Stran 1 od 1

1.8T problem

Objavljeno: Če sep 06, 2012 8:27 pm
Napisal/-a OctaviaTurbo
pozdravljeni!!! no pa da predstavim še moj problem...namreč imam octavio 2000letnik 1.8T AUM motor..... avto sem dal čipirat na okrog 187konjev +odstranitev katalizatorja.... 2 tedna po čip tuningu se mi je začelo dogajat sledeče: ko prižgem mrzel avto in se normalno vozim dokler se ne segreje, ob pritisku na gas slišim turbino,ampak dejansko samo ene 25%, zato tudi avto slabo potegne....sicer se turbina malo sliši da polni zrak,ampak zelo slabo,in pol vleče kot da ima zgolj 120hp........ če se potem ustavim,avto vgasnem in nazaj prižgem,deluje spet vse normalno, in so spet vsi konjički živi,avto leti ko strela,in nobenega problema.... od čipiranja sem takrat naredil dobrih 1000km,nato se mi je začelo to dogajati..... ponavadi vedno samo ob hladnem zagonu, skoraj nikoli ko bi bil topel ali kaj podobnega.... drugače tudi če ga ves čas priganjam do konca,nikdar ne vrže v zasilni program ali kaj takšnega,leti na polno brez problema..... naredil sem tudi bypass N249ventila, ker je tester pokazal izgubo pritiska med sesalno luputo in turbino, vendar problem glede hladnega vžiga še vedno ostaja..... turbina je bila zamenjana 30.000km nazaj,avto je redno servisiran,olje menjavano na 10.000km.... podtlačne sevi sem že preveril, na pamet mi pade samo N75 ventil, ima kdo kakšno idejo?? vem da je tukaj kar nekaj strokovnjakov glede 1.8T motorjev, za kakršnokoli informacijo se zahvaljujem,LP :?

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Če sep 06, 2012 9:42 pm
Napisal/-a Vikking
Si priklopil na računalnik, javlja kakšno napako?

Če si naredil bypass N249, si mogoče zamenjal tudi DV (diverter valve) s kakšnim drugim. Namesti originalnega nazaj oz. sprobaj z drugim.

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Če sep 06, 2012 9:49 pm
Napisal/-a WMB
Koliko si plačal čip tuning???
Če je pod 300€ delal nekdo je verjetno le z neta ukraden tuning paket, ki ti ga je v 20 minutah naložil na tvoj računalnik....

Pred čipanjem pa je delal avto uredu? Če je je problem v točno tem, kar sem gor napisal...

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Če sep 06, 2012 9:50 pm
Napisal/-a sašo5
LMM, N75 ali eventualno "cinšpulce"(vžigalne tuljave) vendar malo verjetno, ker bi potem delal po treh cilindrih, mogoče tudi narobne svečke, skratka po moje neka malenkost, ki para živce....zanimivo, da na testerju ni nič_mehanska napaka? Ni verjetno, ker kot praviš po restartanju dela bp.

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Če sep 06, 2012 10:04 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
WMB je napisal/-a:Koliko si plačal čip tuning???
Če je pod 300€ delal nekdo je verjetno le z neta ukraden tuning paket, ki ti ga je v 20 minutah naložil na tvoj računalnik....

Pred čipanjem pa je delal avto uredu? Če je je problem v točno tem, kar sem gor napisal...


A če je mapa za 333€ je pa vse OK al kaj? :lol:

on: preveri vse tlačne cevi, najbolje je, da sistem napolniš z zrakom, pa vidiš tesnenje, če je ta zvok, kot vetrni piš...da bi ti lopatice povzročale zvok, dvomim

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe sep 07, 2012 7:31 am
Napisal/-a abbe
R 34 GT-R je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:Koliko si plačal čip tuning???
Če je pod 300€ delal nekdo je verjetno le z neta ukraden tuning paket, ki ti ga je v 20 minutah naložil na tvoj računalnik....

Pred čipanjem pa je delal avto uredu? Če je je problem v točno tem, kar sem gor napisal...


A če je mapa za 333€ je pa vse OK al kaj? :lol:

on: preveri vse tlačne cevi, najbolje je, da sistem napolniš z zrakom, pa vidiš tesnenje, če je ta zvok, kot vetrni piš...da bi ti lopatice povzročale zvok, dvomim


ja in ko restartiras avto je se pa lukna zaflika in dela poj normalno?
mislm da ne.tut s cipm mislm da ni nc narobe,ker je napisal da se mu je to zacelo dogajati 1000 km po cipanju

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe sep 07, 2012 8:52 am
Napisal/-a OctaviaTurbo
1. DV ventil je gor originalen. 2. Čipirala mi je ena firma ki se z tem ukvarja,ampak nebom delal reklame,vglavnem program se je spremenil,..vse skup je trajalo več kot 1uro.... Tester pokaže napako: izguba pritiska med turbino in sesalno loputo.. Zato se je nardil bypass N249 ventila.. Je pa res da napake še nisem zbrisal.. To bi lahko bil vzrok kajne? Drugače pa tako kot sem napisal,to se je začelo dogajat vsaj 1000km po čipanju,pa NIKDAR med vožnjo ne vrže v rezervni program... Lp!

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe sep 14, 2012 8:50 am
Napisal/-a OctaviaTurbo
:shock:

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe okt 12, 2012 8:45 pm
Napisal/-a OctaviaTurbo
Še vedno sem tukaj z istim problemom :| :roll: vglavnem res nevem v čem je problem, tester več ne pokaže NOBENE napake...... imam še en problem zraven cca. 1mesec nazaj se mi je začelo dogajat sledeče: avto ko mi stoji čez noč, mi skoraj nikdar ne vžge v prvo.... vglavnem tako je : dam kontakt,sliši se bencinska pumpa, in potem ko ga zaverglam avto vžge za delček sekunde in takoj vgasne,nato postopek ponovim, in isto ugasne še 1x.... v tretjo vedno vžge(včasih tudi v drugo) in potem zalaufa kot da ni bilo nič (nič ne zakašlja,..) čisto normalno..... le redko vžge iz prve... če pa avto stoji le nekaj ur, vžiga brez problema, pravtako tudi če je mašina segreta..... Tester ne pokaže napake, če se komu kaj "sanja" mi naj prosim pomaga ,LP :?

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe okt 12, 2012 8:51 pm
Napisal/-a abbe
zakaj mislis da bi tester moral pokazati napako ce je z vozilom kaj narobe?

Re: 1.8T problem

Objavljeno: Pe okt 12, 2012 9:08 pm
Napisal/-a OctaviaTurbo
pravim samo da nič ne pokaže, zdaj pa sem malo v slepi ulici,ker nevem v čem je fora.... drugače se kr dosti vozim, mesečno cca. 2500km in drugače avto deluje odlično, razen zdaj teh for pri hladnem zagonu in pa še stare napake,ki sem jo napisal ko sem odprl to temo