnje ;)

lp

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 10:23 pm
Napisal/-a čare
Odgovor na brzino. 1000€ na avto pa imaš mir lep čas.Komplet servis z jermenom vred če ne veš kdaj je bil menjan,komplet sprednjih kvalitetnih rok (kar vargalant že lep čas ni več),ker če boš menjal po eno se to nikoli ne bo končalo,nova sklopka in komplet nove zavore ki naj ne bojo power ampak kar navadne,ker power diski nimajo nič boljšega efekta od navadnih le glasni znajo bit sploh ob močnejšem zaviranju.Glede ploščic pa jaz zelo rad vzamem Ferodo,ker mi nikoli niso cvilile bremzajo pa odlično oz. med nekimi klasičnimi zavorami raznih proizvajalcev nisem nioli opazil neke razlike v efektu.ATE je tudi OK ampak pušča presej svinjarije za sabo TRW se mi je rahlo zameril ker so mi oddajale neke čudne zvoke...Zamenjaj tudi zavorno olje!

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 10:39 pm
Napisal/-a _B3yBo_
buhti je napisal/-a:
_B3yBo_:

DA malo tebe pokomentiram:

z vsemi točkami se strinjam, razen z 5 in 6.

5: Glede sklopke, rata trda tudi zarad potisnega ležaja in ne samo zarad košare ;)
6: Jest res nevem od kje teb informacije da nej beži od TRW? če si imel ti slabe izkušnje z njimi, še ne pomeni da so zanič, sam zmeraj kupim TRW in sem čisto zadovoljen z njimi, sem kupil tudi že ATE in ni taka razlika kot si jo ti opisal.

Tako da jest ti predlagam da kupiš TRW, sam sem jih kupil za ibizo - cupro (1.9 tdi 200hp čipanih in sem se čisto lepo ustavi z njimi)... Predlagam ti jih pa tudi zato, ker je v ceni kar razlika. Kvalitetne so pa oboje! Takoj za ATE so TRW ;)... Lahko pa seveda tudi kupiš ATE, čisto po tvoji želji. Jest samo povem svoje izkušnje ;)

lp


aha po tvoje bo samo potisni lezaj. Pomeni vse raskolples in zamenjas samo potisni lezaj, cez 10k pa gre kosara al pa lamela. Jah pametno ko imas rastavleno itak menjas vse (kosaro, potisni, lamelo, cilindra,...). Drugace pa pri teh kilometrih in starosti si upam dati roko v ogenj da je ze kosara trda. Potisni lezaj bi kvecjem ropotal. Vsaj take so moje iskusne.

zamenjal sem malo morje bremz in tudi sprobal. Zal zadnje case je TRW najvecji smetnak tako kot OMP in to ti bo vsak malo boljsi mehanik tudi potrdil. Jaz jih z vseh avtov dol mecem neglede koliko mesa se imajo ker obupno bremzajo. Pri velkih teskih avtih je razlika vec kot ocitna. Ce kdo hoce mu prodam za 50€ 8 prvih in 4 zadnje ploscise (max mesa) za S6 od TRW...mislim da pasejo tudi na s4 itd.

Poleg ATE se vec kot odlicno obnesejo Ferodo kot je omenil care pa se cena je super.

care te roke niso od vargalanda ampak so tovarnisko obnovlene. Se pa strinjam s tabo da niso to kar so bli.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 10:48 pm
Napisal/-a čare
Ma naj bojo 5X tovarniško obnovljene,kar ni Meyle,TRW,Lemferder (neki tazga) ali Febi zame ni del podvozja.Je prjatu kupil sprednjo garnituro za passata od VEMA firme in je po enem tednu volanski končnik imel lufta toliko kot prej po 7 letih vse roke in končniki skupaj in potem ti tako sranje Vargalant prodaja za tovarniško obnovljeno.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Sr jul 18, 2012 11:22 pm
Napisal/-a _B3yBo_
zame so narocili prav iz tovarne in sem moral pocakat da pride. na pusah so audi vw oznake, je pa res da sem vzel povne. za drugo nimam pojma, kako se obnese. Sem pa slisal ze marsikaj

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 5:25 am
Napisal/-a ESX
filtre uzami Mann, Mahle, Purflux

