Stran 1 od 1

Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: So sep 29, 2012 5:01 am
Napisal/-a Mabcde
Pozdravljeni,

Imam en velik problem in sicer gre za vozilo Peugeot 307.,2.0.disel,ki mu pri hitrejši vožnji odteka voda iz sistema,vožnji nad 110.km medtem,ko pri normalni vožnji do 100.km/h ni nič zmanjkovanja vode.
Avto je bil pred 2.mesecema na original Peugeot pooblaščenem servisu,kjer so mi naprej zamenjali vodno črpalko in zobati jermen in ker je prej avto vsak dan vozil izključno po avtocesti po 200.km/na dan in je bilo potrebno dolivati vodo sedaj ne vozi več po avtocesti a napaka kje naj bi voda izginjala je še vedno nerešena in bi jo želel pred hladnimi dnevi,ki prihajajo odpraviti saj bi jo dal odpraviti na pooblaščenem servisu a tam precej tipajo v temi in bi mi zaračunali za takšno popravilo 1.000.euro,kar se mi zdi preveliko glede na tole,da avto z tole okvaro vozi že nekaj mesecev in nekaj tisoč kilometrov je naredil in res ne bi rad,da bi me žejnega peljali preko reke in na meni mastno zaslužili in delali morda še nekaj,kar sploh ni narobe.
Pravto je oljna šibka brez sledi vode ali pene in tudi raztezna posoda nima,če pogledaš vanjo znakov olja,da bi plavalo na vrhu vode,da bom zelo vesel kakšnega konkretnega in uporabnega nasveta še posebej nekoga,ki se spozna na disel motorje ali morda nekoga,ki je takšen problem že imel in ga je in kako uspešno rešil.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada prida pri hitrejši vo

Objavljeno: So sep 29, 2012 10:00 am
Napisal/-a YugoGTI
Mel sem isti problem pri focusu 2.0 tdci saj motor je približno na isti osnovi narejen. Kadar sem ga malo bolj gnal je po končani vožnji vrglo vodo ven. Menjal sem termostat in blo še zmer isto. Na koncu je bila napaka čisto banalna. Ta motor ima dokaj kompleksen sistem hlajenja in mora bit sistem neprodušno zaprt. Pokrovček pri posodi za hladilno tekočino mi ni dovolj tesnil zato je metal vodo ven. Naročil sem si original pokrovček, strošek cca 25 evrov in napaka se ni nikoli več ponovila.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada prida pri hitrejši vo

Objavljeno: So sep 29, 2012 10:37 am
Napisal/-a arijan
Mogoče ti kakšna cevka kje pušča in ker je mašina še ogreta, ti sproti izhlapi, zato pa ne vidiš kje pušča.
Mogoče če bi ga peljal na valčke, bi se videlo kje pušča oz uhaja voda...

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada prida pri hitrejši vo

Objavljeno: So sep 29, 2012 10:47 am
Napisal/-a RedBull™
Zakaj imajo pa servisne delavnice oz. mehaniki "tlačilke" s katerimi naredijo v hladilnem sistemu tlak, da se vidi, kje le ta pušča? Ugotovitev diagnoze zagotovljena.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada prida pri hitrejši vo

Objavljeno: So sep 29, 2012 11:22 am
Napisal/-a TrijoAdijo
RedBull™ je napisal/-a:Zakaj imajo pa servisne delavnice oz. mehaniki "tlačilke" s katerimi naredijo v hladilnem sistemu tlak, da se vidi, kje le ta pušča? Ugotovitev diagnoze zagotovljena.


X2
Ampak je treba najprej vedit, kaj je to, kako to orodje sploh izgleda in tudi to, kako se uporablja....Očitno na dotičnem servisu še niso slišali za ta postopek in to orodje.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Ne sep 30, 2012 7:29 am
Napisal/-a hermand
Naj dobro pregledajo hladilnik motorja in mogoče še pečko za gretje kabine.
Hladilnik ponavadi spusti za robom med ohišjem PVC in aluminijastim delom (satovje).

