Stran 1 od 2
renault 5, pomoč
Objavljeno: To sep 11, 2012 12:45 pm
Napisal/-a tomzi25
Pozdravljeni
Na slikci je vidna težava. Če je težava. Danes sem opazil, zdej ne vem ali je prav da kabel ni priklopljen?
hvala

Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: To sep 11, 2012 1:35 pm
Napisal/-a Vz_ace
prav že ni,da tale cevka ni priklopljena, ker tudi podtlačnega regulatorja niso predvideli kot za okras;). ni pa neke hude škode, tudi če ni priklopljena.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: To sep 11, 2012 1:42 pm
Napisal/-a abbe
to je za zamikanje vziga ce se ne motim.in kar vpliva na delova je vozila...
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: To sep 11, 2012 1:57 pm
Napisal/-a čare
90% petkam itak ne dela membrana za zamik predvžiga tko da najprej na usta probaj če membrana drži vakum in če ga potem cev priklopi,če pa ne pa cev blindiraj.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 12, 2012 10:15 am
Napisal/-a tomzi25
Tukaj sem priklopu ta šlauf. Bom kr serviserju zapelal, da bo mal prečikeral... jaz nimam pojma. Hvala
.jpg)
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 12, 2012 10:31 am
Napisal/-a grega983
A prav vidim da je tole C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo

Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 12, 2012 6:44 pm
Napisal/-a sašo5
grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole
C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo

to je "campus" ali "five"
poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...
Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 12, 2012 7:24 pm
Napisal/-a grega983
Glede na ohišje zračnega filtra je tole sigurno c1c, ki je res hvaležen motor, zadrega je le z davčno, saj bi ta morala lastnikom zaračunavati davek na nepremičnine (ovira na cesti)
Pa pardon avtorju za off
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 12, 2012 10:18 pm
Napisal/-a lisko
sašo5 je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole
C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo

to je "campus" ali "five"
poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...
Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
Po moje bo kr C1E.
Največja hiba teh motorjev (avtov) je bila v tem da niso imeli števčka za temparaturo....in če je termostat piknil je avto zakuhal. Potem pa so sledile težave , ki jim ni bilo videti konca...Dobra lastnost pa , da so imeli cilindrske puše....menjal si komplet in si imel nov motor.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Pe sep 14, 2012 6:59 pm
Napisal/-a ales1987
Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 8:24 am
Napisal/-a Romzis
ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
Če ne znaš sam, zapelji enmu majstru da ti preveri in po potrebi nastavi platine in predvžig, enako z vplinjačem - nastavitev zraka pod pštandgasom. Pogledat je treba tudi razdelilno kapo in kable ter svečke. Preveriti je treba tudi ravno tistole membrano, ki je omenjena zgoraj. Če je zanič in če se ne bo popravljala, naj se cevka blindira in predvžig nastavi od oka.
Možno je tudi, da ti nekje na sesalnem delu vleče "fovš" zrak, npr. na stiku sesalnega kolektorja in glave motorja. To so ta glavne možne napake, mogoče se spomnim še česa.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 8:29 am
Napisal/-a Romzis
sašo5 je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:A prav vidim da je tole
C1C motor ?
Teh pa ni bilo ravno veliko na cesti .... na srečo

to je "campus" ali "five"
poznam 1.0 motorje ki so naredili 350.000 km res pa da olje sploh ni bilo treba menjavat, ker 1000 km = je 1 lit olja...
Vakum zrihtaj, ker avto bo definitvno bolje delal - pospeševal, ker predvžig momentalno "vrže" v "for" cca 25 stopinj, drugače dela na 7-8 oz. bi nekako rekli da se prilagaja - drugače zelo uporabna "trtlziher" zadeva.........
Ah ja "poznavalci".
Tole je definitivno Campus 1.1 motor - C1E in ne Five, te so imele "ajnšpric" in niso imele vakumskega regulatorja predvžiga niti platin.
Kurjenje olja na teh mašinah je pa tudi bolj kot ne eksotika. Če je takle motorček redno vzdrževan (beri: enkrat na 5 let zamenjano olje