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 7:35 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ma kakšen TRW :lol: po priporočilih uporabnika FAN se je na A4 zmontiral komplet ATE (navadni ATE).Prej je bil zmontiran TRW. TRW je že od začetka bremzal slabo in cvilil tak, da ni blo za nikamor. ATE deluje kot mora. Tako da zaenkrat priporočam le ATE diske in ploščice ali pa Delphi diske in Ferodo ploščice.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 7:45 am
Napisal/-a buhti
_B3yBo_: očitno je da slabo bereš moj post, sem napisal da NI samo košara kot si ti napisal, ampak da je lahko tudi zaradi ležaja. Menja se pa seveda vse v kompletu ;)

Glede bremz sem pa lepo povedal, meni trw zavore še niso piskale. Sploh pa nevem zakaj omenjaš težje avte, kar je pa itak logično da je potem še večja razlika. Govora je bilo o tem avto in ne o težjih.

lp

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 8:02 am
Napisal/-a hippo
Pravilna oznaka je Audi A6 tip 4B C5

1. Olje je vredu.
2. Ni nujno. Filter kabine se menja 1x letno, f. goriva je fajn menjat 1x letno, f. zraka se menja na dve leti ali 60kkm.
3. Priporočilo je Mann ali Mahle. Lahko pa tudi cenejše, samo ni ista kvaliteta.
4. Vargalant so slabe, prav tako Febi. Lemförder ali TRW so drage, pa težko jih je dobiti. Meyle je tako tako, tudi njim pada kvaliteta. Optike ne rabiš delat (dela se ko menjaš končnike volana). Lahko menjaš komplet ali pa posebaj. Odvisno je tudi od tega kaj je bilo in kdaj menjano. Komplete rok dobim za 180 eurov, kar je zelo ugodno.
5. Pri sklopki počakaj, da bo potrebna menjave pa potem menjaj komplet.
6. Ne. Power diske se splača dati spredaj, moraš pa vedet, da so mehkejši in se hitro obrabljajo. In tako kot je rekel čare, so glasnejši. Glede zavornega učinka pa lahko rečem da so boljši od navadnih. Zadaj lahko daš navadne ATE diske in ploščice gor, lahko pa tudi cenejšo varianto, ker zadaj imaš samo cca 25% zavorne moči. Keramične ploščice se splačajo dati gor če imaš lite feltne pa bi rad da so čiste, ker te ploščice ne prašijo. So pa precej dražje (25 eur ATE navadne in 48 eur keramične). TRW-ju očitno pada kvaliteta, pa zadnje ploščice imajo isto ceno kot ATE. Delphija pa se izogibaj, ker je praktično vse kar delajo slabe kvalitete.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 8:15 am
Napisal/-a joztom
Na Vrhniki pri BMC imajo tovrstne komplete za premo, relativno ugodno. Ploščice so Ferodo od Adel kar v redu, seveda pa kritike na TRW ali Lemfőrder letijo na kitajske ponaredke. Za podvozje je dober tudi MOOG. ATE uvaža AC in je direktna roba, vredna stroška. V škatlah ploščic od ATE je ponavadi prepakiran Bendix ali Ferodo. Sklopka se menja v kompletu, košara, potisni ležaj, lamela, semering gredi in semering menjalnika. To je pač davek na cca 7 let, potem je mir. Filtri so MANN ali Mahle Original zadovoljivi, ostalo je lahko celo dobro, ni pa za reskirat.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Če jul 19, 2012 10:58 am
Napisal/-a _B3yBo_
buhti je napisal/-a:_B3yBo_: očitno je da slabo bereš moj post, sem napisal da NI samo košara kot si ti napisal, ampak da je lahko tudi zaradi ležaja. Menja se pa seveda vse v kompletu ;)

Glede bremz sem pa lepo povedal, meni trw zavore še niso piskale. Sploh pa nevem zakaj omenjaš težje avte, kar je pa itak logično da je potem še večja razlika. Govora je bilo o tem avto in ne o težjih.

lp



zato ker on sprasuje mogoce za malo tezji avto od ibize in ti mu priporocas trw.

Re: Servis Audi A6 5C/4B -L.99

Objavljeno: Pe jul 20, 2012 10:12 am
Napisal/-a undefined_one
Pobi carji ste...
Vsem se zahvaljujem za odgovore.

Odločil se bom za ATE komplet zadnih zavor navadnih.
Hvala za svetovanje glede firm, za roke in filtre...

V glavne velika pomoč od vas vseh...

Sporočim še nakup materiala in strošek....

"hippo"
Bi prosil če je možno.
ne morem odpisati na zs ker, sem se šele prijavi na forum..
hvala...