LP

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Če okt 04, 2012 12:00 am
Napisal/-a Mabcde
Najprej,ko se je tole začelo dogajati - to je kakšnih 6.mesecev nazaj smo najprej pridno dolivali vodo a ker je avto vozil vsak dan na relaciji 200.km v obe smeri in to 90% te poti avtocesta je šel na pooblaščen servis najprej zamašek na raztezni posodi nov - 5.euro ni bilo to potem se je zamenjal zobati jermen in vodna črpalka zgodba se nadaljuje in ker je pooblaščena delavnica znamke Peugeot hotela to kao odpraviti,da bi motor razdrli,diagnosticirali,dali glavo brusiti in menjati tesnilo glave motorja za 1.000.euro,smo rekli,da ne in da gremo poiskati cenejšo varianto delavnice,ki ne rabi biti pooblaščen serviser,ki bi te znal pošteno oskubiti in izgubil sem zaupanje vanje,kadar gre za star avto bi ti na original servisu radi hitro naračunali ven popravila 500 ali 1000 ali še več euro ne glede na tole,da vrednost avta ne bi dosegla vrednosti popravila saj bi še šlo,če bi se zadeve lotili malo bolj predano in ne toliko v duhu dajmo od človeka spipati čimjveč denarja saj,če se hoče voziti bo že plačal ali bolje naj pri njih vzame raje kar novo vozilo.
Sedaj gre v popravilo avto in bom videl čez nekaj dni kaj je bilo točno in bom napisal kaj je bilo in koliko je stalo popravilo in vse - servis bo delavnica,ki ni pooblaščen servis a je Peugeote popravljala pred tem,da upam,da bo vse OK?!

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Če okt 04, 2012 9:21 am
Napisal/-a tristan01
Mabcde je napisal/-a:Najprej,ko se je tole začelo dogajati - to je kakšnih 6.mesecev nazaj smo najprej pridno dolivali vodo a ker je avto vozil vsak dan na relaciji 200.km v obe smeri in to 90% te poti avtocesta je šel na pooblaščen servis najprej zamašek na raztezni posodi nov - 5.euro ni bilo to potem se je zamenjal zobati jermen in vodna črpalka zgodba se nadaljuje in ker je pooblaščena delavnica znamke Peugeot hotela to kao odpraviti,da bi motor razdrli,diagnosticirali,dali glavo brusiti in menjati tesnilo glave motorja za 1.000.euro,smo rekli,da ne in da gremo poiskati cenejšo varianto delavnice,ki ne rabi biti pooblaščen serviser,ki bi te znal pošteno oskubiti in izgubil sem zaupanje vanje,kadar gre za star avto bi ti na original servisu radi hitro naračunali ven popravila 500 ali 1000 ali še več euro ne glede na tole,da vrednost avta ne bi dosegla vrednosti popravila saj bi še šlo,če bi se zadeve lotili malo bolj predano in ne toliko v duhu dajmo od človeka spipati čimjveč denarja saj,če se hoče voziti bo že plačal ali bolje naj pri njih vzame raje kar novo vozilo.
Sedaj gre v popravilo avto in bom videl čez nekaj dni kaj je bilo točno in bom napisal kaj je bilo in koliko je stalo popravilo in vse - servis bo delavnica,ki ni pooblaščen servis a je Peugeote popravljala pred tem,da upam,da bo vse OK?!


Hmmm tole z odpiranjem motorja je malce lovska, predvsem pa draga ideja. Najprej je potrebno preveriti ali celoten sistem tesni na vseh spojih - okrog motorja in hladilnika je kup gumijastih cevi ki lahko puščajo ko v sistemu tlak naraste. Na AC je to najbolj vidno, saj je takrat motor pošteno razgret in obremenjen. Glede na simptome - redno in pogosto dolivanje hladilne tekočine bi ob prepihanem tesnilu glave motorja ali počeni glavi moralo mešati vodo in olje - smetana na čepu za dolivanje olja ali pa sledi olja v hladilnem sistemu, morda bi se opazila tudi bel dim pri ogretem motorju - sledi vode v izpuhu... Pred odpiranjem motorja bi se na vašem mestu 100% prepričal da je vsa periferija (hladilni sistem in ostale cevi) 100% tesni. Konec koncev za ceno podiranja motorja (tesnilo glave, ravnanje glave in ves potrošni material) se lahko obnovi skoraj ves hladilni sistem, še posebej ker je vodna črpalka in zobati jermen že zamenjan.

