Stran 1 od 2
Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:04 pm
Napisal/-a Autoček
Živjo!
Sem pred dilemo in sicer, rad bi izobljšal zaščito proti koroziji vendar se ne znam odločiti katere izdelke naj uporabim.Prosim za nasvete!

Hvala za odgovore!
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:13 pm
Napisal/-a čare
Če je korozija že prisotna ti ne nuca nič več,če je še ni pa razni voski temu namenjeni
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:20 pm
Napisal/-a Autoček
korozija ni prisotna...vozilo je novo...staro nekaj mesecev pa vendar bi ga rad bolje zaščitil!
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:30 pm
Napisal/-a čare
Mislim da ni potrebe razen če ga misliš met 20 let.drugače pa redno čiščenje pa bo kar zdržal.Avto pa je??
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:32 pm
Napisal/-a Autoček
nič..posebnega Peugeot Partner Tepee Family!
Se bom držal tvoji napotkov.
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:34 pm
Napisal/-a Autoček
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:39 pm
Napisal/-a čare
Glede na to da poznam kar nekaj starih peugeotov mislim da res ne bo problemov,so pa votli deli itak že zaščiteni z voski tako da brezveze.Koliko ima garancije na prerjavenje?
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Ne avg 05, 2012 9:41 pm
Napisal/-a Autoček
12 let...mislim da je to standard za vse proizvajalce, razen izjem!
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 5:41 am
Napisal/-a yashica
čare je napisal/-a:Če je korozija že prisotna ti ne nuca nič več
Ne bo povsem držalo. Dobi se (ne pri nas) posebna smola, ki rjo blokira. Pred nanosom je potrebno smolo segreti na 120°C. Zadeva je bila razvita v prvi vrsti za starodobnike.
Se pa strinjam, da vozila iz koncerna PSA nimajo težav z rjavenjem. Karoserija je cinkana in že v osnovi dobro zaščitena. Morebiti bi posvetil pozornost le dnu oziroma predelom dna na katerem ni nanešena gumi zaščita proti udarcem kamenja. Na tem delu je predvsem v zimskem času nevarnost poškodbe zaradi letečega kamenja, ki leti izpod sprednjih koles. V ta namen bi uporabil Dinitrol CAR (4941) trdi vosek, ki ne poka in ne UBS. Za morebitno dodatno zaščito votlih delov, če se zanjo odločiš priporočam Dinitrol ML (zelo redek, zleze v vse špranje, ne maši drenažnih kanalov). Uvoznik za Dinitrol je Fematrade d.o.o..
Preden bi se lotil zaščite votlih delov bi z endoskopom preveril kako so zaščiteni tovarniško. Če je zaščita nanešena enakomerno po vsem votlem delu bi pustil pri miru. V nasprotne primeru sledi dodatna zaščita po možnosti s pištolo in ne z voskom v spreju.
Sam sem pred nekaj leti kupil tlačno pištolo za votle in odprte dele. Cevi za votle dele so dolge 1,5m tako, da prideš povsod zraven. Cena okrog 200€.

Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 6:23 am
Napisal/-a Manfred
Pozdrav !
Če se odločiš za zaščito ti priporočam zaščito s Krown oljem Sam menim, da je zelo dobra zaščita !
LP
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 7:29 am
Napisal/-a nebivedu
V votle dele jaz dajem vosek, ki preprečuje korozijo.
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 8:52 am
Napisal/-a Autoček
yashica je napisal/-a:čare je napisal/-a:Če je korozija že prisotna ti ne nuca nič več
Ne bo povsem držalo. Dobi se (ne pri nas) posebna smola, ki rjo blokira. Pred nanosom je potrebno smolo segreti na 120°C. Zadeva je bila razvita v prvi vrsti za starodobnike.
Se pa strinjam, da vozila iz koncerna PSA nimajo težav z rjavenjem. Karoserija je cinkana in že v osnovi dobro zaščitena. Morebiti bi posvetil pozornost le dnu oziroma predelom dna na katerem ni nanešena gumi zaščita proti udarcem kamenja. Na tem delu je predvsem v zimskem času nevarnost poškodbe zaradi letečega kamenja, ki leti izpod sprednjih koles. V ta namen bi uporabil Dinitrol CAR (4941) trdi vosek, ki ne poka in ne UBS. Za morebitno dodatno zaščito votlih delov, če se zanjo odločiš priporočam Dinitrol ML (zelo redek, zleze v vse špranje, ne maši drenažnih kanalov). Uvoznik za Dinitrol je Fematrade d.o.o..
Preden bi se lotil zaščite votlih delov bi z endoskopom preveril kako so zaščiteni tovarniško. Če je zaščita nanešena enakomerno po vsem votlem delu bi pustil pri miru. V nasprotne primeru sledi dodatna zaščita po možnosti s pištolo in ne z voskom v spreju.
Sam sem pred nekaj leti kupil tlačno pištolo za votle in odprte dele. Cevi za votle dele so dolge 1,5m tako, da prideš povsod zraven. Cena okrog 200€.

