Renault Megane - res prekratka polosovina?
Objavljeno: Sr avg 01, 2012 2:56 pm
Pozdravljeni,
lansko leto sem kupil Renault Megane, letnik 2000, 1.6. 16V. Po nekaj prevoženih km sem ugotovil, da mi poka ob sunkovitejšem cukanju/speljevanju oz. takrat, ko je bil avto pod večjo obremenitvijo.
Mehanik je zamenjal tako dva nosilca motorja in stabilizatorje. Takrat pa je nastal še večji problem. Pokanje sploh ni izginilo, ob zasuku volana v skrajno levo pa mi je začelo polosovino metati ven (kar prej ni). Mehanik je nato ugotovil, da je polosovina prekratka in mi jo zaradi tega meče ven. Podložil jo je nato do te meje, da abs senzor še deluje. Od takrat naprej mi polosovine res ne meče nič več ven iz zgloba, pokanje pa je še vedno prisotno ob večjih obremenitvah (vendar res bistveno manj). Mehanik je takrat tudi izmeril, kakšne dolžine bi morala biti polosovina, vendar takšne za moj tip avtomobila ni možno dobiti, zato jo je pač podložil. Ob vprašanju, zakaj ne morem dobiti daljše polosovine, pa mi je dejal, da se vidi, da je bil menjalnik menjan in je verjetno malo zamaknjen ter da je zaradi tega leva polosevina z originalnimi merami ni primerna.
Ob tem se mi seveda poraja vprašanje, kako je možno, da je potem desna polosovina prave velikosti. Po moji laični razlagi bi torej (če je menjalnik res menjan in ni "pravi" ter zamaknjen) morala biti desna polosovina krajša, kar pa seveda verjetno ni.
Problem je tudi, da so se mi zaradi tega pokanja obrabile tiste iglice pri menjalniku, kar predstavlja nevarnost. Seveda sedaj pazim, da pokanja skoraj ni (da ne cukam, speljujem karseda lepo), vendar vem, da če bi vozil bolj sunkovito, da bi to oz. je to še vedno prisotno in nevarno. Vse ostalo na avtu deluje bp.
Če ima kdorkoli kakšen odgovor oz. podobno izkušnjo, se priporočam.
Lp
lansko leto sem kupil Renault Megane, letnik 2000, 1.6. 16V. Po nekaj prevoženih km sem ugotovil, da mi poka ob sunkovitejšem cukanju/speljevanju oz. takrat, ko je bil avto pod večjo obremenitvijo.
Mehanik je zamenjal tako dva nosilca motorja in stabilizatorje. Takrat pa je nastal še večji problem. Pokanje sploh ni izginilo, ob zasuku volana v skrajno levo pa mi je začelo polosovino metati ven (kar prej ni). Mehanik je nato ugotovil, da je polosovina prekratka in mi jo zaradi tega meče ven. Podložil jo je nato do te meje, da abs senzor še deluje. Od takrat naprej mi polosovine res ne meče nič več ven iz zgloba, pokanje pa je še vedno prisotno ob večjih obremenitvah (vendar res bistveno manj). Mehanik je takrat tudi izmeril, kakšne dolžine bi morala biti polosovina, vendar takšne za moj tip avtomobila ni možno dobiti, zato jo je pač podložil. Ob vprašanju, zakaj ne morem dobiti daljše polosovine, pa mi je dejal, da se vidi, da je bil menjalnik menjan in je verjetno malo zamaknjen ter da je zaradi tega leva polosevina z originalnimi merami ni primerna.
Ob tem se mi seveda poraja vprašanje, kako je možno, da je potem desna polosovina prave velikosti. Po moji laični razlagi bi torej (če je menjalnik res menjan in ni "pravi" ter zamaknjen) morala biti desna polosovina krajša, kar pa seveda verjetno ni.
Problem je tudi, da so se mi zaradi tega pokanja obrabile tiste iglice pri menjalniku, kar predstavlja nevarnost. Seveda sedaj pazim, da pokanja skoraj ni (da ne cukam, speljujem karseda lepo), vendar vem, da če bi vozil bolj sunkovito, da bi to oz. je to še vedno prisotno in nevarno. Vse ostalo na avtu deluje bp.
Če ima kdorkoli kakšen odgovor oz. podobno izkušnjo, se priporočam.
Lp