LP Tristan01

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Če okt 04, 2012 10:03 am
Napisal/-a blazkom
Nevem kako se je resila tema z dimljenjem? Bi to pomagalo odkriti napako?

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Če okt 04, 2012 11:03 am
Napisal/-a ojnica
tesnilo, men je pri 2 avtih pri bencinarju/dizlu skoz posodo, zamašek zmetalo vodo, šel pa je tesnil, ampak sem ga prodal z okvaro.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Če okt 04, 2012 5:59 pm
Napisal/-a zcmr
Prisotnost izp. plinov v hladilnem sistemu opravljena ?
Manikoti trdi nabiti po voznji po ac ?
Tudi sam predvidevam da vodo motor poje oziroma zmece ven skozi oddusnik hladilnega sistema ker je prebilo tesnilo ali je pocila glava. Drugace pri toliki spuscani tekocini bi se videlo bele sledi nekje.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Pe okt 12, 2012 11:53 pm
Napisal/-a Mabcde
Res je,da nekateri Pooblaščeni servisi so kar malce smešni ali ne vem morda premalo strokovni,da radi ugibajo nekaj prvo eno potem drugo nato ti šele povedo,da je to vzrok,kar bi že prvič morali ugotoviti,če bi naredili diagnostiko in obremenili hladilni sistem,kar so na servisu na katerega sem potem avto pred nekaj dnevi pripeljal - napaka takoj ugotovljena - sistem ni propuščal nikjer vode bilo je počeno tesnilo na glavi motorja.
To je zdaj zamenjano enako olje v motorju antifriz in avto spet lepo vozi in deluje motor brez tega,da bi v prtljažniku vozil plastenko z vodo in ne upal iti na avtocesto in peljati več,kot 100.km/h.
Cena popravila z materialom vred 440.euro.
Pooblaščena delavnica oziroma original servis Peugeot bi za tole popravilo prvi od dveh v Mariboru računal nekje 1.000.euro in drugi med 500-700.euri.
Drugače imajo pa majnše mehanične delavnice za menjavo tesnila na glavi delo med 150-250.euri.
Na original servisu bi me tale napaka prišla,če vse skupaj računam kar med 1.300-1.500.euri.(zakaj toliko,ker je bilo najprej zamenjana vodna črpalka in zobati jermen - cena popravila z Popustom 360.euro in še pred tem zamašek na raztezni posodi 5.euro)
Druga slabost pooblaščenega servisa je tale,da bi bil brez avtomobila lahko do 14.dni - tukaj sem bil SAMO 4.delovne dni in če ne bi bil vmes vikend bi morda bil še kakšen dan manj.
Ne vem zakaj je razlika med pooblaščenimi servisi in temi,ki niso in so samo mehanične delavnice tolikšna za enako storitev a žal je tako - preverjeno!

Lp, G.

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: So okt 13, 2012 9:07 am
Napisal/-a ojnica
V bodoče se ne vozi, če zamanjkuje vode s tem se dela samo škodo na motorju, lahko poči glava motorja....

Re: Nivo vode v hladilnem sistemu pada pri hitrejši vožnj!

Objavljeno: Po okt 15, 2012 8:06 pm
Napisal/-a Mabcde
Za Ojnica - Odgovor - Se popolnoma strinjam,da se z takšnim avtom,ko opaziš okvaro ni priporočljivo voziti a včasih so okoliščine takšne,da preprosto reskiraš in nekaj časa še poskusiš avto voziti,čeprav občutki,ko se tako voziš nikakor niso prijetni zato smo ga tudi iz vsakodnevne vožnje po avtocesti 200.km umaknili in sem se jaz preden je avto šel na popravilo vozil le regionalno po 20-30.km na dan in še tole ne vsak dan.
Priznam,da smo imeli več sreče,kot pameti in da je motor tako prevozil kar nekaj 1000.km z dolivanjem vode a vse se enkrat konča ali dobro ali slabo odvisno kakor kdaj - meni se na srečo je.
Sedaj je napaka odpravljena in vozi lepo naprej a ne več na avtocesti tam je sedaj nov avto ampak na krajših regionalnih cestah in kdaj pa kdaj tudi kakšna daljša razdalja še vedno lahko pride na vrsto in avtocesta tudi ne in glede na tole,da je on svoje že zdavnaj odslužil dokler bo še lahko vozil še bo.

Lp, G.