Stran 1 od 1
ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 3:42 pm
Napisal/-a ahilis
Pozdravljeni!
Pred dobrim letom sem opravil tehnični pregled z vozilom CHEVROLET LACETTI, sedan, letnik 2006, 1.6, 110KS, kjer smo ugotovili manjše odstopanje pri potegu ročne zavore med levim in desnim zadnjim kolesom, ki je tedaj znašalo okoli 44%, normalno pa naj bi bilo do 30%. Od takrat je avtomobil bil vožen v normalnih pogojih - nizkih obratih, vendar so se pred kratkim pričele pojavljati težave, namreč ročna zavora se občasno zatika (sliši se metalni zvok) ko jo potegujem, poleg tega pa čutim na zadnjem levem kolesu VONJ PO ZAŽGANEM kot da ročna zavora ne popušča!!! Kaj bi lahko bilo narobe in ali je čas obiskati pooblaščeni servis? Bo mi morda lahko svetovali koliko takšen servis okvirno znaša pri pooblaščencih? Bo zadeva draga?
Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 3:56 pm
Napisal/-a srcnik
Zakaj hočeš na pooblaščenca?
Idi k dobremu popoldancu, avto je že iz garancije in 6 let star, nimaš kaj čarat s pooblaščencu

Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 4:08 pm
Napisal/-a Atomic Sound
Potrebna bo menjava zadnjih zavornih oblog ali ploščic, po potrebi bo mogoče treba zamenjati še cilindre, če praviš da se smodi, se pravi cilinder ne vrne.
Cena je cca 50eur za obe zadnje strani, brez cilindrov. Pa seveda ne na pooblaščenem servisu.
Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 5:30 pm
Napisal/-a čare
Normalno je par procentov,dovoljeno je 30%,44% je pa polovico manj in če bi to bilo na sprednjih kolesih bi ti ob zaviranju pošteno držal volan...
Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 6:03 pm
Napisal/-a ahilis
srcnik je napisal/-a:Zakaj hočeš na pooblaščenca?
Idi k dobremu popoldancu, avto je že iz garancije in 6 let star, nimaš kaj čarat s pooblaščencu

Morda imaš prav, se bom pozanimal pri kakšnem, pa malo primerjal cene!!!
Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Če sep 20, 2012 6:22 pm
Napisal/-a ahilis
Atomic Sound je napisal/-a:Potrebna bo menjava zadnjih zavornih oblog ali ploščic, po potrebi bo mogoče treba zamenjati še cilindre, če praviš da se smodi, se pravi cilinder ne vrne.
Cena je cca 50eur za obe zadnje strani, brez cilindrov. Pa seveda ne na pooblaščenem servisu.
aha, hvala za informacije, mislim da bo zapel kak popoldanc za tole tadevo. Če pomslim da pri pooblaščencu stane popravil kot deli, me "zvije"!!!!

Re: ROCNA ZAVORA - GORI???
Objavljeno: Pe sep 21, 2012 9:34 am
Napisal/-a Templar
Če so zadaj diski, kar verjetno so, je po moje vzrok zarjavel in/ali zapečen vzvod ročne zavore na zadnji(h) čeljusti(h)/cilindru(ih). V vzvod je prišla voda (vožnja po visokem snegu, vožnja/stanje v vodi, ki doseže zavore, preperelo tesnilo-dostikrat zaradi pregretih zavor zaradi ne odtegnjene ročne ipd...). Le ta je sčasoma zarjavel in obstal. Pri novejših avtomobilih praktično ni več mogoče modularno razstavljanje in je potrebno zamenjati celoten modul cilindra ter ploščice (ker so v posledici neenakomerno/prekomerno obrabljene). Pojdi k specialistu za zavore ali popoldancu, naj ti to pregleda in poda diagnozo, v trgovinah z avtodeli pa se pozanimaj za ceno. Originalni znajo biti zelooooo dragi oz vsaj 50% dražje od tistih v neoriginalni embalaži.
V kolikor greš na pooblaščenega ti bodo v večini primerov menjavali le zavorne pletenice od ročice v kabini do zavor in ploščice, čeljusti pa se bodo začeli dotikat šele ko to ne bo dalo rezultatov, seveda pa je tudi možno da so zarjavele pletenice krive čeprav glede na simptome bolj malo verjetno.