) olja sigurno ne kuri
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 2:16 pm
Napisal/-a ales1987
Romzis je napisal/-a:ales1987 je napisal/-a:Ne bom odpiral nove teme, ker se tiče prav tako r5 1.1 campus, 1991, 222k km.
Danes je postala težava neznosna. Ko pripeljem v križišče, pritisnem sklopko, da bi se ustavil im menja v prvo avto ugasne, kot da bi mu obrati povsem padli na 0. To naredi vedno ko se povsem ustavim (lahko se tudi pelam 50 in pritisnem sklopko on ugasne). Med vožnjo brez problema dela, razen da občasno malo "cuka" v nižjih obratih.
Hvala za pomoč,
lp Aleš
Če ne znaš sam, zapelji enmu majstru da ti preveri in po potrebi nastavi platine in predvžig, enako z vplinjačem - nastavitev zraka pod pštandgasom. Pogledat je treba tudi razdelilno kapo in kable ter svečke. Preveriti je treba tudi ravno tistole membrano, ki je omenjena zgoraj. Če je zanič in če se ne bo popravljala, naj se cevka blindira in predvžig nastavi od oka.
Možno je tudi, da ti nekje na sesalnem delu vleče "fovš" zrak, npr. na stiku sesalnega kolektorja in glave motorja. To so ta glavne možne napake, mogoče se spomnim še česa.
Hvala, bom moral nekam odpelat, ker mi je danes začelo pokat iz izpušne cevi, ko se peljem navzdol po klancu.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 2:19 pm
Napisal/-a DrinY
Narobe nastavljen predvžig. Kolker se spomnem platine preveč zaprte

oz nekaj z vžigom narobe.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 3:59 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pa sajasto ti tudi kadi oz. se pozna na cesti ko pri miru stoji vžgan avto in povišaš obrate.
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Če sep 20, 2012 12:03 pm
Napisal/-a ales1987
AgitatoR je napisal/-a:Pa sajasto ti tudi kadi oz. se pozna na cesti ko pri miru stoji vžgan avto in povišaš obrate.
malo ja, sem spucal svečke ker je bila 4. ali 1. (nevem iz katere strani se štejejo) skoraj povsem zapacana.
lp
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: So okt 27, 2012 3:58 pm
Napisal/-a ales1987
Dobil sem informacijo, da se da dobit
clean carburator sprej. Koliko pa stane? In kam moram to pošpricat? Na eni sliki sem naredil puščici, rdečo in rumeno.
hvala
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: So okt 27, 2012 4:15 pm
Napisal/-a zlica22
Če neboš snel dol in kompletno očistil je brezveze kaj špricat... Če hočeš pač daj v obe...
Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Pe feb 15, 2013 3:28 pm
Napisal/-a D12J12
Pozdravljeni!
Sposojam si temo in upam, da avtor nebo preveč hud

. Na petki Campus letnik 1993 je danes crknila ventilacija... Ne dela ne prva niti druga stopnja, varovalka je cela, upori pomojem niso ker čene bi delala najvišja stopnja? Stike okol varovalk sem pregledal in stik se zdi dober. Nikoli prej ni bilo težav, edino to da je ventilator vedno tulil in po parih minutah utihnil... Če mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko narobe na dan z besedo

. Avto se tako ali tako uporablja samo za vožnjo po mestu, tako da tudi če ventilacija ne deluje ni takšen problem, ker pa imam glih čas bi pa rad popravil, če se veda nebo kašnega velikega stroška

.
LP D12J12

Re: renault 5, pomoč
Objavljeno: Pe feb 15, 2013 3:31 pm
Napisal/-a abbe
preveri napajanaje na ventilatoruju