Hvala za izčrpne informacije! Glede gumi zaščite na dnu, pa sem bil presenečen ker je celotno dno zelo dobro zaščiteno...Mislim da se za dodatno zaščito notranjih delov ne bom odlčil, vendar samo za to "gumi" snov ..pa še to ko bo dno čez nekaj let poškodovano ( če bo)

Tako da še enkrat hvala!

Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 8:54 am
Napisal/-a Autoček
Manfred je napisal/-a:Pozdrav !
Če se odločiš za zaščito ti priporočam zaščito s Krown oljem Sam menim, da je zelo dobra zaščita !
LP
Hvala, vendar sem se odločil, da ne bom dodatno zaščitil votlih delov! Razen podvozja ko bo poškodovano od zimskga kamenja!
LP
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po avg 06, 2012 8:57 am
Napisal/-a Autoček
Vsem skupaj se zahvaljujem....kot sem napisal je vozilo novo in ima garancijo, je cinkano..

.zato bom vsako leto spremljal stanje po zimi in možne poškodbe saniral! Z notranjimi deli pa se ne bom preveč obremenjeval

Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: To avg 07, 2012 10:19 am
Napisal/-a Nixxon
Smiselno bi bilo sicer zaščititi pred poškodbo, kot pa le-to kasneje sanirati.
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Sr avg 08, 2012 5:28 pm
Napisal/-a hladni*
ne vidim razloga, zakaj nebi vse kovinske dele podvozja pošprejal z krown oljem. Pri pragih pa naneseš prozoren vosek od dinitrola. Temni je sicer bolj obstojen in ima debelejšo plast, ampak sčasoma se začne luščit. Poleg tega rje ne vidiš če slučajno do nje pride. Sam imam tako narjeno in rje na podvozju ni kaj dosti oz le tam, kjer sem slabo pošprejal. Še boljši vosek od dinitrola pa je od terosana-multiwax, ne vem pa kje se ga v Slo dobi.
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Sr avg 08, 2012 5:59 pm
Napisal/-a Autoček
hladni* je napisal/-a:ne vidim razloga, zakaj nebi vse kovinske dele podvozja pošprejal z krown oljem. Pri pragih pa naneseš prozoren vosek od dinitrola. Temni je sicer bolj obstojen in ima debelejšo plast, ampak sčasoma se začne luščit. Poleg tega rje ne vidiš če slučajno do nje pride. Sam imam tako narjeno in rje na podvozju ni kaj dosti oz le tam, kjer sem slabo pošprejal. Še boljši vosek od dinitrola pa je od terosana-multiwax, ne vem pa kje se ga v Slo dobi.
bom ponovno premislil

Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Če okt 24, 2013 6:57 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo
Jaz bi prosil za pojasnilo kako se sname prednji čep na pragih pri CLIO serije 2 - vidim da je zalepljen.
Bom našprical votle dele v kratkem.
Lp.
Darko
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Če okt 24, 2013 7:11 pm
Napisal/-a joztom
Klepar te bo zaklal, ker ko bo prišel z brenerjem zraven, bo gorelo po stebričkih do strehe. Vse pa tud ni fajn.
Re: Zaščita votlih delov
Objavljeno: Po okt 28, 2013 9:24 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo
Sem že porihtal - vozilo diši po petroleju.
Lp.